~Jäde~
Päivystävä dosentti
meillä normaalisti herätää siin puol kaheksan aikaa,paitsi ylläriylläri tänään herättii jo puol seittemän,samantien ku mies pisti ulko-oven kiinni ni sillon se heräs.nyt puolentoista tunnin ajan nukutin vauvaa ja vihdoin se nukahti,kohta se varmaan jo herääkii.
Kävin tänään ostamassa pulloo pullotutin joka on tarkotettu 1kk+,siinä on yhen reijän sijasta kaks reikää,ajattelin et jos se saa liian vähän maitoa/liian hitaasti ja sen takia nukahtaa kesken syömisen ja herää hetimiten ku pullon ottaa pois,eli nukahtais nälkäsenä.saa nähä miten se auttaa,pullotutin imupää tosin on semmonen pyöreen muotonen ja ne on meillä todettu huonoiks ku vauva ei niistä osaa imeä kunnolla ku kaikki maito falskaa sitte suupielestä pois. =( (vi**u mulla ei toimi hymiöt.)
vähän meni taas kaikki ohi aiheen...=D
Kävin tänään ostamassa pulloo pullotutin joka on tarkotettu 1kk+,siinä on yhen reijän sijasta kaks reikää,ajattelin et jos se saa liian vähän maitoa/liian hitaasti ja sen takia nukahtaa kesken syömisen ja herää hetimiten ku pullon ottaa pois,eli nukahtais nälkäsenä.saa nähä miten se auttaa,pullotutin imupää tosin on semmonen pyöreen muotonen ja ne on meillä todettu huonoiks ku vauva ei niistä osaa imeä kunnolla ku kaikki maito falskaa sitte suupielestä pois. =( (vi**u mulla ei toimi hymiöt.)
vähän meni taas kaikki ohi aiheen...=D
Viimeks kanssa keväällä käyny kampaajalla. Kesäkuussa oli aika varattuna mutta hoksasin vasta viikkoa myöhemmin et olin unohtanu päivämäärän. Sen jälkee ei oo tullu uutta aikaa varailtua.