Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sunnuntai-iltaa leidit :)

Nonna, tsemppiä sulle, toivotaan toivotaan... :signs003:love7 kerrothan kuitenkin, kävi miten kävi? Siitä onkin näköjään useampi päivä, kun oot tänne kirjoitellut.

Ja onnea kovasti Katja91, kyllä minusta näyttää ihan kahdelta viivalta! :wav Mikäs se tuollainen testi, jossa se tikku värjäytyy tuollain vihreeksi? Oon ite käyttäny joskus aikoinaan (turhaan) vaan jotai apteekin halvimpia lätysköjä...

Ilmoittelin tuossa viime viikonloppuna, että oli mahd, ovis ja nyt on olo siitä vahvistunut, sillä limojen eritys väheni heti alkuviikosta, eli ovis oli tod la, su tai ma. Sitähän ei tietty vielä varsinaisesti hyödynnetty, mutta ois kiva osata "lukea" oman kroppansa merkkejä :) Ja sit toisekseen, mulla on on ollu nännit aivan todella kipeät melkeen viikon!:laughing002 Vasta nyt viikonloppuna alkoi hellittämään, olivat tosiaan ihan kosketusarat ja nöpöttivät kuumassa suihkussakin, voisikohan se liittyä pillereiden lopetukseen?

Sitten sen verran positiivista, että tänä vkl mun ei tarvinnu vietellä miestä, vaan päädyin sen viettelemäksi. :wink Mukavaa vaihtelua. :grin Nyt kasvavalla jännityksellä odottelen ensimmäisiä luomumenkkoja alkaviksi, voi olla jopa ensi tai sitä seuraavalla viikossa tulossa, ainakin jos kierto ois sen 28 päivää! :)

EDIT: Onnea Bene! <3

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä Norde piinaviikoille. Pidän peukut pystyssä että pupuilu tuotti tulosta.

Onnea ja paljon tarrasukkia Katja ja BeNe! ^^

En olekaan taas pariin päivään päässyt kirjottelemaan, kun on anopilta salaa pitänyt käydä täällä. Nyt hän on nukkumassa, joten ehdin kirjoittelemaankin ennen kuin itse menen maate. Ovis pitäisi laskurin mukaan olla tänään. Limat ja halut oli tosin jo viikon puolivälin paikkeilla simmoset että en hämmästyisi jos olikin jo aiemmin. Niin tai näin, hyödynnettyä ollaan saatu. Ollaan odotettu että anoppi menee nukkumaan ja puuhailtu sitten hiljaa. ;)

Justiina miulla heitteli pillereiden lopetuksen jälkeen kroppa todella paljon kun haki niitä omia kiertojaan. Nyt raskauden aikana ei oo ollu tissit ja nännit yhtään niin kipeät kun kerran vielä pillereillä kun jäi ilmeisesti just sopivalta päivää pilleri ottamatta ni sattui sen jälkeen koko loppu kierron niin että suihkussa käyminenkin oli tuskaa. Silloin epäilin että josko olis päässyt ovis tapahtumaan ja ehkä jopa hedelmöittyminen tapahtunut mutta jos onkin yrittänyt kiinni ni ei pysynyt. Nyt jälkikäteen ajatellen johtui ihan varmaan vaan siitä pillerin unohduksesta, hormonit tekee ihme juttuja.

Onnea BeNe tälläkin puolella :)

Vargynjalla ja Nonnalla sais alkaa olla sen tärpin aika, ainakin mie toivon täällä parasta...

Justiina täällä on kp4 menossa ja pikkuhiljaa menkka vuoto alkaa vähenemään. Yk 7 lähti siis käyntiin..:(
Kiva kuitenkin kuulla, että siellä mies on tehnyt itse aloitteen. ;)

Vargynja tuo varmaan vähän jännitystä pupuilla salaa..:) toivottavasti tärppäsi!! Olisi jo meidänkin aika saada plussa...

Mulla mielialat niin vaihtelee ja syytän siitä ainoastaan tätä yritystä. Tää vie mun hermon ja järjen. Paniikkikohtauksen voitin eilen 1-0!!:) ne on taas tämän ressin ja syksyn myötä palanneet mutta aijon saada elämäni taas niin kuntoon että, kohtauksia ei tulisi... ne tulee yleensä paikassa jossa olen "yksin"..kaupassa jossa paljon ihmisiä tai salilla/lenkillä. Rupee huimaan, kurkkua puristaa, ahistaa jne. Eilen sain sellasen lenkillä ja päätin että en minä siihen kuole enkä kääntynytkään takaisin. Sitten helpottikin!!!:)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Kiitos onnitteluista!!! ♥ Onnea myös Bene!

