Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niin naiset, viinipullon saa avata tänään! Kierto venyi päivällä pidemmäksi eli 1/25 olisi nyt. Huomenna aamupäivästä soittelen sitten gynelle tutkimuksiin aikaa. Nyt ei maailma romahtanut niin totaalisesti mitä viime kierron jälkeen menkkojen alettua kerta mitään tuntemuksiakaan ei ollut. Jotain vikaahan minussa sitten varmaan on (tai miehessä) kerta peittoja heiluteltiin kp 7-12 ja kp 14 eli siitä ei luulis olevan puute!

Teillä Allison ja Vargynja oireet kuulostaa kyllä todella hyvälle, jospa se teille onni nyt suotaisiin! :)

Negahan sieltä tuli.. Toivo oli jo ehkä liiankin korkealla ja nyt tuntuu, että luovutan. Annan kiertoni ensin tasoittua ja sitten vasta alan elättelemään toiveita.. Toiveajattelua tämäkin.. No syksyllä sitten viimein soittoa gynelle.

Viinipulloista tuli mieleen, voiko (normaali) alkoholinkäyttö vaikuttaa raskautumiseen? Normaalilla tarkoitan tässä sellaista kerran viikossa tai kahdessa tapahtuvaa juomista / muutamia siidereitä tai viiniä silloin tällöin... Vai onko noin pienillä määrillä sitten mitään merkitystä mihinkään...

Tällainen kevyt työnaloitus kesäloman jälkeen. Perjantaina yli yhdeksän tunnin päivä ja eilenkin yli kahdeksan. Ei muuten, mutta koko päivä jaloilla tauon jälkeen oli niiden mielestä ikävä kokemus. Tänne en kumpanakaan päivänä ehtinyt, kun olivat iltavuoroja. Tänään onkin vapaapäivä :> (koska olen osa-aikatyöläinen. :/ ) Kuluipahan pari päivää nopeasti, niin ettei tarvinnu hirveesti miettiä, onko tärpänny. :D

Pahoittelut tädistä Jade. Soititko perjantaina gynelle? Saitko ajan? Toivottavasti asiat nyt selviää ja ei ole mitään vakavaa vikaa. Tsemppiä uuteen yritykseen ja tutkimuksiin.

Allison, voi kurja kun taas tulee negaa, mutta ei tätiä. :( Toivottavasti menkat tulee tällä kertaa nopeammin, jos ei plussaa tule.

Allison, pahoittelut negasta testistä! Tiedän kun alkaa tämä projekti ajoittain aina ahdistamaan, kyllä se mieliala siitä aina sitten nousee! Tsemppiä sinulle!
Miu88: en tiedä aiheuttaako ennen ovulaatiota käytetty kohtuullinen alkoholin käyttö raskautumisaikeille mitään, itse olen ainakin käyttänyt, juurikin menkkojen alkamisen aiheuttamaan ketutukseen. Kaverini ovat ainakin raskautuneet vaikka ovat alkoa käyttäneet, jopa oviksen jälkeenkin..
Vargynja, kiitos. Tänään soitin ajan, perjantaina en ehtinyt. Menen tutkimuksiin kp 19 eli parin viikon kuluttua. Ainakin se sihteerikkö oli sitä mieltä että parempi mennä loppupuolella kiertoa sinne tutkimuksiin niin saa siitä hormonaalisesta puolesta paremmin tietoa kerta raskautumista yritetään. Saa nähdä nyt. Jotenkin tuli heti puhelun jälkeen enemmän tsemiä taas tähän touhuun! :)

On: eli mitä tuossa yllä kirjoittelin.. kp 5/24-27. Arki koittaa loman jälkeen, nopeasti lomaviikot meni! Kovasti oli odotukset loma & raskautuminen, kun ei tarvitse mistään stressata, mutta ei onnistunut. Ei auta muu kun eteenpäin!

