Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saapa nähdä kuinka käy... Tämä viikko pitäisi vielä jaksaa ootella ennen kuin testiä kannattaisi tehdä. Tai siis kun menkat kuuluisi alkaa tämän viikon loppupuolella mutta mulla ollut jo pieni muotoista pahoinvointia, en tiie että onko vain joku vatsavirus vai mistä johtuu.

Ja ravaan vessassa useammin, siis paljon useammin kuin tapana, en sitten tiie mistä johtuu ^^ oon melko tietämätön näissä oireiden tulkinnoissa, eli mietin että jos joku minua viisaampi osaa kertoa onko aihetta vielä intoilla mahdollisesta raskaudesta.
Myös rintoja, varsinkin nännejä aristaa silloin tällöin, itkua ja tunteiluakin jotenkin enemmän, pienetkin asiat tuntuu itkettävän.. Mulla on kyllä tää kuumeilu ihan uusissa korkeuksissa.

Allison Jei! hyvä että kuuri loppu eli jotain hyvääkin siis :) ja tosi kiva idea toi sun blogi! Aijon ehdottomasti lisätä sen mun suosikkeihin, että muistan käydä lueskelemassa sitä silloin tällöin. ootko aikaisemmin kirjoittanut blogia? Mua kans kiinnostais kirjoittaa,mutta en oo vielä uskaltanut...pelkään kai että joku tuttu löytää ja sitten jollain tavalla tunnistaa mut siitä...

starr voi kurja !! :( Me kaikki niin kovasti halutaan sitä vauvaa..eikö sitä vaan vois meille suoda? Pakko kiusata kuukaudesta toiseen :(

BeNe :hug013voi itku noiden menkkojen kans! Voisivat vaan pysyä poissa meiltä kaikilta ja tuoda niitä haikaroita tilalle! Jos edes se lohduttaa niin et ole ainakaan tunteidesi kanssa yksin! kyllä se siitä taas kun hetken on surrut...! <3

Freyja86 Onneksi pääsette muuttamaan toiseen asuntoon. Ikäviä tuollaiset kosteus jutut! Ois ihana itekkin osata kutoa jotain, mutta kun on tällänen poropeukalo joka asias niin en viitti edes yrittää :)

Jade84 Kiitos kiitos! :) jospa sitä yrittäisi jo tänään kellistää miehen... :)

Miu88 Voihan ny! No ei auta kun jatkaa yrittämistä vaan! Uutta kiertoa kohti toiveikkain mielin! :) Tsemppiä!!!

Vargynja Kiva kuulla sinusta <3

saaralson91 Noi merkit voi hyvinki kertoa raskaudesta, toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy!

Kp 12. Lonkkaa särkee, taitaa kertoa tulevasta oviksesta ja limat on jo melko liukkauta. Mietinkin, että tuleekoha ovis tavallista aijemmin? hmm... :) no huomenna tulee postissa ovistikut!

Nonna, kiitosta vastauksesta :) Minulla toi ukkeli patistelisi jo testin hankintaan mutta ite oottelisin muutaman päivän ainakin ei oo menkkojen virallinen aikakaan.

Myös hajut tuntuu voimakkaammin, esim parvekkeen kaide haisee omasta mielestä pahalle, ja huono olo tulee pienestäkin pyörinnästä...

Pitkään mietiskelin ja nyt sovittiin miehen kanssa että pidetään ensi kuukausi kokonaan taukoa ja mennään kondomin kanssa. Jos vähän helpottaisi suurin stressi. Ei sitä vaan voi käsittää miksei se vauva voi saada alkua, kun sitä niin kovasti haluaisi ja olisi hyvä äiti sille vauvalle. Ja kun kuitenkin niin monet tulee raskaaksi eikä sit kuitenkaan välitä lapsestaan. On se vaan väärin.

Kärvistelen nyt ihan törkeän runsaiden menkkojen kaa ja heikottaa. Kävi mielessä sama kun BeNellä et jos oiskin hedelmöittynyt, mutta ei vaan sit kiinnittyny kunnolla... :sad010

Saaralson, musta noi kuulostaa hyvin mahdollisilta raskausoireilta. :> Pidän peukut pystyssä, että ne todella on sitä ja saat loppuviikosta plussan. Me taidetaan sitten piinailla vähän samaa tahtia. Minäkin kun testaan loppuviikosta, jos ei täti ilmesty ennen sitä.