Justiina89
olen ostanut testit raskauskeiju.fi sivuilta. Ei siis tikku värjäänny vihreeks, se on valmiiks vihree toi pää jota ei upoteta.

Tänä aamuna tein taas testin ja selvää plussaa näytti! Ollaan niin onnessa!
Onko normaalia jos koko ajan vahtaa tori.fiissä tai facebuukin kirppiksillä turvakaukaloita, vaunuja yms! xD Vaikea kuvitella että tärppäs heti ekasta kierrosta hormonikierukan poiston jälkeen. :)

Tsemppiä yritykseen Vargynja ja Nonna!! Täällä peukut pystys!!★

Mä olen kans katsellut vaunuja ja jopa ihan livenä käytiin katsomassa miehen kanssa :)

Tänään varhaisultrassa sikiön sydänäänet näkyi ja kaikki muutenkin vastasi viikkoja joita olin laskenut. Olen niin onnellinen <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiitoksia kaikille onnitteluista!!!

Onnea Katja myös sinulle!!!

Nonna, seitsemäs kerta on hyvä kerta ja vaikka ei tärppäiskään, niin ei kannata luovuttaa vaan yrittää positiivisin mielin aina vaan uudelleen. Hienoa että sait paniikkikohtauksen taltutettua!

Nyt ollaan kotiuduttu ja kyllä aika pyörällä on pää edelleen.
On tämä niin hurjan suuri asia sisäistää ja tuli kuitenkin ihan täysin yllätyksenä se plussa, vaikka sitä on niin pitkään odotettu.
Mä vielä silloin sunnuntaiaamuna puoliunessa arvoin, että jaksanko tehdä testiä vaiko enkö (olin vihon viimeisen clearbluen pakannut mukaan varmuuden vuoksi). Lopulta päätin sen tehdä, ihan siltä varalta, että tiedän sitten olla juomatta viiniä ruuan kanssa yms. Silmät ristissä sitten tihrustin epäuskoisena tikkua, kun haalea plussa piirtyi ruutuun. Pakkohan se oli heti mennä ukkokin repiin hereille, että kato nyt onko tuossa plussa, vai onko silmät ihan ristissä. Kyllä sekin sen plussan siinä sitten näki ja eihän siitä nukkumisesta tullut sitten enää yhtään mitään.
Sitten tulikin heti aamiaisen jälkeen huono olo ja ensimmäinen oksu! Jei! Muuten on kyllä pääasiallisesti ihan normi olo, etova olo välillä ja rintoja pistelee, muuten ei mitään. Pakko on ollut tehdä testi joka päivä, että saa varmistuksen asialle. Ja tänään heti kotiuduttua korkkasin clearbluen digitestin, joka on ollut odottamassa kaapissa jo jonkun aikaa.
Kyllä se on nyt pakko uskoa kun se näytti "Raskaana 2-3".

Nonna, voi pihkuran pahkura, täti Punainen on kyllä aika monen inhokki-täti, mutta vielä se plussa tulee! Odotus on varmasti rastavaa, mutta älä luovuta. :love2 Ja se on aivan mielettömän mahtavaa, että oot ihan omatoimisesti saanut paniikkikohtauksen kuriin ja voinut jatkaa lenkkeilystä nauttimisesta! :) eräällä ystävälläni on aikoinaan ollut useita paniikkikohtauksia, joista olen osan todistanut ja ollut häntä rauhoittelemassa ja "palauttamassa maan pinnalle", joten sillä kokemuksella tiedän, että tunne voi olla todella kamala ja ylivoimainen... mutta kunhan yrittää muistaa, että sen on tosiaan VAIN tunne, tunteeseen ei kuole. Sinussa on siis voimaa ja paljon, kun pääsit tunteen yli. :)

Katja, mä oon katellu vaunuja yms netistä jo varmaan vuoden, joten en oo susta huolissani :laughing002 pitääpä tsekata se kuva plussatikustasi uudestaan, mä varmaan jotenki luin sitä ihan väärin päin sitten! :grin mutta silti löysin siitä kaksi viivaa. :)

elmiina
, juu veikkaan, että nimenomaan pillerien lopetuksesta johtui rintakivut, nyt jo ohi :) ei sitä uskoisi, miten sellaiset pienet viattoman näköset pillerit saa kropan ja hormonit ihan sekaisin.

