Unique
Puuhakas puhuja
Memmu79 ONNEA!! Hirmuisesti onnea! Nauti jokaisesta hetkestä mitä tuleva raskaus tuokaan tullessansa ja sitten kun vauva on maailmassa niin voi sitä onnellista aikaa!! <3 pakko kysyä miltä se nippailu oikein tuntuu kun niin moni siitä aina puhuu? :)
Nuppu ehkä on hyvä hieman hengähtää ettei käy mielelle liian raskaaksi <3 niinkuin tuntui että keho minulle ahdistuneisuudellaan jo varoitti, että ei saa liikaa pohtia vaikka tärkeä asia onkin. Tiedän tuon piinaamisen ja epävarmuuden tunteen! Se on niin raskasta ja aina pettyä. Koulussa olisi pitänyt opettaa,että ei niitä lapsia aina niin helposti tule ja yrittäminenkin voi olla raskasta...eipä siitä puhuttu. Paasattiin vain ehkäisystä!!
starr koita nyt vain sinäkin testailla!
Mulla jänniä muljahduksia välillä alamahassa, mutta niitä on kyllä ollut ennenkin kun on ollut nega kiertoja.. :) ja juosta en pysty ollenkaan alkaa heti pistämään tuonne vasemmalle kyljelle. Sekin varmaan on vain lihaspistosta, mutta jännä kun tulee heti muutaman metrin jälkeen. VOI PIINA!! ei auta kuin odotella. Mietiskelin tässä, että kuinkahan paljon vain tämmöinen ahdistuneisuus estää raskautumista :/ no tänään on ollut tosi hyvä päivä!:)
Nuppu ehkä on hyvä hieman hengähtää ettei käy mielelle liian raskaaksi <3 niinkuin tuntui että keho minulle ahdistuneisuudellaan jo varoitti, että ei saa liikaa pohtia vaikka tärkeä asia onkin. Tiedän tuon piinaamisen ja epävarmuuden tunteen! Se on niin raskasta ja aina pettyä. Koulussa olisi pitänyt opettaa,että ei niitä lapsia aina niin helposti tule ja yrittäminenkin voi olla raskasta...eipä siitä puhuttu. Paasattiin vain ehkäisystä!!
starr koita nyt vain sinäkin testailla!
Mulla jänniä muljahduksia välillä alamahassa, mutta niitä on kyllä ollut ennenkin kun on ollut nega kiertoja.. :) ja juosta en pysty ollenkaan alkaa heti pistämään tuonne vasemmalle kyljelle. Sekin varmaan on vain lihaspistosta, mutta jännä kun tulee heti muutaman metrin jälkeen. VOI PIINA!! ei auta kuin odotella. Mietiskelin tässä, että kuinkahan paljon vain tämmöinen ahdistuneisuus estää raskautumista :/ no tänään on ollut tosi hyvä päivä!:)
ja toivotaan, että pikkuvuokralainen poistuu yksiöstään vasta sitten, kun se on käynyt hänelle turhan ahtaaksi (eli n 9 kk päästä)
Itselläkin kokemusta voimakkaasta ahdistuksesta, joten tiedän tunteen olevan lähes ylitsepääsemätön, mutta tiedän myös sen, että se voi loppua joskus, tai ainakin lieventyä. Syksyn pimeys ja asioiden hautominen nukkumaan mennessä varmasti ovat pahimpia ahdistuksen laukaisijoita, plus sitten tietenkin kaikki elämän huolet ja murheet. Nuppu sanoi mielestäni hyvin, että keskittää ajatuksensa muualle. Minä teen tätä edelleen, jos ikävät ajatukset valtaa alaa: ryhdyn tietoisesti ajattelemaan jotakin ihan päinvastaista ja tosi mieleistä, siis esim. mitä kaikkea tekisin jos voittaisin lotossa
sellaista mielikuvitusleikkiä ikäänkuin... eihän se aina onnistu, mutta harjoittelun myötä melko monesti. Yritän myös miettiä, että "en pysty muuttamaan tätä asiaa, vaikka murehtisin koko yön, joten sitä on ihan turha nyt ajatellakaan". Vähän siis silleen Scarlett O'Haramaisesti "en ajattelekaan asiaa ennen kuin huomenna, koska tomorrow is another day" :) Kannattaa kokeilla.
Eli tuskinpa tästä kierrosta tärppää, ellei sitten uimarit oo säilyny hengissä toissapäivältä. Epäilen.
Tein negatiivisen testin. Mä en jaksa tätä, ei musta varmaan tuu ikinä äitiä. Nyt kp 41, eikä vielä oo tullu menkkoja.