Allison, pahoittelut negasta testistä! Tiedän kun alkaa tämä projekti ajoittain aina ahdistamaan, kyllä se mieliala siitä aina sitten nousee! Tsemppiä sinulle!
Miu88: en tiedä aiheuttaako ennen ovulaatiota käytetty kohtuullinen alkoholin käyttö raskautumisaikeille mitään, itse olen ainakin käyttänyt, juurikin menkkojen alkamisen aiheuttamaan ketutukseen. Kaverini ovat ainakin raskautuneet vaikka ovat alkoa käyttäneet, jopa oviksen jälkeenkin..
Vargynja, kiitos. Tänään soitin ajan, perjantaina en ehtinyt. Menen tutkimuksiin kp 19 eli parin viikon kuluttua. Ainakin se sihteerikkö oli sitä mieltä että parempi mennä loppupuolella kiertoa sinne tutkimuksiin niin saa siitä hormonaalisesta puolesta paremmin tietoa kerta raskautumista yritetään. Saa nähdä nyt. Jotenkin tuli heti puhelun jälkeen enemmän tsemiä taas tähän touhuun! :)

On: eli mitä tuossa yllä kirjoittelin.. kp 5/24-27. Arki koittaa loman jälkeen, nopeasti lomaviikot meni! Kovasti oli odotukset loma & raskautuminen, kun ei tarvitse mistään stressata, mutta ei onnistunut. Ei auta muu kun eteenpäin!

Miu, itse silloin kun luulin, että raskaudun varmasti heti, niin olin juomatta melkein kokonaan. Nyt olen päättänyt, että en kiellä itseltäni sitä saunasiideriä. En usko sen voivan vahingoittaa, varsinkaan jos keho ei ilmoita, että nyt ollaan raskaana. Eli en ole kokenut, että juomattomuudella olisi ollut minkäänlaista vaikutusta raskautumiseen (tässä vielä kun sitä plussaa odotellaan). Itsellä on jotenkin sellainen tunne, että jos hermoilee liikaa kaikesta, kuten voiko nyt juoda tämän ja syödä tätä jne. Niin sillä on enemmän haitta vaikutuksia.

Jaksamista työhön Vargynja :) mulla on loma kulunut enempi töiden merkeissä. Opiskelija kun olen ja lomat on tehty tienaamista varten.. Mutta olen toiminut aikoinani huonesiivoojana hotellissa ja siinä sai kyllä kävellä ja nostella sun muuta. Onneksi kroppa tottuu

Jade, jaksamisia myös sulle ja hyvä, että ootte laittanu asiaa eteenpäin. Pitää varmaan ottaa susta mallia, mutta katson vielä syksyn ajan mitä näistä kierroista tulee. Musta muuten tuntuu, että täällä on aina välillä sellaisia kokemuksia, että kun on varannut ajan tutkimuksiin tai johonkin, niin tärppi käy. Ehkäpä siis lääkärissä saat parempia kuin hyviä uutisia :wink

Omaa: Tissit on nyt kipeytyneet ja pingoittuneet eli uskoisin tädin tekevän tuloaan. Edellisessä kierrossa olin varma, että tissikipu oli merkki raskaudesta mutta n. viikko sitä kestettiin ja sitten vuoto alkoi. Ehkäpä siis näin tälläkin kertaa. Jäisi ainakin lyhyemmäksi kuin viime kierto :p ehkä jopa alle 50 päivää!

Allison Oishan se paljon parempi, että jäis alle 50! Tosi pitkiä sun kierrot olleet :/

Mäki itse oon miettinyt tuota alkoholin käyttöä varsinkin kun nyt loma alkaa ihan just ja ois vaikka mitä tapahtumia myös ovulaation jälkeen/sen aikana, mutta oon päättänyt, että on sitä monet alkoholistikki tulleet raskaaksi nii en usko, että se kuitenkaan niin suuresti voi vaikuttaa raskautumiseen. Toki heti jos tiedän tärpänneen niin en juo pisaraakaan...

Mulla oli sellaistakin asiaa, että taidan jättää tämän ryhmän nyt melko kokonaan,koska ei mun tuu koskaan juurikaan kirjoiteltua tänne :/ oon aina kirjoittamassa tuonne Raskaaksi 2013 puolelle vain.. Saatan mä joskus tännekkin käydä kirjoittamassa kuulumisia :) Joten hyvää jatkoa kaikille!! Melkein kaikki varmaan teistäkin on kyllä kirjoitellut tuonne toiseenkin ryhmään? joten nähään siellä sitten :)

Heissan!
Mäkin olen miettinyt viime aikoina tuota alkoholin käyttöä yrittäessä ja yleensä ruokahommeleita yms. Johtuneeko lomasta vai mistä sitten. Tulin siihen tulokseen myös, että turha sitä on aiheuttaa itelleen lisää ressiä pähkimällä noita asioita vaan parempi mennä eteenpäin mahd. normaalisti, kun ei tässä mitään ongelmakäyttäjiä kuitenkaan olla :) Sekin tavallaan sitten auttaa pitämään sen yrittämisen pois mielestä -> ei ressaa -> tulee plussa ;)

Nähdään Nonna tuolla toisella puolella :)

Kiitos Allison, eiköhän tämä tästä kun jalat tosiaan tottuu. :> Hienoa jos kiertosi alkaa lyhentyä. Ehkä raskautuminenkin käy helpommin, jos kierrot on normaalimpia.

