Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei kaikki! Hyppään täältä puskista mukaanne kuumeilemaan, tai ainakin ilmoitan, että seurailen keskusteluanne ruudun toisella puolella ;)

PALJON ONNEA, KIDE, plussasta!!! Onnea matkaan!

...ja ne tädit saisivat häipyä kiusaamaan muita...

Meillä on miehen kanssa käynnissä esikoisentekoprojekti pt.1, joka tietysti herättää paljon erilaisia tunteita toiveineen ja pelkoineen. Odotukset ovat korkealla, ja sen vuoksi joutuu varmasti useasti pettymäänkin pahemman kerran, mutta yritettävä on, jos joskus haluaa onnistua. En usko, että ekalla kerralla vielä tärppää, vaikka ihanaa se olisikin, tietysti. Aika näyttä. Vieläkin ihanampaa on silti näin alussa löytää muita ihmisiä, joiden ajatukset pyörivät samojen aiheiden ympärillä - live-elämässä ei uskalla kovin kovaa vielä mitään huudella.

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä tilanteissanne!

Vargynja kiitos! Mies kävi eilen haastattelussa... Saapa nähdä, kun aika tiukalla aikataululla menee. Tiistaina aamuyöstä lähtee lento Brysseliin. Jos ilmottavat päätöksestä sen jälkeen, niin se on sitten siinä se :/. Oviksen luulisin olevan viikonlopun aikana :).
Toivottavasti unet enteilee tulevaa...

Nonna- kiva, että mieli on hyvä menkoista huolimatta :). Ihan alussahan te oottekin yrityksessä, joten nou hätä! Ja loistavaa, että mies on täysillä mukana.

Allison toi sun kierto on kyllä niiin syvältä! Tsemppiä! Ja onnea tulevasta pentusesta! Pennut on niiiin ihania, mutta myöskin rasittavia :D. Mä oon päättänyt, että meille tulee uus pentu vasta, kun noi vanhukset on poissa. Ne on nyt 10 ja 12, nuorimmainen 4. Mulla on ollu kissoja ennen koiria ja vanhimmman koiran kanssa oli kissa vähän aikaa. Kyllä mä oon ihan täysin koiraihminen nykyään!

Tervetuloa Kyfi... vaikka sen ei sun nimimerkkis kai pitänyt ollakaan =P. Pahoittelut keskenmenosta.

Kide paljon onnea ja tarrasukkia matkaan :)

Sannuinen enpä oo mäkään vielä ovista saanut tikutettua koskaan... Tässä kierrossa tosin on vielä toivoo. Vaikkei testi mitään näytäkään, niin ehdottomasti kannattaa kuitenkin laittaa siementä menemään ;). Ja niinhän te ootte tehneetkin.

Tervetuloa Tuulia! Tää on tosiaankin hyvä paikka purkaa tuntojaan. Vertaistukea löytyy :).

Kyllä mäkin oon miettinyt tota puolta, että kuinka paljon sen lapsosen tulo elämään muuttais kaikkee. Varmaan kaikki meistä on. Toisaalta, kun on 34 vuotta elänyt omaa napaa tuijottaen, niin kyllä mä oon jo ihan valmis "uhraamaan" omasta ajastani. Varsinkin, jos kyseessä on oma lapsi. Se on kuitenkin tällä hetkellä toiveissa ykkösenä, eikä mikään muu oo tärkeempää. No, oma terveys tietty on, mutta kyllä te tiedätte :).

Kyllä otti eilen koville, kun yks kaveri jakoi facebookissa kuvan itsestään. Sillä on laskettuaika heinäkuussa... Epäreilua! Toinen kaveri jakoi tänään ultrakuvan. Sillä vasta 13 viikko menossa ja jo jakoi kuvan. Ite en varmaan uskaltais...

Täällä kp13 ja uskoisin oviksen olevan viikonlopun aikana. Testit ei taas anna mulle mitään, prkl. Noh, pitkä ero edessä taas, joten tuleehan tässä peittoja heiluteltua ihan kiitettävästi senkin takia. Toivottavasti tuottaa myös tulosta :).

