Äitiys- ja imetysvaatteet

Sitten Lindexin 3/paketti 24,90. Taitaa ihan perus puuvillaa olla. Hyvät on nämäkin.
 

Liitteet

  • 1D77D1A5-222D-4FE4-ABA6-2225EB88D08D.jpeg
    1D77D1A5-222D-4FE4-ABA6-2225EB88D08D.jpeg
    718.5 KB · Katsottu: 9
Kertokaahan josko löytys mun olkapäille hyvät kaarettomat liivit sitten imetykseen. Mulla on vain semmosia paikijanselkä toppeja käytössä koska kaikki normirintaliivit valuu olkaimet alas ja se on maailman ärsyttävintä. Onko olemassa imetystoppeja jossa ns olkaimet menee ristiin? Bonprixillä on ehkä vilahtanut semmonen kuva joskus.
 
Tulen näin viime vuoden syyskuisena huikkaamaan tuohon ulkoiluhousuasiaan. En löytänyt minäkään niitä viime vuonna. Pärjäsin ilman loppujen lopuksi, mutta talviraskaudessa käytin miehen ylisuuria talvityöhousuja, joissa henkselit. Tosi hyvät raskausaikana. Kuvittelisin että myös kesähousut voisi olla toimivat. Jos siis kaupungista löytyy esim ikh-liike, kannattaa käväistä työvaateosaston alerekit läpi, joskus niissä tosi hyviä tarjouksia. Varsinkin isossa kokoluokassa. Ja laatu on monesti tosi hyvä kun on työhön tarkoitettu.
Hyvää raskauden jatkoa kaikille! 👍
 
Tulen näin viime vuoden syyskuisena huikkaamaan tuohon ulkoiluhousuasiaan. En löytänyt minäkään niitä viime vuonna. Pärjäsin ilman loppujen lopuksi, mutta talviraskaudessa käytin miehen ylisuuria talvityöhousuja, joissa henkselit. Tosi hyvät raskausaikana. Kuvittelisin että myös kesähousut voisi olla toimivat. Jos siis kaupungista löytyy esim ikh-liike, kannattaa käväistä työvaateosaston alerekit läpi, joskus niissä tosi hyviä tarjouksia. Varsinkin isossa kokoluokassa. Ja laatu on monesti tosi hyvä kun on työhön tarkoitettu.
Hyvää raskauden jatkoa kaikille! 👍
Hyvin neuvoit! Keväisin myös Puuilo punalaputtaa talvityövaatteet, on myös lähtöhinnat IKH ja K-rautaa maltillisempia.
 
Oon nyt parin päivän sisällä löytäny pari ihanaa mekkoa kesään. 😍 Toinen uutena indiskalta ja toinen tänään kirppikseltä.
Toi indiskan sininen istuu kivasti vyötäröltä mutta joustaa ja toinen on ilmavampi, mutta kiristysnaruilla saa vyötärön näkyviin😁 ja noi menee raskauden jälkeenkin kun ei oo mammamallia ja on ihan mun normikokoa😎
20240504_150031.jpg
20240504_150158.jpg
 
Ei oo helppoa naisen elämä... Mistäs olet kstsellut. Onko joku väri mitä haet? Mä ostin vapun alla veromodan-70 aletangosta kietaisumekon tajuamatta sen olevan ns mammamekko. 👀

Googlettanu vaa. En oikeestaa mistää ihmeemmistä. Siis hm ehkä eniten mut en oo sieltä löytäny mitään kivaa
 
Ei oo helppoa naisen elämä... Mä ostin vapun alla veromodan-70 aletangosta kietaisumekon tajuamatta sen olevan ns mammamekko.
Googlettanu vaa. En oikeestaa mistää ihmeemmistä. Siis hm ehkä eniten mut en oo sieltä löytäny mitään kivaa
Mä en koskaan löydä mitään muuta kuin jotain tosi hinnakasta kun/ jos lähden kaupoista etsimään tai yritän katsella netistä. Vaan kun on kiire, itsellä nälkä ja ehkä vielä pienellä kakka leviämässä vaipassa niin jossain random- aletangosta alkaa huutelu kuulumaan!
 
Takaisin
Top