Kiva Jade, että pääset nyt tutkimuksiin. Toivotaan, että te saatte viimein tutkimusten ja mahdollisten hoitojen kanssa tai mieluummin ilman iloisia uutisia.

Nonna, joo uskoisin että kaikki kirjoittelee tuonne toiseenkin ainakin silloin tällöin. Minusta on vaan jotenkin mukavampi pölistä täällä pienemmällä porukalla, jotenkin kivempi henki ja ollaan myös kaikki enemmän samassa tilanteessa, kun ekaa yritetään. Ja pysyy paremmin perässäkin, kun ei niin hirveästi tule viestejä päivässä. :>

Samaa mieltä tuosta, ettei liikaa kannata stressata syömisistä ja juomisista yrittäessä. Estää vaan tärpin, jos stressaa liikaa. Eiköhän se riitä, että jättää pahat pois, kun tärppää.

Nyt voisi lopettaa mieleni kuvittelun heti paikalla. On tässä muutaman kerran tuntunut metallista makua suussa ja oon kuullu että joillakin on raskaana jotain simmosta.(?) Toivo alkaa heräillä vaikka kumminkin se johtuu sateista tai jostain mitä oon syöny/juonu. kp27/30-33 (jos muistan ja laskin oikein, en jaksa tarkistaa) menossa ja mietin että testaanko jos täti on myöhässä lyhyimmän vai pisimmän kierron mukaan.

Luen kyllä Nonna kuulumisesi sieltä toisesta ketjusta, jota seuraan ahkerasti. Sinne ei vain tule itsellä kirjoiteltua kun muiden viestien vastaamisiin menee kamalasti aikaa. Mielenkiinnolla olen kyllä seuraillut siellä jokaisen kuumeilua. :) Harmi, että tän ryhmän jätät. Mustakin tää on, niinku Vargynja sanoi, hirveen mukava ryhmä ja helpompi pysyä perillä ja kaikki kun kerran ensimmäistä yritetään niin samassa veneessä ollaan :)

Voi vitsi Vargynja, nyt on jännät paikat. Milloin aijot testailla!? Plussatuulia sinulle :smiley-angelic003

Huoh, aamulla pienet menkkajomottelut mutta vielä ei näy tuhrun tuhrua. Ja nyt on takana 2/5 hammaslääkärikeikasta. Ajattelinkin siinä lääkärin poraillessa, että hyvä saada suu kuntoon nyt kun raskautumista yritetään. Viisi vuotta sitä paikkaa kartoin ja nyt oli aika hoitaa kunnialla kaikki paikat. Eli kaksi kertaa joudun vielä menemään viisareiden poistoon ja sitten vielä yksi reikä paikataan. Syksyllä purukaluston pitäisi olla siis priimakunnossa. Pohdin myös mielessäni, että ehkä ne hammaspeikot omalla tavallaan on sekoittanut mun kiertoa :smiley-bounce022 hahaha. Toisaalta voikohan viisureita poistaa, jos raskaudun ennen operaatiota?

Vargynja testaile sekä että, päivän 30 ja 33 maissa :) Sulla on kyllä tosi jännät paikat siellä!!!

Mun mielestä tähän ryhmään on myös kivempi kirjoitella, kun tahti on vähän rauhallisempi kuin tuolla toisella puolella ja tietenkin myös se yhdistää meitä kun kaikilla on esikoinen hakusessa.

ON: 21/24-26 (tuo pituus nyt on arvausleikkiä aina): ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Rinnat aristaa edelleen, niinkuin on tehnyt oviksesta lähtien, mutta ei enää niin pahasti.