Pitäkää Nonna kivaa oviksen kanssa. :> Onnea sen metsästykseen tikkujen kanssa.

Tsemppiä Starr ja rentouttavaa taukoa. Toivottavasti edes menkkaoireet helpottaa pian. Se on niin väärin, kun ties mitkä narkkarit sun muut saa lapsia noin vain, mut me kunnon vanhemmat saadaan yrittää yrittämästä päästyämmekin. Mut kyllä meitäkin vielä onnistaa.

Täällä ei mitään kovin mielenkiintoista uutta. Olot on olleet simmoset, että eiköhän täti lähipäivinä ilmesty paikalle. :/ Toivottavasti olen väärässä.

Vargynja, pidetään sormet ristissä että plussaisi meillä molemmilla. Oon kuumeillut jo niin pitkään ja duuni päiväkodissa taaperoiden kanssa ei auta ollenkaan mun kasvavaan haluun saada oma lapsi.

Harmittelut tätien kanssa kamppaileville ja tsemppiä piinailijoille sekä uuteen kiertoon lähteville!! Plussatuulia nyt oikein olan takaa teille kaikille!

Nonna, en oo oikeastaan kirjoitellut. Pari kertaa olen aloittanut mutta into on aina heti lopahtanut. Johtunut varmaan siitä, ettei blogilla ollut oikeen mitään aihetta. Vaikea kirjoittaa siitä sun tästä kun haluaisi kirjoittaa jokaisesta ajatuksesta.. Suosittelen yrittämään :) Tänään ainakin huomasin, että tuli oikein tarve kirjoittaa pahaa oloa pois. Ja se helpotti. On tosin vaikeaa lähteä jäsentämään tekstiä, kun omatkin ajatukset ovat irrallisia. Tervetuloa aina lueskelemaan kuulumisiani :) mielenkiintoisen projektin olen itselleni ottanut, sen voin myöntää.. Pähkäilen myös sen tunnistettavuuden kanssa.. On helpompaa kirjoittaa anonyymisti.. Mutta toisaalta olen täälläkin paljastanut paljon elämästäni ja varmasti joku minut tunnistaa jos on tunnistaakseen :p

Anteeksi pelkkä melkein pelkkä oma napa mutta kuten tuossa Nonnalle kerroin, olen todella ärsyyntynyt tänään inhottavasta kommentista, jolla ei tosin pahaa tarkoitetukaan. Minulle sanottiin tänään, etten selvästikään ole vielä äiti, kun koulussa puhuimme kännykän käytöstä ja yhteyden saamisesta vanhempaan. No joo, en jaksa enää aiheesta jauhaa. Olen vain niin ärsyyntynyt yleisestikin siitä, kuinka maailma on niin sidoksissa elektroniikkaan..

Moikka!

Mukaan liitty taustalla kurkkinut, ensimmäistä kuumeileva, kohtsiltään yritystä aloitteleva 34v nainen.
Vainoharhainen taikauskoinen :scratch? ja ujo joten antakee armoa kun en vielä heti kaikkea jaa. Pitää katsoa miten lähtee yritys tässä kuussa käyntiin ensin, jos lähtee. Kaikenlaisia jänniä alaviitteitä miehen kanssa tehdyssä "sopimuksessa" :rolleyes: on vielä täyttämättä, mutta kyllä tämä tästä. Ehkä :)

Memmu79: Tervetuloa mukaan joukkohon! :)

Allison: Kuulostaa mukavalta idealta tuo blogi! Joskus itelläkin tuntuu että pitää vaan päästä purkamaan mietteitä jonnekin tai jollekulle. Tasan yhden kaverin kanssa on näistä vauvahaaveista ja yrityksistä keskusteltu, vaan en viittisi häntäkään koko ajan joka risauksesta häiritä. :) Joten tuollainen blogi voisi olla kyllä hyvä vaihtoehto! Mä vaan kaipailen kyllä kommentteja muiltakiin ja mielipiteitä jos jotain mieltä askarruttavaa on.. :D Siksi tämmönen foorumi on mulle toistaiseksi parempi juttu.. Mutta aivan varmasti jokainen ajaa asiansa :) Ikävää että on ollu keskustelut vähän negatiiviset aiemmin. Toivottavasti fiiliksesi on nyt jo parempi! <3

Nonna-: Toivotaan että ovis tulisikin hiukan aiemmin niin kiertokin lyhenee ;) Pupuilkaahan nyt kunnolla! :D

Saaralson91: Tiedän tunteesi tuon suhteen että päivittäin pienten naperoiden kans touhutessa se oma halu kasvaa siihen omaan lapseen. Teen itsekin jatkuvasti lasten parissa ( niin pienten keskosten, kuin isompienkin) parissa töitä joten kuume on kova! :D Pidetään peukkuja et kyseiset oirees johtuu pienen elämän kasvusta siellä masussa <3

Vargynja: Toivottavasti kyseessä ei oo täti!! Pidämmä peukkuja!

