Oon ollu tyytyväinen kun miehen työt jatku taas. Alko kiristellä kun hyvin muodostunu arkirytmi kärsi ja saan paljon enemmän aikaiseksikin kun ei oo mies pyörimässä täällä ja pystyy keskittyyn tekemisiinsä. Vaikka siis on hirmuiseksi avuksi ttai no, hoidetaan poika aika puoliksi. Mut mä pesen pyykit, huolehdin ruuat ja käytännön jutut.
Voisin häipyä viikoksi ja tietäisin et mies pärjää pojan kanssa. Ehkä ne soittais kun jotain olis hävöksissä tms. Väliin kadehdin kun isi saa pojan helpommin kikattamaan (no mä saan ne hempistelyhymyt ja lirusilmäilyt), mut oon ajatellu et vahva isäsuhde ei lopulta ole multakaan pois :) Harvemman miehen oon kuullu avautuvan etäisestä äidistä, kyl isäsuhde on yleensä se hankalampi. Ja mulle ei tuota mitään ongelmaa olla pois pojan luota, kun on sillä isäkin... parempiki et saavat touhuta kahdestaan välillä.
Mäkin oon tottunu harrastaan paljon ja nyt on tökkiny kun ei oo mitään harrastusta. Mies rupes ettii netistä mulle harrastusta ja se oli musta tosi huono idea. No satuin sit itekki vilkasee ja vahingossa löytyki joukkue, jossa kävin tänää kokeileen. Tosi mahtavaa oli, en ollu ees niin huonossa kunnossa ku luulin. Toivottelivat viel tervetulleeksi mukaan :) Ja jotkuthan laittaa vauvansa yökylään et pääsee baareilee, nii musta urheiluharrastukset on viel aika tervehenkinen syy "hylätä" vauva pariksi tunniksi :)