Äitiys- ja imetysvaatteet

Mä kiersin kans turhaan kaupat vaan todetakseni että ei ootahan siellä myytiin äitiysvaatteiden suhteen. Tilasin sit zalandolta ja väärää kokoahan ne housut oli ja muutenkin vääränlaiset. Ärsyttää myös mua turhat pakettien lähettelyt, mutta ei auta kun töihin pitäis jotain vaatetta päälle saada ja normifarkut ei vaan oikein enää tunnu mukavalta.
 
Oon selannu vaikka ja kuin monta kertaa läpi zalandot sun muut nettikaupat katellen äitiysvaatteita - mut en vaa löydä mitään! Turhauttavaa 🙄🙄
 
Mä löysin H&M:ltä äitiysvaateosaston ja löysinkin sieltä mustat housut. Ne ei edes ole tarkoitettu ihan loppuvaiheen vatsan kanssa, niin on nyt hyvät, kun kangasta ei jää käyttämättä niin paljoa. Tuntuu vähän huomaamattomammilta kuin sellaiset resorilliset.
Mä tilasin Bonprixiltä kaks mekkoa ja uikkarit. Haluaisin käydä uimassa, mut mut rinnat ei enää mahdu mun vanhoihin uikkareihin 😁 voin kertoa kokemuksia, kun ne tulee.
 
Mä löysin H&M:ltä äitiysvaateosaston ja löysinkin sieltä mustat housut. Ne ei edes ole tarkoitettu ihan loppuvaiheen vatsan kanssa, niin on nyt hyvät, kun kangasta ei jää käyttämättä niin paljoa. Tuntuu vähän huomaamattomammilta kuin sellaiset resorilliset.
Mä tilasin Bonprixiltä kaks mekkoa ja uikkarit. Haluaisin käydä uimassa, mut mut rinnat ei enää mahdu mun vanhoihin uikkareihin 😁 voin kertoa kokemuksia, kun ne tulee.
En oo koskaan ostanut Bonprixiltä, mutta facen plussakokoisten ryhmässä sitä on kyllä kehuttu. Onko sulla muuten sieltä kokemusta tai muilla? Onko ihan ok laatuisia vaatteita? Mihin voisi verrata? 😄
En haluaisi ihan pilipalia ostaa joka on syksyn jälkeen roskiskamaa mutta inhimilliset hinnat kyllä houkuttelee.
 
Mä ostin esikoisen odotusaikana Bonprixilta raskausajan talvitakin ja parit imetysliivit. Takki on kyllä ollut hyvä, oon käyttänyt kahtena talvena tuon jälkeenkin. Imetysliivit oli myös hintaansa nähden hyvät. Sen puolesta siis uskallan suositella. Tosin pyrin nykyään ostamaan enemmän vastuullisesti tuotettuja tai käytettyjä vaatteita, niin en usko että itse tulee enää tilattua.
 
Mä ostin esikoisen odotusaikana Bonprixilta raskausajan talvitakin ja parit imetysliivit. Takki on kyllä ollut hyvä, oon käyttänyt kahtena talvena tuon jälkeenkin. Imetysliivit oli myös hintaansa nähden hyvät. Sen puolesta siis uskallan suositella. Tosin pyrin nykyään ostamaan enemmän vastuullisesti tuotettuja tai käytettyjä vaatteita, niin en usko että itse tulee enää tilattua.
Mulla on vähän sama juttu, tykkään nykyään panostaa laatuun kuin määrään ja vähän katsoa mistä tulevat ☺️ en toki kaikessa pysty siihen panostamaan ja ymmärrän hyvin, että jotkut eivät ollenkaan ❤️
 
En oo koskaan ostanut Bonprixiltä, mutta facen plussakokoisten ryhmässä sitä on kyllä kehuttu. Onko sulla muuten sieltä kokemusta tai muilla? Onko ihan ok laatuisia vaatteita? Mihin voisi verrata? 😄
En haluaisi ihan pilipalia ostaa joka on syksyn jälkeen roskiskamaa mutta inhimilliset hinnat kyllä houkuttelee.
Mulla osa mitä facekirpparilta ostin on bonorixiltä. Laatu on musta kuin henkkamaukkaa näin hiplailtuna.

Lisää ostelin eilen facekirpparilta ja tulikin jo paketti postiin . Tosi kiva kun just odotin että se yks anna field mekko tulis jos se on sopiva niin laitan sen viikonloppuna kummipojan synttäreille.
Paljon ostin äitiyspaitoja tällä kertaa kun niistä vähän pula. Omat jää lyhyeksi vähän 🤭
 
Mua vähän harmittaa, että edellisessä raskaudessa olin sen verran isossa kunnossa, että ostin valmiiksi odottamaan tätä raskautta raskausfarkkuja.. noh nyt ne on aaaaivan liian isoja kuitenkin, kun kutistuinkin enemmän kuin ajattelin tässä välissä 😅 nojoo, mieluummin olisinkin pienemmässä kunnossa
 
