Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

kerrothan kuitenkin, kävi miten kävi? Siitä onkin näköjään useampi päivä, kun oot tänne kirjoitellut.
Mikäs se tuollainen testi, jossa se tikku värjäytyy tuollain vihreeksi? Oon ite käyttäny joskus aikoinaan (turhaan) vaan jotai apteekin halvimpia lätysköjä...
Vasta nyt viikonloppuna alkoi hellittämään, olivat tosiaan ihan kosketusarat ja nöpöttivät kuumassa suihkussakin, voisikohan se liittyä pillereiden lopetukseen?
Ja se on aivan mielettömän mahtavaa, että oot ihan omatoimisesti saanut paniikkikohtauksen kuriin ja voinut jatkaa lenkkeilystä nauttimisesta! :) eräällä ystävälläni on aikoinaan ollut useita paniikkikohtauksia, joista olen osan todistanut ja ollut häntä rauhoittelemassa ja "palauttamassa maan pinnalle", joten sillä kokemuksella tiedän, että tunne voi olla todella kamala ja ylivoimainen... mutta kunhan yrittää muistaa, että sen on tosiaan VAIN tunne, tunteeseen ei kuole. Sinussa on siis voimaa ja paljon, kun pääsit tunteen yli. :)
pitääpä tsekata se kuva plussatikustasi uudestaan, mä varmaan jotenki luin sitä ihan väärin päin sitten!
Vaikka ymmärrän kyllä, kun onhan se merkki raskaudesta, niin silloin voi oksentaminenkin olla hyvä juttu... kunhan ei olisi riesanasi kovin pitkään!
toivottavasti tästä alkaisi plussa aalto meille kaikille