Äidin terveyshuolet raskausaikana

Jooh eipä tää yskä mihkään hellitä :sad001 Henkeäkin jo ahdistaa. Onneksi mies loppuviikon kotona etätyössä nii saan vaan makoilla.
 
Meillä oli joskus maitotila :D enkä usko että meidän äiti koskaan vältteli raskausaikana sitä tilamaitoa :D
 
Meinasin kuolla kauppamatkalla, 10minuutin matka kesti reilu puoli tuntia :sad001 Kunnolla henkee ahdistaa ja pyörryttää. Mut ei oo kuumetta, vaan toi henki juttu ja kuivalima yskä :sad001
 
Jannski voi sua :sad001 toivottavasti ei kuumetta tuukkaa. Nyt on kylmennykki tosi paljo et helposti saa vetoo.
 
Niin se vaan yö meni kuumeillessa yli 38,5, panadoli sit onneks laski sitä. Flunssa vaan jatkuu :sad001
 
Oho mulla ei näkyny jostai syystä kaks viimestä kommenttii enne ku laitoin omani :D voi itku, toivotaa et paranis pian
 
Makaan sängyn pohjalla, nousen vaan oksentaa :sad001 Onneks oksentelu johtuu vaan siitä kun yskittää kauheesti ja verensokeri laskee, taitanu muu pahoinvointi sit loppua :)
 
Voi sua :/ kiva et muu pahoinvointi on loppunu. Toi yskä tekee kyllä helposti sen et alkaa oksentaa :sad001
 
Minulla on sellainen tilanne, että työpaikallani on sisäilmaongelmia.. Saan itse aika paljon siitä oireita ja tietenkin nyt sitten huolettaa onko minkälaisia vaikutuksia raskauteen! Onko kellään kokemuksia?
 
Minttu1, kannattaa heti olla työterveyteen yhteydessä ja sitä kautta sitten selvittää sun työolot! Sama muilla jos raskasta yms ni työterveyden kautta voidaan arvoida mikä on vaarallista työtä ja olisiko korvaavaa yms. En oo törmänny miten huono sisäilma vaikuttaisi raskauteen mutta eiköhän lääkäri yms osaa arvioida :)
 
En tiiä kumpi oli kivempaa, eilinen tukkosuus vai tämän päivän loman valuminen :/ Öäääh kuka vaihtaa pahoinvoinnin flunssaan??
 
Jannski mä vaihdan :D ei oo varmaa ylläri. Höyryhengitys on aika hyvä nii saa sitä limaa pois.
 
Juu kyllähän toi lima irtoo mut sitä tulee litratolkulla :sad001 Nojuu sulle varmaan kelpais oksentelemattomuus :)
 
En käytä maitoo lainkaan ni ei sekään haittaa :) Pojalta nappasin käyttöön senmosta baby mist sumutetta nenään kun muita sumutteita ei saa käyttää :sad001
 
Takaisin
Top