En oo koskaan ostanut Bonprixiltä, mutta facen plussakokoisten ryhmässä sitä on kyllä kehuttu. Onko sulla muuten sieltä kokemusta tai muilla? Onko ihan ok laatuisia vaatteita? Mihin voisi verrata? 😄
En haluaisi ihan pilipalia ostaa joka on syksyn jälkeen roskiskamaa mutta inhimilliset hinnat
Sain eilen paketin ja ihan ok:lta ne vaikutti! Onneksi mekot oli sellaisia kuin kuvittelinkin, että ne menee kyllä vaikka ei raskaana olisikaan. Toisessa on napit edessä ja toisessa v-pääntie, jonka kanssa on helppo imettää. Sen voi ehkä sit myöhempää käyttöä varten vähän ommella kiinni vähän ylmepää, kun ei oo enää täytettä etuvarustuksessa niin paljoa :D

Kokotaulukon onneksi katsoin tarkkaan, sillä sen mukaan mun kokoni oli siellä noin kokoa isompi kuin monesti. Se kandee siis tarkastaa, jos meinaa sieltä tilata jotain.
 
Sain eilen paketin ja ihan ok:lta ne vaikutti! Onneksi mekot oli sellaisia kuin kuvittelinkin, että ne menee kyllä vaikka ei raskaana olisikaan. Toisessa on napit edessä ja toisessa v-pääntie, jonka kanssa on helppo imettää. Sen voi ehkä sit myöhempää käyttöä varten vähän ommella kiinni vähän ylmepää, kun ei oo enää täytettä etuvarustuksessa niin paljoa :D

Kokotaulukon onneksi katsoin tarkkaan, sillä sen mukaan mun kokoni oli siellä noin kokoa isompi kuin monesti. Se kandee siis tarkastaa, jos meinaa sieltä tilata jotain.
Mitä kaikkea tilasit? Kuvia 😍
 
En oo koskaan ostanut Bonprixiltä, mutta facen plussakokoisten ryhmässä sitä on kyllä kehuttu. Onko sulla muuten sieltä kokemusta tai muilla? Onko ihan ok laatuisia vaatteita? Mihin voisi verrata? 😄
En haluaisi ihan pilipalia ostaa joka on syksyn jälkeen roskiskamaa mutta inhimilliset hinnat kyllä houkuttelee.

Mä oon kesämekkoja tilannut sieltä mun tytöille, kun niiden ei tarvii kestää kun sen yhden kesän. Lastenvaatteet on aika samaa tavaraa kuin H&M:llä, itselle tilasin imetysbikinit ja ne on kyllä tosi hyvät ja laadukkaat!
 
Mulla ei rinnat ensimmäisessä raskaudessa kasvaneet oikeastaan ollenkaan. Rintakehä kyllä leveni huomattavasti. Synnytyksen jälkeen kyllä sitten ilmestyi kaksi jalkapalloa 😂 Se tuntui ihan epätodelliselta kun yhden illan aikana rinnat kasvoi silmissä (ja sattui kyllä myös ja kuumekin nousi). Mutta mulla kesti pari päivää ennen kuin maito edes alkoi nousta, luulin jo ettei sitä sitten ikinä tulekaan, mutta tuli kertarysäyksellä

Joo siinä menee muutama päivä että maito nousee. Mä tungin kaalinlehtiä liiveihin niihin aikoihin. Auttoi vähän 😅
 
Ihanat! Oon katsellut tota samaa vihreetä 😍 Äitiysuimapuku löyty kirppikseltä ja bikinit olis vielä haaveissa. Alaosa jos löytyis ki yläosan voi olla mikä vain periaatteess.
Mä kans ostin siks just ton uikkarin, kun se on kaksosainen. Sen alaosan kanssa voi sit ostaa vaan yläosan kaveriksi, jos tulee tarpeen. Ja mulla on aika pitkä selkä, joten yleensä kokouikkari on liian lyhyt mulle. Sit kun ottaa kokoa isomman, ni strategiset paikat jo vilkkuu :D Ja tykkäsin kans tosta vihreestä, se on ihanan kesäisen värinen :smiling face with heart-eyes:
 
Ooh onpa kiva toi lyhyt kesämekko! Alko houkuttelee 🤭 uskaltaiskohan tilata jonkun satsin kokeiluun, onko tonne palauttaminen helppoa?
 
Minkäkokoisia ootte bonprixiltä tilanneet? Hämmentää kun kokotaulukon mukaan mun pitäis tilata kaksi numeroa isompi kuin normaalisti 🤨
 
Muakin alkoi toi kiinnostelemaan. Onko noi yleensä minkä mallisia? Onko kovin suoran mallisia? Mulla kun on vähän aina vaikea löytyä hyvin istuvia vaatteita kun mun kehon malli on minkä tahansa painosena ns. kurvikas eli varsinkin lantiota löytyy. Housut ja mekot saattaa olla tän takia vähän vaikeita löytää ja onkin.. en hirveästi siis tykkää tilailla.😅
 
Minkäkokoisia ootte bonprixiltä tilanneet? Hämmentää kun kokotaulukon mukaan mun pitäis tilata kaksi numeroa isompi kuin normaalisti 🤨
Ostan yleensä kokoa 38/40 ja nyt tilasin 42, ja olivat sopivan kokoisia. Ne olivat sellaisia, et vaikka vähän painoa kertyiskin, niin mahtuu varmasti päälle.
 
Takaisin
Top