Starr: Tsemppiä taukojaksolle! Se voi joissain kohdissa olla ihan hyväkin ratkaisu! Kyllä me toivon mukaan saahaan ne omat pienokaiset vielä joskus vaikkei se aina helppoa ehkä olekaan.. Sitä toki toivoo ettei tarvitsisi kovin montaa vuotta yrittää, kun jotkut sikiää jo pelkästä katsomisesta.. Toivotaan että meillä napsahtaa pian!

On; kp20/24-28, yk2. Oireita, no joo, nännit herkillä nyt, ovis tais olla nyt vkl ja tuli hyödynnettyä mutta fiilikset sen suhteen että olisi nasahtanut on hyviin heikot. Vatsakipuja on ollut, mahakin hiukan sekaisin. Valkovuoto hurjistu viime viikon lopulla ja vieläkin sitä tulee muttei niin paljoo. Mulla ovis olis laskureiden mukaan ollu jo toissa viikolla, vaan ovistestien ja olotilan mukaan se oli vasta viime vkl. Eli katsotaan nyt tuleeko menkat jo tulevana sunnuntaina, vai vasta aikasintaan ensi viikolla. En kuitenkaan testaa ennenkuin ensi viikon puolella vasta.. Tällanen kierto on ihan pyllystä kun ei voi tietää että millonkas sopii menkkoja odotella. :/ Viime kierrossa siis menkat tuli jo viikko oviksen jälkeen mikä on normaalista poikkeavaa.. :( Ärsyttävää!!!

Memmu79: Tervetuloa mukaan joukkohon! :)

Allison: Kuulostaa mukavalta idealta tuo blogi! Joskus itelläkin tuntuu että pitää vaan päästä purkamaan mietteitä jonnekin tai jollekulle. Tasan yhden kaverin kanssa on näistä vauvahaaveista ja yrityksistä keskusteltu, vaan en viittisi häntäkään koko ajan joka risauksesta häiritä. :) Joten tuollainen blogi voisi olla kyllä hyvä vaihtoehto! Mä vaan kaipailen kyllä kommentteja muiltakiin ja mielipiteitä jos jotain mieltä askarruttavaa on.. :D Siksi tämmönen foorumi on mulle toistaiseksi parempi juttu.. Mutta aivan varmasti jokainen ajaa asiansa :) Ikävää että on ollu keskustelut vähän negatiiviset aiemmin. Toivottavasti fiiliksesi on nyt jo parempi! <3

Nonna-: Toivotaan että ovis tulisikin hiukan aiemmin niin kiertokin lyhenee ;) Pupuilkaahan nyt kunnolla! :D

Saaralson91: Tiedän tunteesi tuon suhteen että päivittäin pienten naperoiden kans touhutessa se oma halu kasvaa siihen omaan lapseen. Teen itsekin jatkuvasti lasten parissa ( niin pienten keskosten, kuin isompienkin) parissa töitä joten kuume on kova! :D Pidetään peukkuja et kyseiset oirees johtuu pienen elämän kasvusta siellä masussa <3

Vargynja: Toivottavasti kyseessä ei oo täti!! Pidämmä peukkuja!

Starr: Tsemppiä taukojaksolle! Se voi joissain kohdissa olla ihan hyväkin ratkaisu! Kyllä me toivon mukaan saahaan ne omat pienokaiset vielä joskus vaikkei se aina helppoa ehkä olekaan.. Sitä toki toivoo ettei tarvitsisi kovin montaa vuotta yrittää, kun jotkut sikiää jo pelkästä katsomisesta.. Toivotaan että meillä napsahtaa pian!

