JMH
Vauhtiin päässyt keskustelija
Vargynja kiitos, seuraavaa ovista odotellessa jo :). Tuntemusten perusteella piakkoin... Joo, VR:ltä olis saanut töitä, mutta olis melkein enemmän sitten pois :/. Varsinkin kesällä, kun kiertäis ympäri Suomea. Keskiviikkona päättyy haku siihen duuniin, mihin haki nyt viimeksi.
Pidän peukkuja, että teillä nyt tärppäs :).
Nonna no juu, jotkut säkit on vähän turhankin isoja. Kyllä se kuorman purkaminen ihan treenistä välillä käy. Varsinkin, kun painavat lihalaatikot on yleensä rullakossa ylimpänä... :P
Tyttötiikeri kiitos, kaikki peukutukset otetaan vastaan, niin miehen työn, kun oviksen hyödyntämisenkin suhteen :D!
Jade84 mä en oo sinne keskenmenon jälkeen kuumeileviin nyt kirjotellut... Jotenkin sitä ei halua takertua siihen keskenmenoon yhtään enempää. Se/ne kun on muutenkin taustalla jatkuvasti
.
Täällä kp9/28-32 ja alamahassa taas jo tuntemuksia. Viimeks ovis tais olla kp13, joten kohta alan tikutteleen. Jospa tällä kertaa jopa bongaisin sen?!? Viimeks tais mennä päivällä yli, kun aloin tikuttaan kp14.
Enää viikon saan pitää muruseni kotona, alkaa jo ahdistaa... Voi kun se yks haku nyt tärppäis!!!
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille meille!
Pidän peukkuja, että teillä nyt tärppäs :).
Nonna no juu, jotkut säkit on vähän turhankin isoja. Kyllä se kuorman purkaminen ihan treenistä välillä käy. Varsinkin, kun painavat lihalaatikot on yleensä rullakossa ylimpänä... :P
Tyttötiikeri kiitos, kaikki peukutukset otetaan vastaan, niin miehen työn, kun oviksen hyödyntämisenkin suhteen :D!
Jade84 mä en oo sinne keskenmenon jälkeen kuumeileviin nyt kirjotellut... Jotenkin sitä ei halua takertua siihen keskenmenoon yhtään enempää. Se/ne kun on muutenkin taustalla jatkuvasti
Täällä kp9/28-32 ja alamahassa taas jo tuntemuksia. Viimeks ovis tais olla kp13, joten kohta alan tikutteleen. Jospa tällä kertaa jopa bongaisin sen?!? Viimeks tais mennä päivällä yli, kun aloin tikuttaan kp14.
Enää viikon saan pitää muruseni kotona, alkaa jo ahdistaa... Voi kun se yks haku nyt tärppäis!!!
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille meille!
Nyt siis kp 43. Negaa testattu kaksi kertaa, kp 33 ja kp 38. Viime kierto kesti sen 46 päivää mutta jo viikko (ellei yli) ennen alkoi oireet, jotka olivat pääasiassa rintojen paisuminen ja aristaminen. Nyt ei mitään. Ei niin yhtään mitään. Välillä on sellainen "märkä" olo ja pupuilu luistaa hyvin vaikka haluja ei niinkään ole. Eli liukkaria ei todellakaan ole tarvittu :) Joku puhui jostain kalenterin pitämisestä. Mä oon tässä kierrossa ottanu ylös hieman jotain juttuja, ihan omalle wordilleni olen niitä listaillut. Tuntuu vaan turhauttavalta, kun kierto vain jatkuu ja jatkuu. On kuitenkin kiva katsoa, miten kierto on edennyt vaikka mitään erikoista ei olekaan havaittavissa. Ehkä sitten kun niitä kiertoja kertyy niin pystyy vertailemaan. SItä odotellessa.

Kurjaa, että se täti tuli teille käymään (olisi nyt tullut vaikka edes mun luo, kun mulla ne testit kuiteskin on negaa!! No kerroppa sille terveisiä ja lähetä sen jälkeen pitkälle lomamatkalle
Puhallappa niitä plussiatuulia meille muillekin
Miten miehesi reagoi kuullessaan tälläkertaa iloisia uutisia?