Tein eilen testin ekaa kertaa elämässäni, ja negaahan se näytti. Eipä mikään ylläri silti, olen ehkä hieman liian ajoissa liikenteessä... vaikka vannoin itselleni, että en aio lähteä tähän "testaan jatkuvasti ja stressaan"-leikkiin, oli vaan mukamas niin outoja oireita kuitenkin o_O

Viikonloppuna kuului sentään jotain asiaan liittyvää helpottavaa uutista, kun kaveripariskuntakin ilmoitti yllättäen yrittävänsä lasta... olivat varmaan yhtä yllättyneitä itsekin kun meistä kuulivat :P Mutta hyvä tietää, ettei ihan yksin ole irl sitten kun aika koittaa :)

Olen selaillut viime aikoina kauheasti lastenvaatteita netistä, löytänytkin niiiin hienoja että vaan tekis mieli ostaa... mutta olis se varmaan vähän friikkiä tässä vaiheessa...? :D

Juhuu, tippa tuli aamulla eli täti on ilmeisesti vihdoin tulossa kylään. Toivotaan, että tulee ihan sisälle asti ja päästään taas uuteen yrityskiertoon!! :) Tämä kierto jäisi siis näillä näkymin 43-päiväiseksi. Nyt töihin >

Pidetään Allison peukkuja että täti pian tulisi, jos sen nyt on pakko tulla sisälle asti :) Noi sun kierrot on kyllä hurjan pitusia.

Miu, mä niin tiedän ton tunteen, päätin myös alussa että en lähde tähän testailuruljanssiin mukaan...no sitä päätöstä kesti ehkä kaksi päivää ;) Ite olen niin taikauskonen, että en uskaltaisi vielä tilata mitään vauvanvaatteita, ettei vain manaisi sillä hyvää onnea kauemmaksi :laughing001. Meillä on myös yksi tuttavapariskunta samassa jamassa kuin me ja on kyllä tosi kiva kun voi jakaa tuntojaan samojen asioiden kanssa painivalle ystävälle. Etenkin kun molemmat ollaan vielä vähän vanhempia ensiyrittäjiä.

Mitäs Vargynjalle kuuluu???

Jade, täällä oli myös vähän samat odotukset loma+raskautuminen, mutta ei se siltä kyllä näytä. Luulen että täti on ihan nurkan takana jo.

On: kuten yllä kirjoitinkin, niin taitaa täti tehdä tuloaan. Eilisestä saakka ollut menkkaoireita, flunssaoireita, itkuherkkä, vähän ärsy, väsy, juilimista munasarjoissa sun muuta ihanaa. Eipä tainnut tärppi käydä nyt vielä ja tätiä odotellaan sitten viikonloppuna saapuvaksi. Tilasin jo lisää ovistestejäkin ensi kiertoa varten :)

Allison, kiva että täti ei odotuttanut tällä kertaa ihan niin pitkään turhaan. Toivottavasti kiertosi jatkaa tasaantumista tai tulee plussa seuraavaksi. Tsemppiä uuteen kiertoon. Ja hammaslääkäreihin! Hrr, ei ole ikävä viisaudenhampaiden poistoa. Ei sillä että se poisto itse olisi ollut ikävää. Ei se tuntunut miltään (ei siis tarvitse sitä pelätä. :> ) Sen jälkeen ei vaan olo ollut kovinkaan jaksavainen.

En näköjään ole ainoa jännääjä. Tsemppiä BeNe viimeisiin päiviin. Toivottavasti täti jättää tuntemuksista huolimatta tulematta. Varmaan hienoa kun on irl tuttu jonka kanssa puhua näistä. :> Itellä ei ole simmosia, jotka yrittäis samaan aikaan. Tai ainakaan en tiedä että olisi, kun eivät ole puhuneet, enkä minäkään ole kuin joillekin lähimmäisille ystäville ja heillä ei ole asia vielä ajankohtainen. Onneksi te olette täällä. <3

Ja Mialla sama juttu, ei tarvitse yksin yrittää. :> Pahoittelut negasta, toivottavasti se vielä muuttuu plussaksi. Millon tädin pitäisi/olisi pitänyt tulla sinne? Varmaan olet maininnutkin, mutta ei pysty muistamaan. :\

