Äitiyspakkaus.

MamaBird4

Jostain jotain jo tietävä
Sattuukos täällä olemaan ketään muuta joka odottaa kuin kuuta nousevaa uutta äitiyspakkausta? Kyllä jänskättää millainen pakkaus 2014 on! Miksi ne ei voi julkistaa edes kuvia, miksi :D
Toisaalta ei kyllä haittaa jos tulee pakkaus 2013, se harmaa haalari ja siilitoppapussi on jotenkin söpöjä. Mutta mitä ne oranssit öklötyskuosit on? Ja oikeasti onko siinä vain yksi harso?
 
Täällä odotetaan :) Ja meillä oli kolme harsoa tossa edellisessä pakkauksessa, mutta joillain on ollut vaan yksi. Enkä kyllä tota 2013 pakkausta toista halua, että sais pikku hiljaa tulla jo uusi pakkaus.
 
täälläkin ootellaan...ärsyttää jo toi kelan toiminta,että panttaavat tietoa pakkauksen sisällöstäkin. :mad: olis ihan kiva tietää hakisko vanhaa vai uutta pakkausta vai rahaa...
 
Mitenkähän kauan sitä hakemusta saa "pantata"? Onko se pakko hakea johonkin x-viikkoon mennessä? Uskaltaiskohan silleen tehdä? Kela-neuvola vasta kuun lopussa niin jospa siellä selviää tämäkin :)
 
2kk ennen laskettua-aikaa tarvii hakemus tehdä :)

Mä kans odotan ku kuutanousevaa sitä uutta pakkausta, oli mimmonen oli sen haluan! :D iha siitä syystä että oon jo kirpuilta hamstrannu noita tän hetkisen äp pakkauksen vaatteita :p
 
hä?kun just taas joku toisaalla sano että kela-kertulta tullu tietoo että julkistettas vasta huhti-toukokuussa ja jakoon siitä myöhemmin.mikähän tässä ny on totuus sit? o_O
 
Minä toivottavasti omalta osaltani autan teidän uuden pakkauksen saantia, pistin hakemuksen menemään tänään. Näytti sen verran kivalta, että kelpaa hyvin ja jos sitten se uusi ei olekkaan niin kiva :wink
 
Varmaksi en kyl sano mut kovasti tuolla kaksplussan kesäkuisten sivulla joku väittää sen saaneensa.
 
Oho piti ihan käydä lukemassa siellä :D
Nyt kyllä jännittää oikeesti! Siis alkavat jakamaan uutta pakkausta ilman että sitä julkistetaan? Onpa omituista....
 
En usko että kukaan sitä on saanut, eihän ne sitä ala jakamaan ennen kuin on edes julkaistu. Väittikö siellä monikin saaneensa sen?
 
Kelan sivuilla oli että kevättalvella julkaistaan ja vaihtuu myös silloin. Itse vielä mietin että otanko rahana. Kaikista muista oon aina ottanu paketin:)
 
Ja nyt kun kaikki panttailee hakemusten kanssa, niin lopulta moni saa kuitenkin sen vanhan pakkauksen kun ne ei oo mennyt. :wink

Me tosiaan päädyttiin ottamaan avustus rahana, kun esikoiselta on tarvittavat asiat tallessa.
 
Mä olen vielä niin pihalla, etten edes tiedä milloin, miten ja mistä mun pitäisi äitiyspakkausta hakea...
 
Mulle tuli jo avustus rahana mutta se nykyisen pakkauksen siilipussi on kyllä ihana. Sen voisin jostain kirppikseltä vaikka metsästää :D
 
Mä unohduin tonne kaksplussalle pyörimään ja luin sielt vaikka mitä kivoja keskusteluja :D

Mutta asiaan, siellä lukee että helmikuun lopussa julkistus! Eli pari viikkoa pitäisi vielä kärvistellä odottaen :)

Olisipa hillittyjä kuoseja, mä en vaan tykkää noista "retroista". Esikoiselle ainoastaan otin ä-pakkauksen 10(!!!)v. sitten ja se oli kyllä rumin pakkaus ikinä silloin! Ja lisäksi käytin ne samat rytkyt kolmella lapsella jonka jälkeen kaverini vielä käytti ne vuorostaan useammalla lapsellaan. Voisin sanoa että hiukan kyseiset kuosit alkoi jo kyllästyttää :wink

Siilitoppapussi on kyllä ihana, en usko että siitä kauniimpaa voi olla edes olemassa! Pianhan se nähdään!
 
Mä otin rahana kun en jaksa odottaa uuden pakkauksen julkaisua :D!! Esikoiselta tallella tuo 2013 pakkaus, eikä siitä tullut paljoa käytettyä, muutama body ja makuupussi vaan. Nyt odottelen rahaa että pääsen ostelemaan kaikkia ihania pikkuvaatteita!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Itsekin odotan pakkausta. :)
Laitoin Kelalle hakemukset reilu viikko sitten. Kauankohan yleensä ihmiset on joutunu sitä odottamaan? :P
 
Mulla tais pakkaus tulla silloin alle kahdessa viikossa. Sieltä nettipalvelustahan näkee kuin edistyy - sinne tulee että "pakkaus tilattu" kun käsiltelty ja siitä meni varmaan viikko ja oli postissa. Mulla tuli nyt niin, et täytin laput 3.2. ja mies vei työmatkalla 6.2. sen neuvolan todistuksen kelan laatikkoon - 7.2. oli tullut päätös ja nyt maksettu tilille.
 
MamaBird, oliko sulla 2003 vuoden pakkaus aikanaan? se oli meinaan tosi ruma- hempeää lilaa joka käänteessä, yök:sick009, sillä kokemuksella meilläkin menty, oma inhokkiväri ja kaikki lapset sitäkin saaneet kantaa.. ja mä en yleensä edes välitä mitä väriä lasten päällä on, mutta se lila oli jotenkin kipukynnyksen ylittävää..
 
Takaisin
Top