On; kp20/24-28, yk2. Oireita, no joo, nännit herkillä nyt, ovis tais olla nyt vkl ja tuli hyödynnettyä mutta fiilikset sen suhteen että olisi nasahtanut on hyviin heikot. Vatsakipuja on ollut, mahakin hiukan sekaisin. Valkovuoto hurjistu viime viikon lopulla ja vieläkin sitä tulee muttei niin paljoo. Mulla ovis olis laskureiden mukaan ollu jo toissa viikolla, vaan ovistestien ja olotilan mukaan se oli vasta viime vkl. Eli katsotaan nyt tuleeko menkat jo tulevana sunnuntaina, vai vasta aikasintaan ensi viikolla. En kuitenkaan testaa ennenkuin ensi viikon puolella vasta.. Tällanen kierto on ihan pyllystä kun ei voi tietää että millonkas sopii menkkoja odotella. :/ Viime kierrossa siis menkat tuli jo viikko oviksen jälkeen mikä on normaalista poikkeavaa.. :( Ärsyttävää!!!

Tänä aamuna taas huonovointisuutta, sellainen vellova olo vatsassa. Oon jopa nähnyt unia vauvoista :D

Mulla tulee ja menee mielitekoja. Hetki sitten mieli teki Pringles sipsejä ja nyt taas jotain makeaa, esim paprikaa.

saaralson91 Tuu heti kertomaan kun aijot testata :) saadaan jännäillä! Oireet ovat aika lupaavia!

Starr Kyllä se siitä *HALI* <3 tauko on ehkä ihan hyvä juttu jos mielessä pyörii liikaa tämä raskaaksi tulo ja onhan tämä rankkaa sitä en voi kieltää! Joka kuukausi joutuu pettymään niin ei se ole kivaa. Itsekkin muuten mietin tuota, kun minulla oli yk2 menossa niin olin ihan varma, että oon raskaana, mun vatsassa tuntu kauan aikaa sellainen tennispallo ja joka liike sattui..sitten kun menkat alkoivatkin niin en muista koska viimeksi olisi menkat olleet niin runsaat ja kauhean kivuliaat että ihan itkin! Joten oon niin varma kans että joku pieni siellä ei vain pysynyt kiinni...

Maicy Tosi inhottavaa kyllä kun kroppa päättää sekoilla ja sitten on itte ihan pihalla koko kierrosta että missä oikeasti nyt mennään. toivottavasti kuitenkin plussa tulis vaikka kierto kuinka sekoilis :)

memmu79 Terrrvetuloa mukaan kuumeilemaan!!! :)

Allison Mua myös ärsyttää suunnattomasti etenkin ala-asteikäisten riippuvuus tietokoneisiin/kännykkään. Oma pikkusisko on vasta 12v ja kertoi minulla hiljattain, että he välituntisit eivät juurikaan leiki vaan räppäävät kännyköitä kun koulun nettiin voi kännykällä mennä helposti ilmaiseksi!!!!!!!! Kauhistuin, että eikö heillä muuta elämää oikeasti ole enään. Itseäkin välillä ärsyttää oma riippuvuus puhelinta kohtaan kun joka välis pitää selata ties mitä sivua. Ja mikä hulluinta on musta se, että koulussa nykyään tunneilla tehdään paljon tehtäviä koneilla! Eikö se lyijykynä,paperi ja kumi enää riitä?! Nuorilla ei oo pian edes mielikuvitusta kun kaikki tuodaan eteen.....

Vargynja Toivotaan, että täti ei tuu, mutta jos tulee niin muista, että et ole yksin <3

Prinsessa Madeleine on raskaana!

No niin oishan se pitäny arvata. Ensimmäisenä kun iltalehteä selasin niin silmiini pompsahti tämä otsikko. Kiitos vaan tästäkin vähästä. :D pitäis olla ilonen, mutta lähinnä ärsyttää kun aina noi kuninkaalliset pamahtaa paksuksi! (en oikeasti voi tietää toki kauanko ovat yrittäneet, mutta.....tiedätte kyllä....) No Onnea kuitenkin heille!

Kp 13,ovist testit tuli ja niiden mukana kaupanpäälle kaksi raskaustesti liuskaa! :) Taidanpa illalla testata hymyileekö testi minulle. Tänään myös loppui mun loma ja arki astui eteen. Eli ei muuta kuin töihin!!!!!! :/
Ai niin ja pupuiltiin miehen kanssa illalla :) kiva kun se jaksaa nyt vähän enemmän panostaa.

