Minulla myös se onnellinen tilanne, et jos pyydän jotain, niin mies tekee ja auttaa. Ja pyytämättäkin. En oo oikein koskaan ollut mikään aamu-uninen, joten herääminen ei ole mulle ongelma.. enkä osaisi varmaan nukkua mitään päikkäreitäkään yksin, et mies olis pojan kanssa sen aikaa. Mies käy töissä ja tekee ylitöillä talorahastoon säästöjä sekä maksaa laskut, niin en viitsi häntä edes paljon vaivata. Kotiin tullessaan nappaa pojan ja alkaa leikittämään ja touhuamaan hänen kanssaan. Mukava keitellä miehelle kahvit ja tehdä välipalaa sillä aikaa just for him.
Minua harmittaa, että joskus kitisen ja kiukuttelen miehelle ihan turhaan, vaikka hän kyllä osallistuu niin paljon kuin mahdollista. Onhan hän kuitenkin ihan perusmies. Saan kerätä välillä vaatteita sohvalta ja kantaa ulkotakin takaisin naulakkoon vaunujen päältä jne. Mutta se on kyl loppu peleis niin pientä, et tunnen aina omantunnon pistoksen sydämmessä, kun kehtaan tällaisesta kitistä.. sitten taas toisaalta.. parempi oppia kantamaan ne vaatteet oikeille paikoille, ettei opi juniori pahoille tavoille.. :D