Kääk, saapas nähdä "sortuuko" itse jossain välissä greippimehu-konsteihin. Foolihappoa olen alkanut napsimaan vastikään.
Nonnalle onnea matkaan :).
Itse odottelen renkaan jättämisen jälkeisiä kuukautisia, jos kierto olisi 28 pv, niin kuukautiset olisivat alkaneet maanantaina. Onko kenelläkään tietoa siitä, että missä vaiheessa voi käydä kyselemässä asiasta lääkärissä, jos kuukautisia ei kuulu ehkäisyn lopettamisen jälkeen?
Tämäpäs noloa, mutta kuten mainitsin tuolla aiemmin, aiomme odotella vielä pari kuukautta ennen kuin alamme virallisesti yrittämään lasta. Mainitsin myös, että aina ei huvita käyttää kortsua, ja jos "vahinko" kävisi, ei se olisi katastrofaalista. Muutenkin koin, että tässä heti ehkäisyn lopettamisen jälkeen, se raskautuminen on epätodennäköistä. Tein eilen testin aamulla, koska minulla on ollut kaiken maailman outoja tuntemuksia jonkin aikaa (vatsassa ym., mutta täytyy sanoa, että samanmoisia tuntemuksia saattaa olla muutoinkin). Halusin siis eliminoida tämän mahdollisuuden pois ennen kuin alan miettimään, että onko minulla jokin vakavampikin sairaus (luulosairaus ainakin) >:). Noh, pregcheckillä tuli viiden minuutin testiajassa se paljon puhuttu haamu. Päivän aikana se haaleni mielestäni viivanpaikaksi. Heitettyäni tikun roskiin, en enää millään muista, että oliko siinä testiajassa tulleessa viivassakaan väriä vai kuvittelinko vain. Tein tänään (en aamulla) testin uudelleen, eikä niin minkäänlaista viivaa. Veikkaampa, että eilinen viivakin oli se viivanpaikka. Eipäs siinä mitään, kiehuttaa vaan tämmöinen epätietoisuus.
Vaikka yritys ei ole virallisesti alkanut, niin näköjään sitä kuvittelee siitä huolimatta salaa itselleen kaiken maailman oireita (tai kuvittelee ne ihmeelliset kivut niiksi oireiksi), vaikka todennäköisyys sille on aika pieni 8).