Freyja, ihanaa kuulla onnestasi, nauti nyt jännittävistä kuukausista, kun lapsi kasvaa sisälläsi :)
Samoin Bene, nauti olostasi, pikkusen alkoi naurattaa kun ekasta oksennuksesta jaksat hurrata :laughing021 Vaikka ymmärrän kyllä, kun onhan se merkki raskaudesta, niin silloin voi oksentaminenkin olla hyvä juttu... kunhan ei olisi riesanasi kovin pitkään!

Vargymja, tsemppiä yritykseen, ei se haittaa vaikka anoppi hieman traumatisoituisi teidän seksiäänistä, jos lopputuloksena ois hälleki lapsenlapsi. :wink

Täällä ei uutta auringon alla, ehkä hieman nipistänyt vatsaa, joten toivon ja odotan innolla, että menkat alkais pian... sit vois alkaa meidän yk1. :) Niin ja oon nyt muutaman päivän lomalla, ihanaa! :smiley-bounce012

Onnea plussista :love7 toivottavasti tästä alkaisi plussa aalto meille kaikille :talk017
Täällä kovasti yritän jaksaa tätä päivien menemistä, piinaviikkoja jäljellä vielä 1,5. Nyt kun häistä on se 4kk on porukka alkanut toden teolla kyselemään joko on pullat uunissa.. Ensin jaksoin hymähdellen siihen vastata, mutta eilen vahingossa ja väsyneenä sanoin sitten hieman tiukemmin että eipä se niille tärppää jotka oikeesti sitä haluaa. Tiuskasin siis asian sellaiselle kaverille jolle on tullut vahinkolaukaus ja oli aikanaan suuri shokki kun oli raskaana. Miehenkin kaverit kyselevät kuulemma samaa asiaa.. Noh yllättävää kyllä muuten ei ole mitenkään huono fiilis, tää odottaminen on vaan niin saakelin..... rasittavaa :bounce

Sorruin kirpparireissulla ostamaan baby björnin rintarepun.. Äitini oli mukana ja selitin hänelle että vien sen mieheni siskon lapselle kun on sellaista etsinyt xD. Eli ei äiti mitään epäillyt.

Haluaisin kertoa kaikille, että pieni ihmisen alku kasvaa sisälläni! Mutta ajattelin viivyttää vielä. Milloin te olette/olette ajatelleet kertoa lähipiirille?

Tässä vielä tänä aamuna tehdyn testin tulos ;) Eihän ole epäselvää?
20131024_093156(2).jpg

Katja, tämä kertomattomuus on ihan hirveetä. Tekisi mieli kertoa kaikille! Yhdelle hyvälle ystävälleni olen jo kertonut, koska olemme samassa tilanteessa ja siskolleni aion kertoa pian, koska haluan hänen olevan mukana tässä ihan alusta asti. Vanhemmille kerromme varmaan kyllä muutaman viikon sisällä, muuten he arvaavat kun näkevät sen mun naamasta :)

Mä olen tehnyt kanssa testejä joka päivä, kyllä se on pakko uskoa jo :) Eilen varasin jo ensimmäisen neuvolankin!

Mä olen kans yhdelle ystävälle kertonut jo kierukanpoistosta asti.
Musta tuntuu että äidin tuloo paha mieli, jos kerron vasta ollessani kolmannella kuulla, vaikka silloin periaatteessa on pienempi riski saada keskenmeno. Mutta jos kesken meno tulis niin äiti voisi mua tukea asiassa, jos tietäisi minun olevan raskaana. Siskoja ei ole eikä veljiä niin senkin takia äidille kertominen olisi erittäin tärkeää.

Laskettuaika on 3.7.2014 jos laskurit on oikein laskenut. Entä sinulla Bene?? :)

Samaa ajattelin ,että haluan läheisille ja tärkeille ihmisille (sisko, veli, vanhemmat) kertoa mahd ajoissa. Tapahtui mitä tapahtui niin he ovat mukana kokemassa asian meidän kanssa joka tapauksessa.

Mulla la olisi neuvolantädin mukaan 2.7. mun oman laskun mukaan 1.7. :)

Kyllähän tuo viiva ihan selkeä on :) Onnea Katja! Niin ja Benelle myös (en muista joko onnittelin...)

Mä oon kertonut jo aika monelle raskaudesta, kun aattelin et jos menee kesken niin se on sit sen ajan murhe. Jotenkin on ollut luonnollisempaa kun lähipiiri tietää :)

Mulla eka neuvola reilun viikon päästä 5.11, en millään malttaisi odottaa sinne asti. Onneks tässä on paljon tekemistä ennen sitä niin ei ehdi sinänsä päiviä laskemaan :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin