Saaralson91
Oman äänensä löytänyt
Meillä tässä kuussa ei taida tärpätä
Onhan tohon tätöseen vielä aikaa mutta silti :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Johtuen siitä, että pilleriresepti oli huomaamattani umpeutunut, enkä olisi ehtinyt enää aloittaa uuttaa "liuskaa" oikea-aikaisesti. Jos siis olisi pitänyt lähtä resepti vielä uusimaan, niin olisi samantien pitänyt odottaa, että alkaa seuraavat menkat, että pillerit voi taas aloittaa uudelleen ja siihen voi mennä yli kuukausi. Ensi kuussa oltaisiin joka tapauksessa jätetty ehkäisy pois, niin ei ole mitenkään järkevää nähdä vaivaa ihan turhan takia, jos ymmärsitte?
Ehdotin siis miehelleni kera noiden järkisyiden, että käytetään kondomia nyt muutama viikko ja hän myöntyi! Hui, nyt siis odotan ensimmäisiä luomumenkkojani yli kuuteen vuoteen! Nyt on kiertopäivä 8, mutta yritys ei siis ole vielä alkanut... mutta innolla odottelen, näyttääkö keho merkkejä oviksesta! :)
Eli tsemppiä ja iloista mieltä, niin Sinulle kuin kaikille muillekin! 
kivaa oli ja toivottavasti sama meno jatkuu, kunhan kaikki ehkäisymuodot jää pois... 
taas jo ehdin luoda kauheasti toiveita, että nyt lykästi plaah.. No ei auta täytyy yrittää taas tsempata itseesä kun eihän tässä nyt vielä kovin kauaa ole yritetty ja yk1 meni häämatkalla jolloin en edes ovista miettinyt mitenkään pupuiltiin silloin tällöin 
Ja sekin, että yrityksen aloitusta on siirretty, jotta "ehtii" olla töissä tarpeeksi... ihan kuin ei ehtisi sitten loppuelämää olla
sori, jos joku loukkaantui tästä ilmaisusta, tuo oli suora lainaus. Mutta tästä ennakkoasentoitumisesta huolimatta olen siis saanut jopa yhdesti miehen houkuteltua petipuuhiin kondomin kera. Jotenkin en itse luota noihin "varmoihin" päiviin... mitä ne edes on?
Anteeksi tyhmyyteni. Tarkoitetaanko niillä päiviä, jolloin on se surullisen kuuluisa täti kylässä, vai kenties päiviä heti menkkojen jälkeen? Olen kuullut jostain, ettei sellaisia olekaan, kuin varmat päivät, koska siittiöt voivat säilyä elinkelpoisena naisen sisällä useita päiviä. Olen myös lähes 100% varma, että vaikka olisikin olemassa ns. varmoja päiviä, jolloin peittoa voisi heilutella ilman ehkäisyä tulematta raskaaksi, mies ei taatusti sellaiseen suostuisi, ennen kuin on PAKKO