Mukavaa viikonloppua!

Kiitoksia onnitteluista, hieman epäuskoinen fiilis vielä itsellä. Mutta antaa ajan kulua ja toivotaan, että helmikuussa saadaan se pieni nyytti.

Sannuinen, musta tuntui, että joku olisi puhaltanut ja tyhjentänyt ilmapalloa vuoron perään alavatsassa. Se oli niin outo tunne, että vaikka aiemminkin olen jo kuvitellut kaikkia raskausoireita, ei mitään tällaista kipuilua ollut koskaan. Etenkin treenatessa tuntui tosi häijylle.

Allison: Mies kuulee uutisen vasta tänään kun tulee kotiin.

Paljon plussatuulia!

Täällä hyppää mukaan myös yksi esikoisesta haaveileva. Hei vaan kaikille!
Tosi kiva löytää samassa tilanteessa olevia ja huomata että mietteet ovat muillakin samoja :)

Olen jo 38-vuotias, joten todella myöhään olemme liikkeellä tässä asiassa, mutta kun tuon oikean ihanan ukon löytämiseen meni niin kovin pitkä aika :) Yhdessä olemme olleet 2 vuotta.
Ehkäisy on ollut poissa meillä parisen kuukautta. Tällä hetkellä pelitaktiikkana on "tulee kun on tullakseen", eli ainakaan vielä emme kovin paljon laske ovulaatiopäiviä. Mutta toiveet ja unelmat ovat korkealla ja yritys on kova ;)
Toivottavasti ei vain ole jo liian myöhäistä.

Tsemppiä meille kaikille!

JMH Tiedän tunteen, kun tuntuu että jokaisella tutulla on facebookissa jokin raskaus kuva tai uutinen tai sitten vain puolituttuja kävelee kaupassa vastaan vatsa pystyssä.. sitä on vähän kateellinen, mutta ehkä se meidänkin aika koittaa vielä :) ja kyllähän se oma elämä muuttuu lapsen myötä, mutta luulen sen tuovan tuplasti onnea ja iloa mukanaan :)

Tuulia Meillä on yk 1 takana ja seuraavaa ovista ootan kuin kuuta nousevaa. Odotukset olivat niin korkealla ja melkein olin jo varma, että raskaudun ekasta yrityksestä mutta toisin kävi! Tsemppiä sulle ja toivotaan, että saadaan plussa pian :)

Kide no mitäs miehesi tuumasi!? ;)

BeNe Tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja toivotaan, että ei ole myöhäistä! :) Aika näyttää mitä tulevan pitää jne :) Tsemppiä myös teille ja toivottavasti saatte plussan todella pian :)

On: kp5 menossa ja menkat alkavat hiipiä pois pikkuhiljaa..menis nyt viikko nopeasti niin sais alkaa ovista tikuttaan! :D Onko teillä kokemuksia clearbluen ovistesteistä? Lähinnä siis niistä digitaalisista? Testit tulevat minulle varmaankin maanantaina postissa..

Nonna: Kerro sitten millaisia cb:n testit olivat. Meinasin itsekin niitä tilata, mutta maltoin vielä.
Vaikka kuinka vannoin että otetaan rennosti ja ei laskeskella mitään, niin pakko on tunnustaa,
että viime kierrolla kyllä käytin liuskaovistestejä, mutta ne olivat kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa,
kun koko ajan oli vain haalea viiva.

Onnea Kide plussan vahvistuksesta! Toivottavasti kyytiläinen pysyy mukana. ^^

Voi rähmä Allison tuon kiertosi kanssa. :( Toivottavasti täti tai haikara nyt viimein ymmärtäisi tulla sinne. Minäkin olen muuten enemmän kissa kuin koira ihmisiä. On koiratkin ihan kivoja, oikeastaan kaikki eläimet on (paitsi hämähäkit), mutta kissat on ottaneet vakaammin paikkansa sydämessäni. Osittain ehkä siksi, että perheelläni on ollut vähintään yksi kissa siitä lähtien kun olin kolme ja nytkin vanhemmillani on kissoja.

