Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tsemppiä piinailijoille ja onnittelut plussanneille!!! :)

elmiina tiedän että odottavan aika on pitkä jos meinaat tuonne nt ultraan oottaa, jos sä sykkeen saat kuuluviin ni kyl siel joku on ja jos haluut ootella ni voithan kuunnella aina välillä sydänääniä ni tiedät että siellä pikku nuppu on :) ei ne yli 100 sydänäänet tule ilman pienokaista jos itellä normi pulssi sillä hetkellä. :)

Meillä ei mitään uutta... menkkoihin pitäis olla vielä noin 1,5vk, en oikeastaan edes tiedä, olen jotenkin saanut pidettyä ajatukset tästä projektista poissa joten en ole edes kalenteria tuijottanut :P Ympäristö kyllä tuntuu jotenkin taas pursuavan vauvoja ja odottajia, jokainen puolituttukin tuntuu olevan paksuna. Viikonloppuna oli kaverin tuparit, ja menin siellä sitten tietysti siideripäissäni parille "bestikselle" (sinkulle) mainitsemaan tästä, vaikka ajattelin etten kerro kelleen... mutta ihmeen hyvin tuntuivat asian ottavan. Ainakin sillä kertaa... Hiukan kadutti kyllä että piti mennä huutelemaan :lurk

No, kattellaan sitte taas ens viikolla miten käy tällä kertaa!

Jaahas, kai minäkin ilmoittaudun tällekin palstalle, ihan vaan jutustelemaan :)

Lyhyesti meidän kertomus, eli olen 24-vuotias ja mies täyttelee 25 v tässä lähiaikoina. n. 2 vuotta yritystä takana ja hedelmöityshoidoissa ollaan. Munatorvien aukiolotutkimuksen mukaan kaikki kunnossa, joten clomifenit otetaan käyttöön 1,5 kk päästä. Rankkaa on tämä krooninen vauvakuumeilu ja sitä ei yhtään helpota lähipiirin vauva uutiset :( Mutta ikionnellinen kaikkien puolesta olen :) Nyt yritetään taas ovista tikutella tästäkin kierrosta, mutta 2 vuoden aikana olen sen 3 kertaa kiinni saanut joten taitaa nuo clomit tulla enemmän kun tarpeeseen.

Mukavaa lukea muidenkin kuumehehkutuksia ja vielä mukavampi plussauksia :) Myötätuulia kaikille!

Mirmeli

TERVETULOA KAIKKI UUDET! :)

Oon nyt ihan pihalla,kun en oo taas hetkeen lukenut tätä ketjua,mutta vastailen joskus paremmin kaikille :)

Itellä ei mitään erikoista kp 7 menossa, ei ressiä eikä mitään muutakaan tällä hetkellä. Huomenna lähtee ovis tikut tilaukseen netistä :)

Olisi varmaan aika munkin kirjoitella jotakin!

Kiva kuulla sinusta Jade! Paljon tarrasukkia edelleen pienoikaisellesi. Niin kovin jo odotan omaa plussausta mutta kauhulla muistelen omaa km-kokemustani. Sitä en toivo kyllä kenellekään :sad001 Mutta eiköhän kaikki mene hyvin :) muista nauttia ihanasta raskausajasta!

Benelle paljon plussatuulta nyt, jos kerran on noin hyvät mahkut tärppiin! :)

Kyfi, jos et vielä ole saanut muutettua nimimerkkiäsi niin: tuolta foorumin yläpalkista kun nykyisen nimierkin alta avautuu noi kaikki vaihtoehdot niin: Omat tiedot > Yhteistiedot ja siellä on se nimimerkkikohta.

Amilja, toivottavasti terot auttaa! Ilmeisesti ne auttaa myös raskautumisessa? Ehkä plussaus on lähempänä kuin luuletkaan :)

Elmiina, mäkin olen joskus ajatuksissani pohtinut sitä varhaisultraa (kunhan nyt ensin siis plussaisin!) mutta sehän se juuri onkin, että ei se mitään takaa, että loppu menisi hyvin vaikka matkaaja siellä näkyisikin. Olisi kamala menettää jotain, jonka on jo konkreettisesti nähnyt. Mutta toisaalta samalla saisi varmuuden, että siellä todella on joku. Ilmottele kuitenkin ulrtakuulumisia täälläkin vaikka et menisikään varhaisultraan. :)

