Memmu, tervetuloa

ja täällä saa kertoa juuri sen verran itsestä kuin haluaa. Ei tarvitse sen enempää tai vähempää. Tarkoittavatko teidän "sopimuksen alaviitteet", joitain asioita, mitkä pitäisi olla valmiina ennen vauvaa? Esim. talo, avioliitto, työ tmv? Jäi ainakin minulle pieneksi mysteeriksi :) Suuret tsempit yritykseen ja tärppiin!
Maicy, eipä mullakaan todellisuudessa ole ketään kelle voisin ihan kaikesta puhua. Pintaraapaisuna olen yrityksestä yms keskustellut. Mullakin on kyllä tarve ihan jutella ja siksi en täältä foorumilta ole mihinkään menossa. Blogiin voi kirjoittaa sitten aiheesta pidemmän kaavan mukaan, jos haluan. Täällä en viitsi alkaa mitään romaaneja kirjoittamaan

. Ja toivon tietysti blogin teksteihin kommentteja :)
Toivottavasti oviksen hyödyntäminen tuottaa tulosta ja täti jättää tulematta! Inhottavaa, jos viime kiertosi oli kummallinen, eikä sen takia ole vielä varmuutta milloin kannattaisi testata..
Saaralson, mieliteot voi hyvin kieliä tulevasta plussasta! Ilmoittelehan heti kun pääset testailemaan!
Nonna, olen niiiin kanssasi samaa mieltä. Myönnän itsekin eläväni elektroniikan ympärillä mutta toivon todella, että pystyn lapselle opettamaan muita arvoja. Mies osaa onneksi olla näistä vempeleistä kaukana. Mitä onkaan tapahtunut kaikille niille ihanille ruutu- ja naruhyppelyille ja ajalle, jolloin välitunnilla kirmattiin pitkin pihaa. Tai edes juteltiin kavereiden kanssa... Olen kuullut, että joissain kouluissa on oppilaille omat koneetkin? No joo, kaipa siinä kehityksen vauhdissa pitää pysyä mutta silti toivoisin jossain vaiheessa muidenkin arvojen korostuvan.
Eräällä työkaverillani oli eräs "suhteellisuus teoria", jonka mukaan tietyn ajan kuluttua tulee muotiin se, ettei sitä elektroniikkaa ole ihan joka paikassa.. Hirveän hyvä teoria. Harmi etten osaa sitä paremmin selittää tässä..
Tsemppiä Nonna pupuiluun!! Ja kyllä mä niin masennuin kun luin Madeleinesta. Tietysti rutkasti onnea heille mutta niimpä se vaan onni potkii ruotsalaisia..
Bene, kiva kuulla, että idea kiinnostaa :) Tsemppiä uuteen kiertoon. Ehkä vitskut tekee tehtävänsä! Ja aika kierron alussahan teillä nuo sairastelut on eli ehkä se ei ehdi vaikuttaa pahalla tapaa.. Pitäkää hauskaa oviksen hyödyntämisessä!!
On: toinen koulupäivä takana ja mukavahan se ryhmä on. Olihan se jo eilenkin mukava, jäi vaan kummittelemaan se yksi kommentti. Sain myös kiitosta vahvoista mielipiteistä ja uskalluksesta olla erimieltä

Oloissa ei erityistä. Vaikeaa yrittää uskotella olevansa raskaana kun keho ei reagoi mitenkään.. No joopa joo. Elän vahvasti mukana kuumeilemassa jokaisen tilannetta! Laittakaahan nyt plussa-aalto käyntiin. Jookos?