Tervetuloa mukaan Tuulia, täällä tosiaan on mukava jakaa ajatuksia ja murheitakin. Löytyy ihmisiä, jotka ymmärtää ja tukee. <3

JMH, toivottavasti miehesi ehtii saada tuon paikan. Ja toivottavasti ovis on silloin kun arvelet sen olevan, niin saatte hyödynnettyä. :> Vauvoja/odottavia tuntuu tosiaan tulevan joka paikassa vastaan. Ei voi olla olematta hieman kateellinen, mut ehkä mekin vielä saadaan oma onni.

Tervetuloa jottelemaan BeNe, toivottavasti ehditte vielä saada oman pienoikaisen. :>

Täällä ei mitään uutta. Jos ovikseni oli lauantaina, tädin pitäisi huonolla tuurilla tulla ensi lauantaina. Vielä viikko pitää siis odottaa. Tosin luulen että odotan lauantain ohi ennen kuin testaan.

Nonna: Itse oon käyttänyt cb:n ovistestejä ja havainnut ne erittäin toimiviksi ja mikä tärkeintä selkeiksi. Onhan niillä toki hintaa, mutta hymynaamoja ei tarvitse arvuutella, eikä tulkita usein aika epäselviäkin viivoja. Suosittelen ;)

Tänään kp 23/28. Voi huokaus, että osaa olla stressaava tämä ainainen odottelu; ensin odotellaan ovista ja sitten tätiä tai plussa - hermot meinaa mennä, kun päähän ei mahdu mitään muuta. Ja nyt ollaan tosiaan vasta ensimmäisellä kierroksella, saa nähdä miten jatkossa päreet ja pinna kestää ;) Miehellekin olen ärhennellyt nyt tavallista enemmän, ja väsymys on melkoinen. Ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa näille vaihteleville mielialoille, jotka enteilevät muiden oireiden ohella aika yksioikoisesti lähestyviä menkkoja. Alavatsaa juilii ja koko kropasta on veto pois. Pitäisi osata rentoutua ja keskittyä muihinkin asioihin elämässä, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty. Miten te onnistutte pitämään mielen virkeänä ja ajatukset poissa raskautumisyrityksistä? Itse kun olen vielä ihan kotosalla ja kaikki varsinainen aktiviteetti mitä päivissä esiintyy, on lähinnä kotitöitä ja ajantappamista netissä, lukien, ulkoillen ja leffoja katsellen - johon siihenkin jossain vaiheessa kyllästyy, vaikka ihanaahan tämä tällainen joutenolo on.

Pidän peukut pystyssä, että saadaan plussatuulien puuska tännekin!

Tuulia: Mielen virkeydestä en osaa mitään mennä sanomaan, kun itselläkin jauhaa tätä samaa levyä pää koko ajan.. :-) Mutta toisaalta, täytyykö sitä hirveästi välttämättä yrittää "unohtaakaan", melkoisen ymmärrettävää, että asiaa tulee ajateltua, kun kumminkin todella mullistavasta asiasta kyse (raskaus). Mutta juu, menis ainakin päivät nopeemmin kun ei koko aika ois niin tietoinen asiasta...

Paljon paljon onnea Kide!!!! :hug007

Ja tervetuloa uusille kuumeilijoille. Kiva saada tännekin lisää porukkaa ja vähän vilkkautta keskusteluun.