Miu, mäki olen alkanut nyt ajan myötä puhumaan enempi joillekin ihmisille (kuten työ- tai koulukavereille) haaveistani. On jotenkin helpompaa, kun voi myöntää toivovansa lasta. Samalla turhauttaa, kun tunnelin päässä ei ole näkyvissä minkäänlaista valoa :sad001

Mirmeli, tervetuloa!! Ihana kuulla, että olette päässeet hoitoihin. Itsekin samanikäinen, mutta jotenkaan en saa aikaiseksi mennä mihinkään suurempiin tutkimuksiin kun ajattelen, että onhan tässä vielä aikaa.. Ehkä koulun jälkeen viimein kirjaudutaan sisään. Eli josko se luomuraskaus alkaisi tässä vuoden sisällä niin olisin enemmän kuin onnellinen! Me ollaan noin vuosi yritetty "aktiivisesti" (sitä ennen puoli vuotta ei ollut ehkäisyä mutta ei viety ihan loppuun asti yhdyntöjä :p )

Nonna, harmittelut tädistä mutta hyvin ootte uuteen kiertoon päässeet! Toivottavasti pääset bongaamaan oviksen tikutuksella ja sitä kautta sen hyödyntämään!

ON: kp 30 eikä mitään erikoista. Eilen oli jotain pistoksia alavatsassa ja viime kierron mukaan ovis olisi ollut suurinpiirtein näihin aikoihin. Mutta jostain olen lukenut, että jos kierto menee yli 34 pv, niin munasolu voi olla "ylikypsynyt". Eli sen mukaan ei toivoakaan raskautumisesta vaikka ovulaatio tapahtuisikin.. No, katsotaan mitä seuraavat viikot tuovat tullessaan. Kovin toivoisin jo kantavani elämää sisälläni. Mutta toisaalta, kovin tyhjältä tuntuu, eli taitaa vielä mennä tovi ennenkuin mitään uutisia täältäpäin tulee.

Jeps. Jotta en nyt kovin masentuneelta kuulostaa niin jotain hyvääkin on sentään kerrottavana. Antibioottikuuri on loppu ja suu on hyvin parantunut :smiley-bounce022 hehehe.

Tervetuloa Mirmeli!

Kiitos Allison, nyt sain vaihdettua nimimerkin!

Menny toivo jo tältäkin kuukaudelta, varmaan viikon kohta ollu ihmeellistä veristä vuotoa. Sen verran vähän kuitenkin, että ei valu edes pikkuhousunsuojaan, mutta tuskin mitään kiinnittymisvuotoakaan on kun on kestäny niin kauan. :sad001 Mulla toinen kuuri teroja menossa, en tiiä voisko johtua niistä. Ei kyllä viime kuurin aikana ollu mitään...

Kohtapa sen sitten näkee. 2 tablettia teroja vielä ja sitten menkkoja odottelemaan.

Ajattelin tulla kertomaan älynväläyksestäni!

Olen niin väsynyt tähän ainaiseen pohdiskeluun, olenko raskaana ja siihen miten jo mielessäni olen heittänyt hanskat tiskiin.

Eli olen ajatellut aloittaa pientä blogia, jonka ideana on siis se, että olen raskautunut! Hah.

Blogi on vielä keskeneräinen mutta toivon, että jaksan kirjoitella sinne.. Ainakin tällä hetkellä se tuntuu hyvältä ja virkistävältä idealta.. Saan ihan luvan kanssa uskotella itselleni olevani raskaana. Samalla olen tehnyt lupauksen, että en testaa ollenkaan. tai ainakaan piitkään aikaan (muistaakseni ennätyskierto oli jotain +80 kp eli ehkä sen jos ylitän niin vois jo pissiä tikkuun). Katsotaan kuinka käy :)

Jos kiinnostaa vilkasta ja kommentoida onko ideani ihan älyvapaa ja hölmö niin blogi löytyy osoitteesta:

http://haikarahaaveita.blogspot.fi/

Täti tuli paikalle.
Ketuttaa, mutta sitäkin enemmän tunnen itseni ihan idiootiksi, kun taas kuvittelin kaikkia oireita ja oikeasti luulinkin jo että nyt tärppäsi. Kun oli muka niin erilainen olo kuin aiemmissa kierroissa. Kai sitä pitää mennä jonnekin luulotautisten osastolle kohta.