ON: kp 29/30-33. Ylihuomenna pitäisi siis tulla jos tulee juuri eikä melkein ajallaan. Jos siis on tullakseen. Aiempien oireiden tai "oireiden" joukkoon lisään, että nännipihat on selvästi "turvoksissa" tai en tie onko turvoksissa oikee sana, mut sillai... En osaa selittää. Mut en muista et ne ois ikinä ollu samannäköset. Ei tätä voi oikeen kuvitellakaan eli, jotain on kai jotenkin muuttunut hormonitoiminnan suhteen. Uskoisin. Joko oon raskaana tai tapahtuu jotain outoa. Vähän rinnat on aratkin, mut se voi viitata tätiinkin. Luulen että testaan sunnuntaina. Kun ainakin ajattelen testaavani vasta kun menkat on myöhässä eli tarkoittaisi perjantain jälkeen. Lauantaina on suht aikanen aamuvuoro ja jotenki tuntuu et en jaksa ennen töihin lähtöä ruveta dippailemaan. (Teenköhän tän itelleni vaikeemmaksi ku tää oikeesti on...) Eli sunnuntaille se menee. Jos maltan sinne asti. Sen pidemmälle en malta, vaikka sekin olisi mulle suht normaalia, että täti putkahtaisi vasta maanantaina.

Miu, mäki yritän aina olla testaamatta mutta sitten ajattelen, että haluan kuitenkin saada varmuuden. Ja nyt en oikeastaan enää pahemmin ota stressiä testailusta kun olen antanut itselleni luvan testata silloin kun huvittaa (onneksi olen alkanut kyynistymään, joten osaan jo olla maltillinen testailun suhteen).
Mulla on nyt vasta näiden foorumikeskusteluiden jälkeen alkanut tulla sellainen olo, että vois jo alkaa kartuttaa vauvavarastoa. Ennen ei tullu mieleenkään :) vielä en ole tosin tohtinut. Yhdet superihanat tutit näin yhdessä mainoksessa mutta ajattelin, että kai niitä on sitten vielä myöhemminkin kun tuttiasiat tulee mulla ajankohtaiseksi.. Mutta toisaalta, olishan se rahallisestikin parempi, että ostelee pikkuhiljaa ja on sitten valmiina jo jotain. Pahinta tosin olis, ettei niille vaatteille ole koskaan käyttäjää :sad001 Teen tällä hetkellä leikkimökin verhoja veljentytölle äitini antamasta vanhasta pöytäliinasta, jonka hän on tehnyt omalle äidilleen. Haluan säästää siitä tilkun, josta teen jotain itselle, jotta voin antaa sen myöhemmin omalle lapselle. Äidin tekemä äidinäidin tekemästä pöytäliinasta äidinäidinäidille. :p

Mulla välillä ahdista, kun ajattelen, että muut ilmottaisi vauvayrityksistä. Lähinnä siksi, että en tiedä miten kestän sitä, jos heillä tärppääkin ennen. Tottakai iloinen olisin mutta samalla katkera. Erittäin katkera. Omista haaveista olen jo alkanut puhumaan tuttujentuttujentutuille, kun heille on kaikkein helpoin puhua ilman, että he alkavat kysellä sen enempää tai katsomaan kummaksuen.

Bene, älä vielä heitä toivoa kaivoon! (toisaalta ei ole kiva pudota liian korkealta) Pidän piilossa peukkuja kuitenkin, josko täti ei sinne tulisikaan.. Samoin Miulle, ehkä oli vielä liian aikaista testata.. Vargynjalle myös suuren suuret plussapeukut! :thumright oireet viittaavat pelottavan vahvasti kahteen viivaan :) Testatkaa piinailijat pian, jollei tätiä kuulua.

Jep virallisesti siis lähtikäyntiin yrityskierto 6, 11. kuukausi siitä, kun aloimme oikeasti yrittämään lasta. Eli kp 1/42 (eli siis en laske tätä päivää enää tuohon viime kiertoon!). Mukavat menkkajomot ollu koko päivän mutta ei haittaa :dance008. Hieman kyllä ihmettelen, että vuodon seassa on pieniä hyytymiä, muistaakseni sellaista on mulla ennenki ollu, joten kaipa se on normaalia. Alan vain kuvittelee varhaista keskenmenoa sun muuta kun muutenki oon alkanu tutkailla enemmän oman kehon toimintaa. EDIT: asiaa hieman googlailtuani niin joo, varmaankin johtuu siitä, että kierto on noin pitkä ja sen limakalvon ulos valuminen on ottanut aikansa. Ja onhan tämä niin pientä siihen keskenmenon vuotoon, josta ikävä kyllä on kokemukset :sad001

Kiva muuten kuulla, ettei hampaiden repiminen satu. Eiköhän ne hyvin puuduta :smiley-ashamed004 Muistan kyllä kun mieheltä revittiin ja oli se aika kipeän oloinen pari päivää.. Huoh, no parempi kuitenkin, että pian se on ohi!