Omaa napaa nyt vain, kun taas tuli taukoa täällä käymiseen, niin ei ehdi eikä jaksa kaikkia kommentoida (anteeksi vain).
Eikä nyt omassa tilanteessakaan mitää uutta. Kp 15/30(?). Ovista yritän bongailla, limat viittais siihen, että se olisi tuloillaan, mutta vielä ainakaan testi ei ole antanut plussaa, että saas nähdä, tuskin vielä tiistaina on.. Jännäillää, bongailaan ja ootellaan, mutta varmuuden vuoksi pupuillaan mahdollisimman paljon. :love022 Viimeksi kyllä aika selkeät merkit oli siitä oviksen ajankohdasta havaittavissa, joskin tajusin ne vasta jälkeen päin. Mutta ehkä niistä havainnosita on tässä kierrossa hyötyä...Kun vaan nyt menis aika nopeemmin....

Paljon Onnea Kide!

JMH:lla ja minulla onkin ollut kiireinen viikonloppu, toivottavasti saitte pupuiltua paljon! :D
Itse ainakin teimme talletuksia ihan joka päivä, jos vielä tänään ja ehkä huomennaki saisi tuon miehen kellistettyä niin voisi ainakin sanoa tehneensä kaikkensa tämän ovulaation aikaan. Tosin kummempia ovulaatiotuntemuksia ei taas ollutkaan kuin kovat himot! :D

Viikonloppuna näin kaverin vauvan, poika ei aiheuttanut minkäänlaista vauvakuumetta! (Ne jotka ei minua tunne, niin olen tuolla toisessa ketjussa kertonut jo aiemmin, että en tunnusta vauvakuumeilua itsessäni, vaan nyt on semmoinen tunne, että meidän perheeseen voisi vauva syntyä jos on tullakseen. Olen kokenut tästä vauvakuumeettomasta olostani vajavaisuutta naisena..) Mutta uskon ja toivon, että jos meille vauva on tullakseen, rakastan häntä loputtomasti! Pitää vaan olla tämmöinen pipipää.

Piinailijoilla paljon plussia!! Ja muut, hyödyntäkäähän miehiänne! :D

Vargynja toivotaan nyt kuitenkin, että täti on eksynyt ja haikara lentäisi teidän luo kertoen plussasta :)

Tuulia Tiedän niin tuon odottelun tunteen ja sen, kun aika vain matelee! Minä käyn kyllä töissä,mutta silti alitajunnassani lasken, että jaahas..nyt enään niin ja niin monta päivää ovikseen jne :) toinen yritys siis tulossa ja eka kierto oli jotain aivan järkyttävää odotusta :D nyt olen ottanut vähän rennommin..

Tyttötiikeri pupuilua vaan..:) se on sitä parasta lääkettä vauvakuumeeseen sekä odotteluun :)

Jade84 Minä olin vuosi sitten vielä niin varma itsestäni, että teen lapsia vasta 30 vuotiaana (nyt olen siis 22v)..jokainen itkevä lapsi kaupassa tai muuten vaan huutava pikku tenava roikkuen äitinsä takissa pisti mua ärsyttämään ja olis tehnyt mieli mennä sanomaan, että onko pakko rahaata niitä tenavia kauppaan jos ne ei osaa käyttäytyä.. sitten koitti syksy ja näin unta ihan yhtäkkiä, että olin raskaana..unet toistuivat melkein joka yö ja kas kummaa..muhun iski ihan mieletön vauvakuume! Sen jälkeen ei ole kaupassa huutavat kakarat ärsyttäneet :excited001 :laughing002 mutta tuosta vauvakuumeesta..mulla se on vähän aaltoilevaa. Nyt kun ollaan aloitettu yrittäminen niin tuntuu, että kuume on laantunut ja halu vauvaan ei ole niin kova, kun vaikka talvella oli..mutta uskon,että tää kesä vaikuttaa muhun kun on enemmän tekemistä jne. niin ei kerkee koko ajan haaveilemaan, mutta vauvaa kyllä silti toivon erittäin kovasti, mutta ei muakaan saa aina vauvat sellaiselle tuulelle, että ne kuumetta enemmän nostattais.. :) joten on varmasti ihan normaalia, että et tunne sellaista super isoa vauvakuumetta :)

Täällä ei mitään muuta erikoista, kun täti vihdoin lähti kokonaan pois ja sitten ei muuta kuin miestä kellistelemään mahdollisimman paljon:) ovistestit tulevat varmaan vasta huomenna postissa, kun tänään niitä ei oo näkynyt..

