Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hurjan paljon onnea elenna, ihan mahtavaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Ja toivottavasti me loput seurattaisiin pian perässä :)

elenna: ONNEA AIVAN VALTAVASTI!!!  Todella upeaa! Mulla oli jotenkin ihan semmonen kutina,että nyt teillä tulis plussa, ihanaa että näin myös on!  Iso onnitteluhalaus ja tsemppiä jatkoon. Toivottavasti pikkunen kestäisi nyt mukana loppuun asti ja aikanaan saatte pienen nyytin syliinne asti. =)

Pääasiassa taka-alalla olen tätäkin ketjua seuraillut... Tänään pärähti testiin plussa kp 32/30. Nyt siis rv 4+3. Viime vuonna noita vastoinkäymisiä piisas, joten nyt pelonsekaisin onnentuntein eteenpäin. Kyllä tässä on ajatuksissa taas järjestelemistä.

Onnittelut elennalle tähänkin ketjuun :) ja plussatuulia kaikille muille!

Paljon onnea elenna  ja JMH !!!

Oikein paljon tarrasukkia teille ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti emoticon

ONNEA JMH!!!  Sinä ja elenna olette asettaneet hyvät pohjat tälle vuodelle! Toivottavasti sama tahti jatkuu ja plussia rupeaisi satelemaan meille muillekkin. :)

Mahtavan paljon onnea elenna! :)

Musta on ainakin tuntunut tämä raskaus erilaiselta, jotenkin varmemmalta vaikka epävarma olenkin. Yhtään keskenmenountakaan en ole nähnyt, toisin kuin viimeksi. Nyt voin vain toivoa, että se tarkoittaa hyvää, sillä tällä viikolla on vihdoin nt-ultra.

mietintämyssy: Onnea hyvistä ultra uutisista, vaikkakin vähän myöhässä! Pieni prinsessa kuulostaa ihanalta, kelpaisi meillekin. :) Verenvuodot on täälläkin jääneet toistaiseksi siihen yhteen kertaan, vaikka aina pitää paperi tarkistaa.

Paljon onnea myös JMH ja plussatuulia kaikille muille!

Kiitoksia kaikille teille ihanille onnittelijoille <3 :)

Tänään on ollut aika hämmentynyt olo, että missäs nyt mennään. Oon kyllä tyytyväinen ja aika levollinenkin, mutta suuri onnenhuuma hieman puuttuu. Onhan se kyllä hienoa, kun ei ole vuotoa eikä edes menkkakipujakaan :) Kävin hakemassa apteekista digitestin ja apteekin oman, ja niitä sitten kehiin aamulla. Jos nyt vaan tulis se raskaana 2-3 niin sitten olisi selvää, että tilanne on parempi kuin viimeks. Silloin tuli vastaavana päivänä raskaana 1-2.

vatukka, tsemppiä nt-ultraan! Kyllä siellä varmasti kaikki on kunnossa :) Tuuthan sitten kertomaan nekin uutiset :)

Ja pidän edelleen peukkuja myös Lotelle!

Isosti Onnea elenna ja JMH!!! Ja paaaaljon tarrasukkia asukeille, että pysyvät matkassa!

Omaa: Meille ei mitään uutta ja siksi en ole kirjoitellutkaan, enkä kyllä palstalla käynytkään. Meillä yritys oli tyystin tauolla tuossa vuoden vaihteessa ja avauduinkin taas miehelle hieman asiasta, kun tuntuu, että niitä vauvoja tilataan vissiin jostain postimyyntikuvastosta, (aaarrgghh... miehet). Itse olen yrittänyt olla painostamatta liikaa, mutta se ei kyllä auttanut asiaa lainkaan, vaan sitten se vähänkin yritys jäi välistä, huoh. Noh, josko sitä tässä vielä tälle vuodelle sitten aktivoiduttais tämän yrityksen kanssa, toivottavasti. Sillä ne vauvamahat ja -uutiset, tuttavien lapset, lapsi/vauva-aiheiset ohjelmat jne. yksinkertaisesti kaikki raskaana olemiseen/vauvoihin/lapsiin liittyvä alkaa pikkuhiljaa aiheuttamaan aina kyyneleitä... Tänään kp 3.