BeNe monesko yk siulla on menossa? Itelläni oli ekat 4-5 kertaa ihan tota samaa, edes kun menkat alkoi en millään meinannut uskoa että en olis raskaana, piti silti tehdä raskaustesti varuiksi enkä silti meinannut uskoa. Aina olin ihan varma että olin raskaana ja en sitten ollutkaan, se oli henkisesti todella raskasta. Siihen sitä tottui sitten, vaan mitä täällä oon seuraillut, niin toiset on kyllä kerrasta toiseen joka kerta aina varmasti raskaana eikä ole vieläkään tärpännyt. Ihmismieli on jännä juttu...

Pahoittelut BeNe! Toi on siis niin raskasta ja vaikka kuinka yrittäis unohtaa koko asian niin silti löytää kaikkia oireita ja toiveet herää. Mulla on sama joku kuukausi, joten voin sun kaa tulla sinne osastolle. :laughing002

Nyt alkoi yk6. Mutta oikeastaan kalenterin ja tikkujen kanssa ollaan puuhattu vasta viime kierto. Sitä ennen on ollut vähän sinne päin roiskimista ja annettu kropan tasaantua pillereiden jäljiltä ;) Kai senkin takia sitä oli jotenkin varma onnistumisesta, kun tiesi että ovis nyt kyl hyödynnettiin ainakin tosi hyvin :) Tällä track recordilla vois päätellä, että sitten kun ei tunnu yhtikäs mitään missään kahteen viikkoon oviksen jälkeen, niin on tärpännyt :laughing002
Kun sitä jotenkin vaan keksis miten ei aina kuvittelis olevansa, pitää ehkä ruveta pessimistiksi.
Sitä mä mietin, kun oli oikeasti tuolla kohdun suunnalla ja alavattalla sellasia tuntemuksia ja kipuja mitä ei aiemmin ole ollut, että pitäiskö mennä käymään gynellä.

Mäkin voin kohta virallisesti liittyä jännittävien joukkoon kun tiistaina loppuu pillerit :)

Meillä on ollut hieman hankaluuksia asuntomme kanssa, sillä ollaan molemmat poikakaverin kanssa kahden viikon asumisen jälkeen mietitty että onkohan asunnossamme kosteusvaurio. Tänään kävi mittaaja ja jotain löytyi, mutta onneksi saimme ensi kuussa uuden asunnon :D inhottavaa vaan olla ns. kipeänä koko ajan :(

Mä en millään malta odottaa et pillerit loppuu. Koko kesän oon miettinyt asiaa et ehkä ensi kesänä meillä on vauva. Pitäisi vaan olla miettimättä ja stressaamatta, mutta minkäs sille voi. Neuloin jo tänään koulussa pienen villasukan :P onneks kukaan ei kysynyt et kenelle se on :D

Tervetuloa uusille! :)

Allison, saahan sitä blogia kirjoittaa, tottakai! Samahan tuo onko se faktaa vai fiktiota, periaatteessa itsellesihän sinä sitä kirjoitat. Olet kyllä aikamoinen sissi jos meinaat odottaa testin tekemistä jonnekin tuonne kp 80 tienoille, hullu :biggrin !

BeNe, onko ne menkat nyt ihan kunnolla alkaneet vai jotain pientä tuhrua? Jos tuhrua, en heittäisi vielä kirvestä kaivoon, voi olla valemenkat tuolloin. Mutta jos oli ihan menkat, pahoittelen kovasti, oli ne oireet kyllä niin oppikirjan mukaiset kaikkine repäisykipuineen...

Nonnalla alkaa pikkuhiljaa ovis lähestyä? Ei muuta kun toiminnantäytteisiä hetkiä makkariin! :dance011

On: tänään aamuyöstä tein vessareissulla sen toisen digin, tuloksena raskaana 3+ ! Eli on siellä ne hormoonit nyt ainakin nousseet niinkuin pitikin. Huh, saa hieman edes hengähtää, vaikka eihän tämäkään mitään varmaa ole. Rv 5+5 ja oikeestaan heti kun maanantaina tuli täyteen tuo 5+0 alkoi aamuiset etovat olot.. vielä ei ole tarvinnut sentään oksentaa, aamupalan syönti vaan on hieman työn alla.

Palaillaan taas, käyn lukemassa kuulumisianne joka päivä!

