vatukka, ihana juttu :) Nyt sinä menet sitten jo keskiraskaudessa, onnea siihen!
Minä sain tiistaina eli 4+2 digiin sen raskaana 2-3 :) Oli aika tuskaa odottaa ne kolme minuuttia noita numeroita, mutta sen jälkeen tein vielä apteekin testin ja davidin liuskatestin ja sain niihinkin kaksi viivaa, ja apteekin testissä oli melkein yhtä vahvatkin. Joten kyllä tää nyt on alkanut paljon paremmin kuin viimeksi hcg-tason suhteen. Musta tuntuu, että nyt tämä voisi onnistua :) Ehkä olen liiankin luottavainen, mutta toisaalta mitäs tässä murehtimaan, kun ei siltä tunnu. Tietysti välillä tulee mieleen, että jos sittenkin menee kesken, mutta ei niin kamalan usein edes. Ja 29.1. katsotaan neuvolan ultralla. Mulla olisi silloin 7+2, toivotaan, että sen ultralaitteen tarkkuus riittää. Se on mallia vatsan päältä, ja mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, joten epäilyttää hieman. Mut en sitten viitsi yksityiselle mennä.
Testien jälkeen tuli siis se onnenhuumakin kehiin ainakin joksikin aikaa :) Mutta sitten on taas tuntunut aika tavalliselta, paitsi että on jotain oireita kyllä niin ei pääse aivan unohtumaan koko juttu. Nyt vaan sitten mennään pikkuhiljaa eteenpäin ja ihmetellään. Pikkuhiljaahan tätä varmaan sisäistää paremmin, että missä nyt mennään.
late-, hyvin mahtuu ja tervetuloa!
P_K, kuulostaa todella turhauttavalta :( Voin kuvitella, kun meilläkin minä sain tehdä melkein kaikki aloitteet... Mutta kyllä tekin vielä plussaatte! Tsemppiä jatkoon!