Moikka kaikille! Mahtuuko mukaan kuumeilemaan? :) Olen pian 23 vuotias nainen, joka on jo pidemmän aikaa sivusta seurannut muiden kirjoituksia ja nyt rohkenin liittyä mukaan :) En jaksa yksin omassa päässäni pohtia näitä kaikkia asioita, ja suurinosa ystävistäni ei ole lähelläkään tätä tilannetta, mitä minä käyn läpi. Yritystä minulla ja miehelläni on vasta vähän, pillerit lopetin 10/12 joita olin syönyt noin 6 vuotta. Kierrot tuntuvat tietenkin pitkiltä pilleriaikaan verrattuna, mutta en edes muista millaiset ne olivat ennen pillereitä. Nyt siis kierto on ollut 35-36 väliä ja vielä tähä mennessä en osaa sanoa onko vuoto normaalia. Ovulaatiosta ei ainakaan ole tietoa, sillä ei mitään limoja tai kipuja odotetun ovulaation aikoihin ole, ainoa "oire" on että nännit on IHAN SIKA KIPEET loppukierrosta, ei siis pysty edes koskemaan ja auta armias kun ottaa rintsikat illalla pois! auts! Mutta kipeys loppuu muutaman päivän jälkeen ja menkkojen aikana ne on ihan normaalit.O___o?
Meille vauva olisi toivottu ja odotettu, vaikka itse jahkasin päätöstä pillereiden lopettamisesta juuri saamani ylennyksen takia. Mutta tässä sitä nyt ollaan kp 5 taas meneillään ja yk nro 3 ja kovasti tulevaa odotan emoticon . Hassua vaan huomata itsestä kuinka pilleriaikoina oli joskus ihan paniikissa, jos unohti yhden ottaa, mutta nyt ilman pillereitä huomaa, ettei kaikki ole niin yksinkertaista.. Olisi kiva saada juttuseuraa muistakin ihan aktiivisesti ja jännätä yhdessä :)

elenna: Miltä ne varmistustestit näytti? :) Kuulostaa ihan tutulta reaktio positiiviseen testiin. Kai se on keskenmenon jälkeen niin selkeänä mielessä, että plussa testissä on vasta ensimmäinen askel kohti omaa vauvaa. Ja siltikin, kuten minua aiemmin muistutit, todennäköisyys että raskaus menee alusta loppuun hyvin, on ihan yhtä hyvä kuin muillakin. :) 

Mä taisin kokea ensimmäisen varsinaisen onnenhuuman tähän raskauteen liittyen vasta tänään. Ultrassa kaikki oli siis niin kuin pitääkin ja 3D ultralla näytti jo ihan pieneltä vauvalta. Myös sykkeen kuunteleminen tuntui ihanalta.

vatukka, ihana juttu :) Nyt sinä menet sitten jo keskiraskaudessa, onnea siihen!

Minä sain tiistaina eli 4+2 digiin sen raskaana 2-3 :) Oli aika tuskaa odottaa ne kolme minuuttia noita numeroita, mutta sen jälkeen tein vielä apteekin testin ja davidin liuskatestin ja sain niihinkin kaksi viivaa, ja apteekin testissä oli melkein yhtä vahvatkin. Joten kyllä tää nyt on alkanut paljon paremmin kuin viimeksi hcg-tason suhteen. Musta tuntuu, että nyt tämä voisi onnistua :) Ehkä olen liiankin luottavainen, mutta toisaalta mitäs tässä murehtimaan, kun ei siltä tunnu. Tietysti välillä tulee mieleen, että jos sittenkin menee kesken, mutta ei niin kamalan usein edes. Ja 29.1. katsotaan neuvolan ultralla. Mulla olisi silloin 7+2, toivotaan, että sen ultralaitteen tarkkuus riittää. Se on mallia vatsan päältä, ja mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, joten epäilyttää hieman. Mut en sitten viitsi yksityiselle mennä.