Pidetään Vargynja peukkuja että tosiaan täti olisi ajanut huitsin nevadaan ja saisitte hyviä uutisia!

Tuulia: Vaikka olen töissä (ja niitä piisaa) niin silti ajatukset tuppaavat kiertämään tämän asian ympärillä, mikä kyllä on luonnollistakin tietenkin. Eli vaikka kuinka koittaa olla asenteella "tulee kun on tullakseen", niin oon hyvin tietoinen siitä kuinka pitkä aika on seuraavaan ovikseen, minuutilleen ja sekunnilleen (jos vain ne hemmetin liuskatestit toimis) :) Ja odottavan aika on toooodella pitkä. Argh!

Tuossa vauvakuumeilussa on käynyt vähän samalla tavalla kuin Nonnalle, eli nyt kun yritetään, niin kuume ei ole ihan niin järkyttävä kuin aiemmin. Mutta luulen myös että tämä kesä vaikuttaa, kun on niin paljon menoa ja tekemistä. Ja välilä asiaa miettii aika kriittisestikin, että miten vauvan tulo vaikuttaa elämään ja ns. "vapauteen". Mutta kuten JMHkin tuolla aiemmin omalla kohdallaan totesi osuvasti, että jos mä oon tuijotellut omaan napaan jo näin kauan, niin jo on aikakin kaivaa se pää sieltä persuuksista ja antaa aikaansa jälkikasvulle :) Mutta luulen että on ihan hyvä miettiä tätä asiaa monelta kantilta, kun kyseessä on niiiiiin valtavan iso asia. Osa valmistautumista sekin.

Omanapastelua: kp 7, eli ensi viikolla on sitten luvassa varsinainen touhuviikko, isäntä varmasti on mielissään. Jei! ;)

Ulkona tuulee kovasti, toivottavasti ovat plussatuulia!

Tuulia, vaikka pessimisti ei pety niin silti kannattaa yrittää ja jaksaa vain toivoa :) Itsellä ainakin, kun pessimistinen puoli astuu esiin, niin tekee mieli heittää hanskat tiskiin kokonaan.. Huoh. Mutta sitten vain pitää nostaa pää pystyyn ja muistaa, että eiköhän ennemmin tai myöhemmin kaikki järjesty hyvin. Tsemppiä ensimmäisiin yrityskiertoihin :thumright ja tervetuloa jännäilemään yhdessä!

Mun on väillä todella vaikea ajatella mitään muuta kuin vauvaprojektia mutta nyt varsinkin kun kierto vain venyy niin odotteluun on hieman turtunut. Sitten taas kun sen muistaa niin alkaa pohtimaan voisikos testailla ja niin edelleen. Mutta onneksi nyt kesällä on paljon muuta tekemistä niin saa ajatukset muualle.

JMH, miten miehesi työhaastattelun lopulta kävi? Hauska kuulla, että susta on tullut koirien myötä täysin koiraihminen.. Saas nähä miten mun käy. Eilen heitin vanhemmille kysymyksen, voisivatko he hoitaa pentua kesäkuussa kolme-neljä päivää kun ollaan matkoilla niin eivät ollenkaan tyrmänneet ajatusta ja isän ilme oli melkeimpä täyttä hymyä. Ja olen aina ajatellut heidän olevan todella kissaihmisiä. Hehee :laughing002

Ja minustakin tuntuu, että näen joka puolella odottavia äitejä, rattaita jnejne. Eikä sekään auta, että töissä saan hoidella ihan pieniä vauvoja.. Huoh. No ainakin saa hyvää harjoitusta :p ja kyllä se meidän aikakin sieltä vielä koittaa. Mä varmaan koko ajan hiplaan kasvavaa mahaa :smiley-bounce022

Kide, no jokos nyt mies on tietoinen pienoisesta? :love017

Nonna, odotan innolla, että kerrot kokemuksesi niistä ovistesteistä. Itsekin olen nyt kahden vaihella pitäisikö yrittääkö bongailla ovista seuraavassa kierrossa testeillä..