Jade, ihanaa että siellä kaikki edistyy niinkuin pitääkin :) nauti nyt niistä etomisistakin vaan :)
Täällä on kyllä ihan täysimittaiset dexterit käynnissä, tavaraa tulee taas sitä tahtia että kohta vuotaa kuiviin.
Voihan se olla että oli hedelmöitys tapahtunut ja oli koittanut kiinnittyä, mutta sit ei vain onnistunut. Kieltäydyn uskomasta, että sain pelkällä mielikuvituksellani kaikki ne olot aikaiseksi :) No nyt jatkossa ainoa oire jota etsin on se menkkojen poisjäänti, muut saavat jäädä omaan arvoonsa.

Allison, toi sun blogis on hyvä, hauska idea :) Ja haaveilla saa aina. Vähän niinkuin mä viime kierrossa ajattelin, että mielummin sitten petyn pahasti ja tunnen itteni ihan idiootiksi, jos oireet eivät pitäneetkään paikkansa kuin et ignooraisin kaikki ja oisinkin oikeasti raskaana. Eli annoin itelleni tietoisesti luvan kuvitella ja haaveilla :) Nyt kyllä koitan toista lähestymistapaa kuitenkin ;)

Menkat tuli ja meni, hyvin yllättäen; kierto oli 26pv! o.O Lyhenee vaan koko ajan... Otti päähän kyllä että ylipäätään alkoi, mutta saapahan nyt sitten taas jatkaa yrittämistä :cwm

Jospa sitä taas jaksaisi kirjoitella tänne. Olen käynyt päivittäin lukemassa teidän juttuja, mutta ei ole jaksanut kirjoittaa. Syksy (joka aina masentaa) ja ainainen epäonnistuminen vauvaprojektissa masensi liikaa. Ovistakaan en kytännyt eli taisin pitää vähän yritystaukoa tämän kuun. Pupuiltu on fiiliksen mukaan, en tiedä onko osunut kohdilleen enkä ala tutkiakaan. Varmaan tauko oli ihan hyvä, ainakin mieleni kannalta. Ainakin mieliala on ollut parempi ja alkoi taas tuntua että haluan kirjoittaa tänne ja kestän seuraavan pettymyksen. :> Nyt alkaa taas jännittää, miten tässä kävi tällä kertaa. Menossa on kp27/30-33. Jos kierto on tällä kertaa tuolla alueella, tädin pitäisi tulla aikasintaan keskiviikkona ja viimeistään ensi lauantaina. Olen vähän asennoutunut, että kumminkin se sieltä tulee, mutta jos ei tule, yritän malttaa ensi viikon sunnuntaihin ennen kuin testaan.

Tervetuloa kaikki uudet. Pahoittelut tädin kohdanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon. Onnea Jade hormonien asianmukaisesta kasvusta. ^^ Tsemppiä ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti. Allison, musta toi blogi-idea on kiva. :>

Noniin sieltä ne menkat sitten alkoi eilen, kun vielä olin tero kuurilla. :sad001 mitä sekin sit tarkoittaa, kun käsitin gynen puheista että terojen aikana ei pitäisi tulla mitään vuotoa. Onneksi en nyt pettynyt menkoista niin paljon, kun asennoitunut siihen että menkat tulee.

Nyt alkoi sitten 9 yrityskuukausi ja oon miettiny jos pitäs hieman taukoa kun välillä ottaa niin koville. Mutta en tiiä malttaisko sitä kuitenkaan ja ei se tauko kuitenkaan poistaisi sitä surua ja vauvan kaipuuta.

Tsemppiä muille!

Kiva kuulla susta Vargynja pitkästä aikaa. Oon monesti tässä miettiny mitä sulle kuuluu.

Kurjaa ja kummallista Starr, että menkat alkoi vaikka ei olisi vielä edes pitänyt. :( Toivottavasti asia selviää ja toivottavasti syy ei ole kovin ikävä. Tsemppiä, toivottavasti seuraavat menkat jättää kokonaan tulematta ja hyvästä syystä. Ei se tauko surua ja kaipuuta poista. Ei se edes estä ajattelemasta jatkuvasti vauvaa ja että miksi meillä ei tärppää. Mutta mulla se autto sillai että sain ajatukset pois itse yrittämisestä, mikä taas vähensi stressiä.

Mukava kuulla BeNe, että musta on kiva kuulla. :>

En tiedä olenko pöhkö, mutta tänä aamuna vessassa mietin, että viikon päästä saatan hyvällä tuurilla olla siellä testin ja kahden viivan kanssa. :D No, todennäköisesti en ole, mutta pieni toivo elää silti. Mitään simmosia oireita ei ole ollut, jotka ei voisi olla kuukautisista johtuvia. Tästä se piinaviikko taitaa alkaa...

Takaisin