A
Allison
Vieras
Joo, oon vähän valmistautunu siihen, ettei kuulu mutta haluisin edes kokeilla. En tiedä onko se rutiinijuttu, kun silloin aikanaan multa ei ees kysytty haluanko kokeilla mutta nyt oon lukenu, että joillakin on kokeiltu saada sydänääniä kuuluviin jo ekalla neuvolakäynnillä. Toivottavasti on kiva neuvolatäti niin uskallan kysellä asiaa, jos hän ei itse sitä ehdota :)
EDIT: Neuvola takana ja oli ihana kokemus. Sydänääniä yritettiin saada kuuluviin eikä tarvinnut edes erikseen toivoa. Oma maha siellä vaan mölysi eikä pikkuinen antanut vielä merkkiä itsestään. Saa tämä tuleva äityli siis vielä elää raastavassa epätiedossa. 29.10 np-ultra, kääks!
EDIT: Neuvola takana ja oli ihana kokemus. Sydänääniä yritettiin saada kuuluviin eikä tarvinnut edes erikseen toivoa. Oma maha siellä vaan mölysi eikä pikkuinen antanut vielä merkkiä itsestään. Saa tämä tuleva äityli siis vielä elää raastavassa epätiedossa. 29.10 np-ultra, kääks!
Last edited by a moderator:
Ja hurjasti tsemppiä nyt niille, joilla piinaviikot menossa ja sormet ja varpaat ristissä, että tää ois teidän kuukausi!
Me tullaan sit perässä jotka myöhemmin aloitamme yrityksen.