Vargynja, eipä vieläkään näy tätiä vaikka hieman tuntuu, että se on jo koputtelemassa ovea.. Tsemppiä piinailuun ja mulla on kaikki peukut pystyssä, että toisit lisää plussauutisia tänne :smiley-angelic003

Tyttötiikeri, toivottavasti ovis löytyy ja tulee hyödynnettyä hyvin ja sitten vain kärsivällisyyttä piina-aikaan!

Jade, meillä oli vähän hiljainen kausi tuon kp 35:n (?) jälkeen mutta nyt ollaan taas ryhdistäydytty. Toisaalta empä usko sen enää auttavan mutta voihan niitä peittoja heilutella ihan muutenkin. Tekee hyvää parisuhteelle :love022

BeNe, tervetuloa! Tuo "tulee kun on tullakseen" asenne on turhankin tuttu.. Mutta mun kohdalla se enää toimi kun olen olen niin kärsimätön, että toivoisin tulevan jo nyt :) No, iän puolesta mulla on vielä hyvin aikaa..

ON:
Kuten tuossa totesin Vargynjalle, niin tänä aamuna sängyllä maatessani tuntui pitkästä aikaa menkkajuilintaa ja siltä, että täti taitaa vihdoin olla kulman takana. No ei vielä ainakaan mitään merkkejä näkynyt mutta odotellaan nyt rauhassa. Hieman mulla tekisi mieli testata huomenna, jos siis täti ei vielä saavu, kun pärähtää kp 50 täyteen. Saas nähdä..

Saatiin tieto, että torstaina voidaan hakea pentu kotiin :smiley-bounce012 jännää.. Joitain nimiehdotuksia ollaan jo mietitty mutta kaipa sen sitten paremmin osaa päättää kun vihdoin uuden tulokkaan näkee..

Tervetuloa BeNe!

Vargynja eipä sieltä firmasta ehtinyt mitään kuulua :(. Tiesivät, että mies on lähdössä, joten pidetään peukkuja, että hommia olis loppukesästä... Nytpä toi ukkokulta on jo Belgiassa ja laivassa :sad010
Niin, pakkohan siihen omaankin onneen on uskoa... :)

Jade84 kyllä vaan! Ovista en saanut taaskaan tikuttamalla kiinni, mutta tuntemukset oli selvät. Päivittäin täälläkin laitettu siementä menemään eiliseen asti, josko nyt tärppäis meillä molemmilla :).

Jade & Nonna mähän en oo koskaan aikasemmin "kärsinyt" vauvakuumeesta. Entisessä elämässä vannoin, että en tee lapsia. Mutta ilmeisesti mulla oli vaan väärä mies... Edelleen mua ärsyttää huutavat ja meuhkaavat lapsoset, olivat sitten ihan missä vaan. Eihän toisten muksuista tarvikaan tykätä, eihän? Toisten vauvoista tulee lähinnä tosi surullinen olo :(. Lähinnä sitä miettii, että minkä ikäinen se oma nyt oliskaan... Tai että laskettuaika oli toisessa raskaudessa kuukauden päästä. Äh, ei pitäis miettiä, tulee vaan entistä kurjempi olo.

Allison niin kun tossa jo Vargynjalle kerroin, niin ei mtn tietoa vielä :/. Mies lähti aamulla ja palautuu juhannuksen jälkeen... Toivottavasti teidän pentu ei oo täystuho, että hoitajia löytyy tulevaisuudessakin ;). Minkäs rotunen se on? Nimen keksiminen on kyllä tuskaa! Tolle nuorimmaiselle oli kasvattaja jo keksinyt niin hyvän ja kuvaavan, että se sai jäädä. Se on Puuska(prkl) :grin.
Peukkuja, että saisit plussan testiin!

