A
Allison
Vieras
Pentu on suursnautseri. Yksi sellainen siis löytyy jo ja olisin ehkä halunnut pienemmän rodun mutta pentu on tyttö, eli ehkä siitä ei kasva noin isoa (tuo yksi kun on n. 50 kg).
Vähän jo blogiin purin ajatuksia mutta kopsaan osaa tänne:
Kp 50 ja testattu negaa. Vaikka tulos oli aavistettavissa niin harmitus on suurempi kuin ajattelin. Ehkä se johtuu siitä, että kun ennen tätä kiertoa kierrot olivat toinen toistaan lyhyempiä ja ajattelin niiden tasoittuvan. Eli nyt iski ajatus, että eikö mun kroppa koskaan palaudu..
Mietin jo pitäisikö aloittaa hetkeksi joku hormonaalinen lääkitys mutta en millään haluaisi. Jos me vielä kesä ja loppuvuosi katsellaan ja hyväksytään sitten se tosi asia, että tarvitaan ulkoisia apukeinoja.
Eli juuri se kun ympärillä näkee raskaana olevia niin kyllä se vetää välillä mielen matalaksi. Olen myös niin katkera kaikille teille ja niille, jotka tunnistatte kehostanne oviksen ja täti tulee ajallaan tai parin päivän heitoilla. No, harmitus saa aina omat mittakaavat kun niitä on vaikea verrata kenenkään muun tunteisiin. Voihan olla, että se kaupassa ohi kävelevä viimeisillään oleva nainen on yrittänyt lasta jo monta vuotta..
Ehkä sitten kun seuraava kierto vihdoin alkaa niin en edes yritä pupuilla oikeisiin aikoihin. Pupuillaan jos tekee mieli. Eikös ovis yleensä vaikuta seksihaluihin ja tekee naisesta "haluttavamman". Eli luonnon pitäisi osata itse hoitaa se ajoitus. Jos sitä ovista nyt edes on.
Anyway, yritän jättää turhan stressaamisen pois. En tosin usko, että se onnistuu..
Vähän jo blogiin purin ajatuksia mutta kopsaan osaa tänne:
Kp 50 ja testattu negaa. Vaikka tulos oli aavistettavissa niin harmitus on suurempi kuin ajattelin. Ehkä se johtuu siitä, että kun ennen tätä kiertoa kierrot olivat toinen toistaan lyhyempiä ja ajattelin niiden tasoittuvan. Eli nyt iski ajatus, että eikö mun kroppa koskaan palaudu..
Eli juuri se kun ympärillä näkee raskaana olevia niin kyllä se vetää välillä mielen matalaksi. Olen myös niin katkera kaikille teille ja niille, jotka tunnistatte kehostanne oviksen ja täti tulee ajallaan tai parin päivän heitoilla. No, harmitus saa aina omat mittakaavat kun niitä on vaikea verrata kenenkään muun tunteisiin. Voihan olla, että se kaupassa ohi kävelevä viimeisillään oleva nainen on yrittänyt lasta jo monta vuotta..
Ehkä sitten kun seuraava kierto vihdoin alkaa niin en edes yritä pupuilla oikeisiin aikoihin. Pupuillaan jos tekee mieli. Eikös ovis yleensä vaikuta seksihaluihin ja tekee naisesta "haluttavamman". Eli luonnon pitäisi osata itse hoitaa se ajoitus. Jos sitä ovista nyt edes on.
Anyway, yritän jättää turhan stressaamisen pois. En tosin usko, että se onnistuu..

Onneksi nyt ehdittiin pariin otteeseen pupuilla just ennen tiistaita, jos se ovis oli sillion ja ehditään vielä tällä viikolla hyvin pupuilemaan, jos se ovis on vasta tuloillaan. Ainoastaan nyt huolettaa se, että mitä jos ovis ei nyt ollenkaan tule, ja olin niin toivonut että kierrot tasaantuisi, mutta nyt ei tiedäkään milloin sitä tätiä olisi syytä odotella.
väittää olevansa 110% mukana projektissa, mutta aina kun ehdotan pupuilua niin hän on niin väsynyt tai jotain muuta.. mua vihastuttaa niin suunnattomasti!

, joka on tänä aamuna jo hieman asettunut. Kurjaa sairastaa tällaisella helteellä. Tädistä ei tietoakaan ja huvittaisi TAAS KERRAN testata. Kuinkakohan monta negaa mun pitää saada, et vihdoin uskon..
Yritän nyt pitää jalat tukevasti maasta ja muistuttaa itselleni, että jos olis ollu plussa niin eiköhän se olis viime testissä jo näkynyt (kp 50). Ehkä testaan kuitenkin vielä varmuuden vuoksi lauantaina, jo ihan senkin kunniaksi kun kierto on silloin venähtänyt jo 60-päiväiseksi. Mutta uskoisin turvotuksen liittyvän pikemminkin menksujen alkamiseen..