Mäkin ärsyynnyin tosta Madelinesta. Ne meni kesäkuussa naimisiin! Kivat niille, siis oikeesti tosi mukava mut miten noilla tärppää noin nopeasti :/ Joko se oli raskaana jo silloin häissä tai sit ilmoittivat tosi aikaisin...

Eikös sillä oo maaliskuussa laskettu aika? Ja vetihän se röökiä ja skumppaa siellä häissä aika lailla.. koskas ne häät olikaan?
Sent from my GT-P5110 using Vau Foorumi mobile app

Joo kesäkuussa ne häät oli, että heti on tärpänny.. Onnekas tosiaan.

Sent from my GT-P5110 using Vau Foorumi mobile app

Heissan ihanaiset!
Hurjasti tullut tekstiä, ihanan aktiivista välillä tälläkin puolella :)

Allison, mä alan kyllä kans seuraan sun blogia. Ite tykkään kirjoitella päiväkirjaan, kun tarvii saadan päätä selvemmäksi ja se auttaa kyllä. Oon tehnyt sitä oikeastaan koko elämäni, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Jotenkin se auttaa kun saa ajatuksen virtaan laitettua alas paperille.

Tervetuloa Marsi tänne kuumeilemaan meidän kanssa!

Pidetään Saaralson peukkuja, että sun oireet on "sitä itteensä".

Nonnalle onnea hymynaaman metsästykseen ja miehen kaatoon :)

Starr, toi tauko kuulostaa ihan fiksulta idealta. Onhan tää aika rankkaa välillä. Ite ajattelin koittaa tässä kierrossa olla metsästämättä mitään oireita, kun viimeks tuntu olevan kaikki mahdolliset maan päällä ja silti täti tuli :)

ON: kp5/25-26 Iski sitten kunnon syysflunssa. Oon täällä sängynpohjalla räkimässä ja aivastelemassa. Pää ihan jumissa, että jos teksti on tavallistakin sekasempaa, niin johtuu siitä :) . Kauhean korkealla ei tärppimahdollisuudet tästä kierrosta ole kun miehen kanssa ollaan molemmat oltu nyt sairaana. Mutta kävin taas tyhmyyttäni ostamassa kuitenkin gelee royalea, saapahan ainakin vitamiineja lisää ja hivenaineita, jos ei muuta. Yhdellä kaverilla oli tuo auttanut raskautumiseen, tai ainakin sinä kierrossa kun tuota oli syönyt niin plussa tuli :) Laitoin miehenkin vitamiinikuurille. Pakko nähtävästi olla aina joku vippaskonsti takataskussa ja ei sitä masistellakaan jaksanut nähtävästi kovin kauaa tädin takia. Mutta yritän silti tässä kierrossa mennä vähän sillä tyylillä että " ei se kuitenkaan tärppää". Viikonloppuna pitäis olla ovis ja sitä odotan kuin kuuta nousevaa, kun miehen kanssa ollan ihan kaksin ensi viikonloppu, ihanaa. :happy112

Memmu, tervetuloa :smiley-angelic003 ja täällä saa kertoa juuri sen verran itsestä kuin haluaa. Ei tarvitse sen enempää tai vähempää. Tarkoittavatko teidän "sopimuksen alaviitteet", joitain asioita, mitkä pitäisi olla valmiina ennen vauvaa? Esim. talo, avioliitto, työ tmv? Jäi ainakin minulle pieneksi mysteeriksi :) Suuret tsempit yritykseen ja tärppiin!

Maicy, eipä mullakaan todellisuudessa ole ketään kelle voisin ihan kaikesta puhua. Pintaraapaisuna olen yrityksestä yms keskustellut. Mullakin on kyllä tarve ihan jutella ja siksi en täältä foorumilta ole mihinkään menossa. Blogiin voi kirjoittaa sitten aiheesta pidemmän kaavan mukaan, jos haluan. Täällä en viitsi alkaa mitään romaaneja kirjoittamaan :smiley-bounce022. Ja toivon tietysti blogin teksteihin kommentteja :)
Toivottavasti oviksen hyödyntäminen tuottaa tulosta ja täti jättää tulematta! Inhottavaa, jos viime kiertosi oli kummallinen, eikä sen takia ole vielä varmuutta milloin kannattaisi testata..

