Unique
Puuhakas puhuja
BeNe Kiva kuulla, että joku on menossa samassa kiertopäivässä kun minä! Mulla kans tänään kp21/30. Todella pitkät 9 päivää jäljellä...! Tilasin kyllä useamman raskaustestin netistä joten ehkä kokeilen tuhlata yhden paria päivää ennen kuukautisten alkua :) saa ny nähä..toivottavasti plussa tulis sinne sekä tänne...oon niin malttamaton!
Allison Nautihan lomastasi oikein kunnolla ja jos testi näyttää negaa niin nauti viinistä täysinrinnoin! :)
Tyttötiikeri toivotaan, että nuo kivut ois niitä kiinnittymiskipuja! mulla se kipu oli tosiaan koko alavatsan alueella,että en sitten tiiä oliko se edes sitä kiinnittymistä vai jotain ihan muuta kramppia..
OmaNapa Tänään aamupalaa syödessä alkoi oksettaa ihan tajuttomasti ja tuli tosi huono olo, oksentanut en kuitenkaan kun lopetin syömisen siihen paikkaan. Iltapäivällä kukkapenkkiä laittaessa tui taas huono olo, oksetti ja sydän löi tuhatta..hmm...en uskalla olla toiveikas joten ajattelen vain niiden johtuvan jostain ihan muusta...kuumuudesta? :D
Allison Nautihan lomastasi oikein kunnolla ja jos testi näyttää negaa niin nauti viinistä täysinrinnoin! :)
Tyttötiikeri toivotaan, että nuo kivut ois niitä kiinnittymiskipuja! mulla se kipu oli tosiaan koko alavatsan alueella,että en sitten tiiä oliko se edes sitä kiinnittymistä vai jotain ihan muuta kramppia..
OmaNapa Tänään aamupalaa syödessä alkoi oksettaa ihan tajuttomasti ja tuli tosi huono olo, oksentanut en kuitenkaan kun lopetin syömisen siihen paikkaan. Iltapäivällä kukkapenkkiä laittaessa tui taas huono olo, oksetti ja sydän löi tuhatta..hmm...en uskalla olla toiveikas joten ajattelen vain niiden johtuvan jostain ihan muusta...kuumuudesta? :D
. Sitten kotimatkalla kävellessä ja bussissa pisteli vasemmassa kyljessä ja vähän molemmissa munasarjoissamain. Otettiin päikkärit ja nyt ei ole taas mitään muuta kuin pikkasen ällö olo. Mutta en tosiaan usko, että mitään tärppiä olisi näin äkkiä käynyt, närästystä mulla on aina silloin tällöin, nyt on ollut vaan tosi pitkä aika ettei ole ollut. Joten tuo pallomahailu ja närästely ei ole mitenkään erikoista. Ja mahassa nippailutkin voivat vain enteillä menkkoja. Ällöolosta en osaa sanoa, mutta samanlainen olo oli oviksen aikaan.
mutta mun oli vaan pakko...pakko kusasta puikkoon ihan vaan testin tekemisen iloksi! ja ku kaikki muukki pissailee niin mäki halusin...
enkä varmasti kerro tätä miehelleni sehä varmaan kattois mua, että oonko vähä tyhymä,kun tollain tuhlaan kalliita testejä! No joo ei siitä sen enempää..se vähä rauhotti mun mieltä kuitenkin.
... no se jää nähtäväksi mitä ens viikko tuo tullessansa. Toivon niin kovasti, että sen PLUSSAN!! muuten nuppi sekoo..