Äitiyspakkaus.

Enkä myöskään violetteja housuja tarvitse..
 
Kyfille ei näemmä saa laitettua yksityistä viestiä..
 
Mä tossa kyfille jo viestittelin että kelpuutan riemulla koko satsin kun toiveena oli helppo eroon pääsy kamoista.

Mutta ilmeisesti nakari sun must have-lista poikkeaa omastani eli jos kyfi suostuu alkaa vaatteita jakamaan niin mulle riittää mainiosti ne keltaiset ja oranssit kuteet, makuupussi, haalarit ja toki ne mun tohon aiemmin laittamani ruskeat kurret ja kuolalappu :)
 
Jeeeeee!!!!!! Viimeinkin pakkaus saapui! Kokonaan uusi paketti tuli. Jotenkin paljon kivampia kaikki vaatteet ihan livenä kuin Kelan kuvissa.
Erityisesti toppapuku hämmästytti, en tajunnutkaan että siinä risteilee pieniä runoja edestakaisin. Todella positiivinen yllätys! :)
Ainoa mistä en kauheasti tykkää on aappa-toppapussi, eiköhän tuo käyttöön silti tule :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mulle vois joku Varsinais-Suomalainen myydä aappa-makuupussin kohtuuhinnalla :)
 
Mä en ainakaan käytä niitä, täältä liikenee. :)
 
Pihla: mulle! Jos postikuluilla luovut? :) pistän sulle viestiä tätä kautta, katotaan tuleeko perille :)
 
mä oon valmis maksaan sen 5e sis postarit,ettei tarvi ihan ilmaseks luopua rahanarvosesta tavarasta. :)
 
Täältä kanssa liikenee kestot jakoon, kunhan joskus saan tuon paketin tilaukseen...
 
Eli jos joku mielii "ilmaiseksi" postikulujen hintaan luopumaan niin mulle voi tarjota ja jos tykkää et sais vähä vaivan palkkaa niin heidi maksaa 5e sis postikulut :)
 
Jehei, vihdoin viimein sain tehtyä pakkauksesta hakemuksen, ja skannattua todistuksenkin... Joskus kun vielä sais vapaista saman aikaseks, ja selvitettyä tarvittavat työnantajan kans.
Arvotaan sit kestot kunhan ne joskus saan :p
Kaikki muut varmaan jo asiansa kelaan saanu selväks...?
 
Täältä lähtee kizulle kestovaipat. :)
 
Sain 2013 äitiys pakkauksen ja minä kyllä pidin sitä enemmän kun 2014 äitiyspakkauksesta jostain syystä. Yhdeltä kirpparilta ostin edellisen vuoden äitiyspakkauksen vaatteita ne oli varmaan käyttämättömiä näyttivät ihan uusilta. Uusi äitiyspakkauksessa on jotain ihanempa kun 2013 pakkauksessa, mutta edelleen kallistuun 2013 äitiyspakkaukseen :)
 
Jee vihdoinki äitiyspakkaus saapui:) olin ihan tyytyväinen. Vielä ku saisivat käsiteltyä äitiyspäiväraha asiat... paperit menny kelaan 12.2. Joten hidasta on ollu.
 
Takaisin
Top