Vargynja noi sun "oireet" kuulostaa oikeasti tosi lupaavilta, mutta ymmärrän kyllä paremmin kuin hyvin, ettei viitsisi lähteä kovin korkealle vielä leijumaan. (Mutta tee silti se testi heti huomenna!!!) ;) Pidetään siis edelleen peukkuja että kyse olisi plussasta, eikä mistään oudota muutoksesta hormonitoiminnassa.

Allison (ällövarotus) mulla ainakin tulee usein menkkojen mukana semmoisia hyytymiä/klönttejä, sitäkin googlettelin ja näytti olevan ihan normihomma, eli on niitä limakalvonrippeitä. Vähän kyllä ekalla kerralla hätkähdytti. Mutta tää on just tämä kun näihin luomumenkkoihin ei ole tottunut, niin kaikki tuommoiset normaalit asiat vaikuttaa epänormaaleilta ja normit kuukautisoireet vaikuttaa heti raskausoireilta ;)

ON: kp 23/24-26-?
Kiitos tsempeistä Vargynja ja Allison :) kyl mä nyt henkisesti olen tämän kierron osalta heittänyt jo kirveen kaivoon. Ainoa outo juttu on ollut tosiaan tuo rintojen kipuilu/arkuus heti oviksesta lähtien ja se että olen viime päivät ollut miehen kimpussa 24/7, ihan ku ois ovis päällä! Mut sekin taitaa olla ihan normi juttu ennen menkkoja, liittyy jotenkin sen limakalvon irtoamiseen, tai sit se on vaan tää loma ja lämpö, haha :)
Onko muuten vähän ärsyttävää kun jostain syystä tässä kirjoittaessa joskus fontti muuttuu ihan erilaiseksi ja mä en ainakaan ole vielä löytänyt miten sen saa takaisin oletusfontiksi!!!

Tervehdys taas!

Allisonille onnittelut uudesta kierrosta, ettei se täti turhaan viivytellyt vierailulle tuloaan. Tunnustan olevani aivan HIRVEÄ ihminen, eli tämä ystäväni jolla tärppäsi nyt keväällä 2 yk:lla kävi maanantaina ekassa ultrassa (np) ja kertoi siellä masuasukin olevan (hänellä ei siis mitään muita oireita ole ollut kun ajoittainen väsymys ja menkkojen poisjäänti) niin 90%:sti olen todella onnellinen hänen raskaudestaan ja 10%:ia olen hyvin katkera siitä miten he onnistuivat noin helposti eikä tarvitse edes mistään vaivoista kärsiä! Tunnustin asian miehelleni ja kysyin onko hän yhtään katkera. No ei yhtään.. Just, vihaan itseäni tämän takia vielä enemmän :(

Bene: oi, sinullahan on ihan hyvät oireet, älähän nyt, saattaa se testi näyttää positiivistakin! :) Itse en ole noihin ovistesteihin vielä sotkeentunut, luulisin vain tressaavani lisää..

Miu88: olen kuullut muidenkin vauvanvaatteita ostaneen jo etukäteen, ei se friikkiä ole! Itse en uskalla hommata mitään etukäteen, jos hyvin käy ja joskus raskaudun, ostelen varmaan vasta toisen kolmanneksen jälkeen! :laughing001

Vargynja: olen varma että testisi näyttää plussaa! Tulethan sitten heti kertomaan kun olet sen testannut! :)

On: kp 8/24-27.. eilen tuntui pienimuotoista ovisjuilintaa, tänään ei mitään. Toivottavasti ovis ei siis ollut eilen!! Vapaa viikonloppu tulossa eli peittojen heiluttelua aamuin illoin tiedossa! :love017 Ostin tiistaina äippävitskuja (normeja olen siis syönyt jo monia vuosia), annoin "vanhat" miehelle. Josko se auttaisi kun kummatkin niitä syö.. Sattui sitten apteekista mukaan apteekin oma r-testikin noiden digien lisäksi kaappiin.. onpahan millä testailla sitten jos tarvetta on! :happy090 Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja varsinkin Benelle ja Vargynjalle plussia testeihin!

Miu88: Miulla on kanssa lastenvaatteita ollu kassillinen jo valmiina hetken. Vaikkei oo ollu mitään tietoa onko niille ikinä käyttäjää. Tuli niin sopivasti tarjolle... Netistä en oo ostellu vaikka facebook niitä tyrkyttää mainoksissa :D

Takaisin