Meillä on jo kaksi lasta, mutta otetaan pakkaus silti, vaikka lähes kaikki edellisistäkin on vielä tallessa. Jotenkin se vaan "kuuluu asiaan". Olen tyytyväinen myös tuon tulevan pakkauksen kuoseihin (verrattuna esim. esikoisen pakkaukseen vuodelta 2006) ja se design-laatikkokin houkuttaa. Meillä niissä laatikoissa on sittemmin säilytetty juurikin lasten omia juttuja kuten piirustuksia tarhasta, synttärikortteja jne. Niin ja tosiaan, meillä vauvat ovat myös alkuvaiheen nukkuneet laatikossa.
Pakkauksen parhaimmistoa ovat minusta olleet peitto ja siihen sopiva pussilakana - menevät vielä tosi pitkään, ainakin pari vuotiaaksi, patjansuojus samoin. Hupullinen pyyhe on myös tarpeellinen, samoin hiusharja. Kevyttoppapuku on myös tosi kätevä ja helppo, sekä kietaisubodit ovat hyödyllisiä pienen vauvan kanssa. Niitä olen napillisena ostanut myös H&M:ltä muistaakseni. Kynsisakset on myös huippuhyvät, ja käytössä edelleen. En ole törmännyt parempiin missään marketissa. Topparukkaset ja töppöset menee myös pitkään ja ovat paljon helpommat kuin kengät jos sattuu olemaan kiire :D
Marraskuun vauvalle se toppapuku on kyllä aivan liian iso, ja siksi alkuun hankinkin pienemmän toppapuvun, mutta pakkauksen puku meni kyllä sitten jo kevättalvella ihan ok. Toisaalta se puku ei välttämättä enää seuraavana talvena mahdu, riippuu vähän kasvuvauhdista. Myös muita pieniä vaatteita meillä on jonkun verran, ja ne ovat unisex-väritystä pääosin, koska emme ole halunneet etukäteen tietää sykupuolta. Olen ostanut tosi paljon niitä huutonetistä ja etenkin pienimmät on tosi hyväkuntoisia, mihin ne nyt kuluisivatkaan kun ovat käytössä vain vähän aikaa.