Miu, mäki yritän aina olla testaamatta mutta sitten ajattelen, että haluan kuitenkin saada varmuuden. Ja nyt en oikeastaan enää pahemmin ota stressiä testailusta kun olen antanut itselleni luvan testata silloin kun huvittaa (onneksi olen alkanut kyynistymään, joten osaan jo olla maltillinen testailun suhteen).
Mulla on nyt vasta näiden foorumikeskusteluiden jälkeen alkanut tulla sellainen olo, että vois jo alkaa kartuttaa vauvavarastoa. Ennen ei tullu mieleenkään :) vielä en ole tosin tohtinut. Yhdet superihanat tutit näin yhdessä mainoksessa mutta ajattelin, että kai niitä on sitten vielä myöhemminkin kun tuttiasiat tulee mulla ajankohtaiseksi.. Mutta toisaalta, olishan se rahallisestikin parempi, että ostelee pikkuhiljaa ja on sitten valmiina jo jotain. Pahinta tosin olis, ettei niille vaatteille ole koskaan käyttäjää

Teen tällä hetkellä leikkimökin verhoja veljentytölle äitini antamasta vanhasta pöytäliinasta, jonka hän on tehnyt omalle äidilleen. Haluan säästää siitä tilkun, josta teen jotain itselle, jotta voin antaa sen myöhemmin omalle lapselle. Äidin tekemä äidinäidin tekemästä pöytäliinasta äidinäidinäidille.
Mulla välillä ahdista, kun ajattelen, että muut ilmottaisi vauvayrityksistä. Lähinnä siksi, että en tiedä miten kestän sitä, jos heillä tärppääkin ennen. Tottakai iloinen olisin mutta samalla katkera. Erittäin katkera. Omista haaveista olen jo alkanut puhumaan tuttujentuttujentutuille, kun heille on kaikkein helpoin puhua ilman, että he alkavat kysellä sen enempää tai katsomaan kummaksuen.
Bene, älä vielä heitä toivoa kaivoon! (toisaalta ei ole kiva pudota liian korkealta) Pidän piilossa peukkuja kuitenkin, josko täti ei sinne tulisikaan.. Samoin Miulle, ehkä oli vielä liian aikaista testata.. Vargynjalle myös suuren suuret plussapeukut!

oireet viittaavat pelottavan vahvasti kahteen viivaan :) Testatkaa piinailijat pian, jollei tätiä kuulua.
Jep virallisesti siis lähtikäyntiin yrityskierto 6, 11. kuukausi siitä, kun aloimme oikeasti yrittämään lasta. Eli kp 1/42 (eli siis en laske tätä päivää enää tuohon viime kiertoon!). Mukavat menkkajomot ollu koko päivän mutta ei haittaa

. Hieman kyllä ihmettelen, että vuodon seassa on pieniä hyytymiä, muistaakseni sellaista on mulla ennenki ollu, joten kaipa se on normaalia. Alan vain kuvittelee varhaista keskenmenoa sun muuta kun muutenki oon alkanu tutkailla enemmän oman kehon toimintaa. EDIT: asiaa hieman googlailtuani niin joo, varmaankin johtuu siitä, että kierto on noin pitkä ja sen limakalvon ulos valuminen on ottanut aikansa. Ja onhan tämä niin pientä siihen keskenmenon vuotoon, josta ikävä kyllä on kokemukset
Kiva muuten kuulla, ettei hampaiden repiminen satu. Eiköhän ne hyvin puuduta

Muistan kyllä kun mieheltä revittiin ja oli se aika kipeän oloinen pari päivää.. Huoh, no parempi kuitenkin, että pian se on ohi!