ON: ovis oli viimeistään eilen, koska alamahaan sattu niin maan perskeleesti. Uskon, että siemeniä on lähetetty matkaan riittävästi. Nyt sitten vaan jännätään, että tuottiko tulosta...
Mieli on maassa, kova ikävä jo nyt. Mies lensi aamulla Tukholman kautta Brysseliin ja yllätys yllätys: mies on jo laivassa, mutta laukku ilmeisesti Tukholmassa. Voitte uskoo, että sitä korpee! Tasan ne vaatteet mukana, mitä on päällä. Näillä näkymin saa laukun vasta torstaina, jos ei ehdi tänään perille, ennen kun lähtevät seilaamaan kohti Englantia.
Kaiken lisäks mulle iski tänään saikun päälle. 5,5 vuotta opiskelua ja 12,5 vuotta keittiöhommissa ja elämäni ekaa kertaa sain tänään tikit sormeen :BangHead. Korpee ihan pikkusen! Miten onnistun aina saikuttaan just sillon, kun mies on poissa?!? Päivät menee vielä hitaammin... Noh, nyt ei auta kun toivoo, että haava paranee ja tikit saa ens maanantaina pois. Pääsen töihin tappaan aikaa =P.

Plussatuulia toivottelen taas kaikille ja tietty mukavaa viikon jatkoa :).

Kiitos, kiitos Allison ja JMH, mukava olla täällä :)

Onko se tämän kesä, vai mikä, mutta tänään tuntui kaupungilla kävellessä, että jokatoinen vastaantulija oli raskaana.
Oikeesti!

Tuulia, tiedän tuon tylsyyden tunteen. Jouten olo on tavallaan mukavaa - vähän aikaa. Mutta pidemmän päälle se käy tylsäksi. (Teen osa-aikatöitä ja välillä kun on vähemmän töitä, alkaa kotona olo tympiä. Voin siis vain kuvitella kuinka tympivää on olla vain kotona päivästä toiseen.) Tsemppiä sinne odotteluun, toivottavasti täti jättää tulematta tuntemuksista huolimatta. Kavereiden tapaamisen ihan vaikka juttelun merkeissä olen todennut hyväksi ajatusten tuulettajaksi. Se vain ei onnistu liian usein, kun kaikki asuu vähän kauempana. Toisaalta ei se vauvakuume unohdu vaikka mitä tekisi. :D Töissäkin se puskee ajatuksiin, varsinkin kun näkee asiakkailla vauvoja ja vauvamahoja.

Tyttötiikerillä on ilmeisesti ovis aika hyvin hyödynnetty? Toivottavasti tuotti tulosta. :>

Jade, hienoa että siellä on talletukset tehty. :> Minulla muiden lapset nostattaa vauvakuumetta, jos ovat kiltisti. Kiljuvat uhmaikäiset taas on lähinnä ärsyttäviä. No, ehkä en ole ihan kamala nainen, vaikka en aina pitäisikään muiden lapsista. Enhän? Mut mitä yritän sanoa, on että eiköhän ole ihan normaalia, vaikka ei mieletöntä vauvakuumetta olisikaan.

JMH, kurja kun eivät sieltä firmasta ainakaan vielä soitelleet. Voimia taas kaipuun kestämiseen. Jopas teillä nyt on vastuksia. Toisella jää tavarat väärään maahan ja toinen saa tikkejä. :( Pikaista paranemista sormen kanssa. Toivottavasti nyt sentään plussan saat, niin olisi jotain hyvää. :> Kiva, että en ole ainoa, jota ärsyttää riehuvat lapset. Ehkä me ei olla kovin epänormaaleja.