Testien jälkeen tuli siis se onnenhuumakin kehiin ainakin joksikin aikaa :) Mutta sitten on taas tuntunut aika tavalliselta, paitsi että on jotain oireita kyllä niin ei pääse aivan unohtumaan koko juttu. Nyt vaan sitten mennään pikkuhiljaa eteenpäin ja ihmetellään. Pikkuhiljaahan tätä varmaan sisäistää paremmin, että missä nyt mennään.

late-, hyvin mahtuu ja tervetuloa!

P_K, kuulostaa todella turhauttavalta :( Voin kuvitella, kun meilläkin minä sain tehdä melkein kaikki aloitteet... Mutta kyllä tekin vielä plussaatte! Tsemppiä jatkoon!

Vatukka: Onnea ihanista ultrauutisista ! Olen todella iloinen puolestasi ! Oletko voinut hyvin?

Elenna: Kyllä minä sanoisin, että kun arvot tuolla tavalla lähtevät nousuun (eli ihan oppikirjan mukaan), niin olen vakuuttunut siitä - että nyt on teidän vuoro. Minä olin yksityisellä ultrassa 6 + 2, ja kaikki näkyi mitä piti - ja onhan teillä viikko vielä lisää kun ultraan menet. Ai kun olen iloinen myös sinun puolestasi !!!!!!!

Itselleni kuuluu hyvää - massu kasvaa ja potkut tuntuvat voimakkaammilta päivä päivältä. Saa vain toivoa, että kaikki menee yhtä hyvin loppuun saakka...

Kaikille muille kovasti tsemppiä - minulla on tunne että plussauutisia tulee alkuvuodesta paljon lisää !!!! :)

Mietintämyssy, joo kyllä minäkin uskon, että nyt tuolla mahassa on ihan onnistuneesti alkanut raskaus. Tietysti on edelleen mahdollista, että vauvanalun kehitys siltikin loppuu, mutta sillehän ei sitten voi mitään. Se on kumminkin ihan yhtä pieni todennäköisyys kuin muillakin, kuten vatukka sanoi. Ja kun viimeksi ei näkynyt koko alkiota, niin ei tästä varmasti sellaista samanlaista tapausta nyt tule. Voin siis mennä ihan puhtaalta pöydältä :) Tsemppiä teille molemmille jatkoraskauteen!

Hienoa elenna, että varmistustestit näyttivät myös kaikki plussaa  ja vielä vahvaa sellaista! Ja hienoa,että osaat nauttia ja olla hermoilematta liikoja. Onnea odotukseen!  =)

late_ : Tervetuloa joukkoon!

Oma napa:. Täällä alkoi kuukautiset ihan odotettuna päivänä. Ikävä kyllä sen verran antoivat odottaa itseään ja oireita,että ehdin toivehuumassani piipahtaa apteekissa ostamassa testin, mutta turhaan ostin. Täti tunki kylään eikä jättänyt mitään arvailujen varaan. Täällä siis yk 7 ja kp 3/28.  ;C    Olin keskiviikkona vuodon alettua niin kertakaikkisen pettynyt ja vihainenkin,että olisi tehnyt mieli paiskoa astioita tai jotain seinille. Koska olisin kuitenkin joutunut itse siivoamaan jäljet, niin jätin sen väliin ja lähdin juoksemaan ekaa kertaa puoleen vuoteen. Jalat on vieläkin kipeänä mokomasta purkauksesta, mutta olipahan hetkellinen helpotus tunnekuohuun.

Lämmin kiitos onnitteluista... Täällä plussaonni vaihtui suruun ja murheeseen torstaina. Vielä tiistaina tein positiivisen testin ja torstaina alkoi vuoto. Se mikä ei tapa, vahvistaa... Mutta jos mulla ei olis niin kannustavaa ja ihanaa miestä, niin ei tätä jaksais :/.

Ihanaa elenna, että sulla edelleen kaikki on :).

Tsemppiä kaikille!

Takaisin