Saaralson, mieliteot voi hyvin kieliä tulevasta plussasta! Ilmoittelehan heti kun pääset testailemaan!

Nonna, olen niiiin kanssasi samaa mieltä. Myönnän itsekin eläväni elektroniikan ympärillä mutta toivon todella, että pystyn lapselle opettamaan muita arvoja. Mies osaa onneksi olla näistä vempeleistä kaukana. Mitä onkaan tapahtunut kaikille niille ihanille ruutu- ja naruhyppelyille ja ajalle, jolloin välitunnilla kirmattiin pitkin pihaa. Tai edes juteltiin kavereiden kanssa... Olen kuullut, että joissain kouluissa on oppilaille omat koneetkin? No joo, kaipa siinä kehityksen vauhdissa pitää pysyä mutta silti toivoisin jossain vaiheessa muidenkin arvojen korostuvan.
Eräällä työkaverillani oli eräs "suhteellisuus teoria", jonka mukaan tietyn ajan kuluttua tulee muotiin se, ettei sitä elektroniikkaa ole ihan joka paikassa.. Hirveän hyvä teoria. Harmi etten osaa sitä paremmin selittää tässä..

Tsemppiä Nonna pupuiluun!! Ja kyllä mä niin masennuin kun luin Madeleinesta. Tietysti rutkasti onnea heille mutta niimpä se vaan onni potkii ruotsalaisia..

Bene, kiva kuulla, että idea kiinnostaa :) Tsemppiä uuteen kiertoon. Ehkä vitskut tekee tehtävänsä! Ja aika kierron alussahan teillä nuo sairastelut on eli ehkä se ei ehdi vaikuttaa pahalla tapaa.. Pitäkää hauskaa oviksen hyödyntämisessä!!

On: toinen koulupäivä takana ja mukavahan se ryhmä on. Olihan se jo eilenkin mukava, jäi vaan kummittelemaan se yksi kommentti. Sain myös kiitosta vahvoista mielipiteistä ja uskalluksesta olla erimieltä :wink Oloissa ei erityistä. Vaikeaa yrittää uskotella olevansa raskaana kun keho ei reagoi mitenkään.. No joopa joo. Elän vahvasti mukana kuumeilemassa jokaisen tilannetta! Laittakaahan nyt plussa-aalto käyntiin. Jookos?

Allison, mustakin on ikävää, että nykylapsilla pitää kokoajan olla kännykkä kädessä. Niiden pitäisi juoksennella välitunnit ulkona, hyppiä narua ja simmosta eikä näplätä kännykkää. Toivottavasti se on ohimenevää. Mukavaa, että ryhmäsi on kuitenkin mukava. :> Ikävää, että yksi onnistui loukkaamaan ajattelemattomalla kommentilla. Mä en usko että osaisin kirjoittaa blogia. Joko juttelen täällä tai sit kirjotan päiväkirjaan vaan itelleni, en mä osaa kirjottaa "päiväkirjaa" julkisesti. Mut toisille blogit sopii ja musta toi on hieno idea.

Tervetuloa Memmu. Tietenkin voit kertoa juuri niin paljon tai vähän kuin sinusta tuntuu hyvältä. :>

Ikävää Maicy että keho on niin sekasin, ettei tiedä koska tapahtuu mitäkin. Toivottavasti haikara tulee kylään siitä huolimatta.

Pikaista paranemista BeNe. Ehkä flunssa ehtii mennä pois ovulaation tieltä. Pitäkäähän kivaa viikonloppuna, kun saatte olla kaksin. ;)

Näemmä kuninkaallisilla on kuninkaallinen tuurikin. Miksi toisilla tärppää heti, kun me toiset saadaan yrittää ja kitua kierrosta toiseen aina vaan. -.- Noh, onnea kuitenkin heille.

Taisi mun toivo lähteä taas. Tuhrua tulee jo, joten eiköhän viimeistään huomenna ala kunnon vuoto. :( Kai tässä on vielä pieni toivonkipinä, että se onkin jotain normaalia alkuraskauden vuotoa, kun ei vuoda vielä kunnolla, mutta olen asennoitunut, että se oli sitten siinä, ettei tarvitse pettyä enempää. Syysflunssaa poden myös, kovin räkäinen en ole, mutta voimat on tiessään ja kurkku välillä tulessa. Ja korvakin kipuilee, jipii jos siellä on tulehdus. :(

Takaisin