Odottelua ja odottelua. Ei malttaisi odottaa viikon vaihteeseen. Toivo yrittää taas kohota pilviin. Erilaista aikaisempiin kiertoihin verrattuna on se, että nyt on ollut pientä nippailua vatsassa oviksesta lähtien. Yleensä se kun mielestäni alkaa vasta vähän ennen menkkoja. Yritän asennoitua, että taas saa pudota pilvilinnoista, ettei tarvitsisi ihan niin korkealta pudota.

Jade eihän sitä pakko ole vauvakuumeesta kärsiä, voihan sitä perheenlisäystä haluta "neutraalimminkin". Ei tuon kuumeen puuttumisen vuoksi kannata omaa naiseuttaan epäillä. :)

Allison toivotaan että täti pysyy poissa ja plussaat pian :) Ja onnea nelijalkaisen perheenlisäyksen johdosta! Oon niin katellinen. Meillä yksi ihana neljälkainen touhottaja kotona onneksi jo on, toista mielisin tälle kaveriksi, mutta ukko ei oo kovin suostuvainen... ...vielä... :D

JMH on varmasti raksasta kun mies on pitkiä aikoja poissa. Ja tietysti kurjaa kun jää vielä saikulle, että varmista jää aikaa olla yksin ja aika kuluu hitaasti... Uskomatonta, miten ne asiat tuppaakin yleensä menemään niin, että kaikki ikävät jutut sattuvat samaan aikaan. Toivottavasti kuitenkin saat ajan mukavasti kulumaan ja tikit pian pois. :)

Vargynja ovis on täällä pyritty hyödyntämään, tosi en nyt oo ihan varma, onko se ovis nyt ollut vai tuloillaan. Testit on antanu pelkkää negaa, oviskipuiluja on nyt ollu eilen ja tänään, mutta jos ei vielä ole ollu, niin varmaankin ihan lähipäivinä on. Tarkoitus olis vielä pupuilla muutamaan kertaan tällä viikolla, ettei ainakaan siitä jäisi tällä kierrolla uupumaan.. :D Pidän täällä sulle peukkuja että täti jättäisi tulematta ja pääsisit plussailemaan! :)

Benelle ja Nonnalle antoisia makkarijumppa hetkiä! ;) Toivottavasti niitä on paljon! :D

Täällä tilanne siis se, että oviksen tarkempaa ajankohtaa yritetään edelleen bongata, mutta pyritään kuitenkin makkarissa puuhailemaan mahdollisimman paljon. Aiemmissa kierroissa makkarijumppa onkin jäänyt ihan liian vähäiseksi...

TyttöTiikeri Nyt siis pitää jumpata makkarissa niiden monien kertojen edestä jos ovat jääneet vähäisiksi :)

BeNe Tiedän tunteen! Tuntuu, että oli vuodenaika mikä tahansa niin ei tässä kaupungissa ainakaan muita ookkaan ku raskaana olevia ja oon tietysti ainut joka ei oo raskaana.. :happy118 niin ja Bene ja Allison kerron heti ovistukuista enemmän, kun saan/pääsen niillä testailemaan..minulla vain sattu käymään nyt niin huono tuuri, että mies kertoi, että joutuu töiden puolesta reissaan n. kk verran ja on tietenkin ilmeisesti pois ensiviikolla juuri silloin kun mulla ois ovis! Että voi olla, että en tikuta ovista ollenkaan niin en pety sitten niin pahasti. Huomaan kyllä oviksen tulevan muutenkin kun nännit kipeytyy melkoisesti ja jompaa kumpaa munasarjaa nippaa tai tuntuu muuten vaan jotain.. :) Mies tulee kyllä aina viikonlopuksi kotiin joten toivon oviksen vähän myöhästyvän ja olevan vasta loppuviikosta :) ajattelin testata kerran sinä päivänä kun mies tulee kotiin ja toivoa tikkuun pärähtävän hymynaaman! :)

JMH toivotaan,että siemenet itää ja tuottaa tulosta :) harmi, kun jäit sinne yksin saikulle, mutta nautihan auringosta meidän muiden edestä jotka joutuvat (vai saavat?) työssä käymään..:)

Takaisin