Huomenta ladyt!
Olen kyllä täällä taustalla ollut, en tosin ole viime aikoina kirjoitellut.
Olen pahoillani teidän tilanteista, mutta nostan hattua teidän upealle asenteellenne !
HUOM ! minä ainakin olen sitä mieltä, että ei ole minkäänlaista tarvetta uudelle ketjulle - keskenmenot ovat äärimmäisen ikäviä, mutta valitettavasti ne kuuluvat elämään. Itse olen lähinnä erittäin kiitollinen siitä, että olette jakaneet kokemuksianne täällä. Se antaa erittäin paljon henkistä pääomaa ja realistisemman kuvan asioista, kun vähän paremmin ehkä ymmärtää mistä on kyse. Itsehän en ole vielä edes raskaaksi päässyt kertaakaan. Eli itse ainakin olen voimakkaasti sitä mieltä - ettei missään nimessä mitään uutta ketjua ole tarpeen perustaa.
Itselleni kuuluu ihan hyvää - olemme joitakin viikkoja asuneet uudessa asunnossamme, ja se rupeaa pikku hiljaa tuntumaan kodilta. Muuten kesä aika pitkälti on mennyt töitä tehdessä. Ensi viikon lauantaina minulla koittaa 3 viikon loma - joten voiton puolella rupeaa olemaan senkin suhteen
Muuten, niin kuin olen pariin muuhun ketjuun vähän kirjoitellutkin, niin olen käynyt jonkin verran lapsettomuuteen erikoistuneella yksityislääkärillä, koska olen halunnut selvittää että mikä minussa mahdollisesti on vialla.
Nyt olen sitten jonkin aikaa syönyt metformin lääkettä (jonka pitäisi tasapainottaa insuliinitasapainoa, kun siinä jotain pientä häikkää on - ei siis diabetes) ja tämän viikon uutuus on femar lääke, minkä pitäisi parantaa ovulaation olosuhteita. Metformiinia syön kolme tablettia / päivä, joka päivä, ja femaria syön kp 3 - 7 tabletin päivässä (eli yhteensä 5 tablettia).
Ensi viikon tiistaina on sitten kp 11, jolloin olen menossa tarkistusultraan, sekä aukiolotutkimukseen. Sitten tietää, että onko femarista hyötyä ovulaatiooni. Eli asiat etenevät, joskin usein tuntuu siltä että miksei tämä jo ole onnistunut. Onneksi miehen simppatestitulokset olivat erinomaiset. Ei auta muu kuin toivoa, että jossain vaiheessa tärppää.
Teille molemmille toivon oikein kovasti kaikkea hyvää, että pikaisesti saisitte toipua fyysisesti niin, että pääsette uuteen yritykseen ! Olen varma että kun jo olette onnistuneet raskautumaan, niin varmasti nopeasti saatte sen uuden plussan - joka sitten tulee tuomaan teille sen rakkaimman lahjan.
Itselläni siis menossa kp 6 / 30? ja yrityksen olemme aloittaneet syyskuussa 2011.
-Mietintämyssy 2011-