Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikainen huikkaus..
Sanra mä kans podin flunssaa alilämmöllä!!! Ja viikko sitten plussasin [:D][:D] Mä pidän siis peukkuja, että sulla on samanlainen vauvaflunssa kun mulla oli!![:D]

Moi!

Muutaman kuukauden sivustaseuraamisen jälkeen uskaltaudun itsekin kirjoittelemaan tänne. Elokuussa jätettiin pillerit pois ja siitä lähtien on kovasti yritetty saada vauvaa alulle [:)]. Kierto on ollut heti alusta asti säännöllinen, vaikka pelkäsinkin, että näin moooonen monen pillerivuoden jälkeen elimistö olisi pitkään sekaisin.

Haaveissa oleva vauva on molemmille ensimmäinen, ikää meillä on kumpaisellakin 28.

Nyt on menossa kp 1/26-27 tai 28/26-27, tänään tullut pientä tuhruvuotoa, mutta yleensä mulla toinen menkkapäivä on vasta kunnon vuotoa. Täysin ei siis ole toivo menetetty tärpin súhteen, melko laiha oljenkorsi, mutta odotellaan rauhassa (niin rauhassa kun tällä raskautumistoiveella voi..) huomista.

Onnea kaikille plussanneille! [:)]Tsemppiä niille, joilla on jännättävää [:D]ja pahoittelut tädin uhreille![:'(]

Tervetuloa RouvaKettunen! Mukaan mahtuu. [:)]

Sanra, en varmasti hylkää, mielessä olette olleet. [;)] Olikin pakko tulla kurkkaamaan kuulumisia.

Pahoittelut Örkille tädistä. Kaartakoon se punainen Ferrari tämän jälkeen huitsin nevadaan!!

Tsemiä jännäpäiväläisille! Koettakaa pysyä niiiin rauhallisena, kuin se on mahdollista tässä "tilassa" [:D]

Meillä pupuiluvaihe menossa.

Heippa!

Ajattelin kanssa liittyä joukkoonne. Olen seuraillut keskusteluja näillä palstoilla kohta
vuoden ajan ja nyt rohkaistuin liittymään itsekkin. Olemme avokkini kanssa tosiaan
kohta vuoden verran yrittäneet saada pikkuista alulle mutta ainakaan vielä ei ole
tuloksia tullut. Emme kuitenkaan stressaa asiaa enää vaikka aluksi se olikin melkein
pakkomielle raskautua.

Ikää meillä molemmilla on 20 ja tosiaankin ensimmäinen lapsi yrityksessä [:)]
Tän kuukauden ovista yritetty pongailla, saa nähdä tärppääkö vai ei.

Tsemppiä kaikille yrittäville [:D] Ja kovasti onnea plussanneille [:D]

RiikkaJ, täällä meinaa myös välillä tämä emäntä kiehua yliäyräiden, on mies-rukalla kestämistä.. Onkin alkanu nimittään minua hormooni-hirmuksi..! [;)] Ollaan kyllä tosiaan aika samoilla päivillä, toivottavasti kummallakin olisin nyt tuuri käynyt! Milloin meinasit testata, jos tätiä ei näy?

Bamboo, toivotaan totisesti, että se ois ollu vauvaflunssaa! Flunssa on kyllä jo väistynyt ja lämmötkin palannut normaalitasolle. Tiiä  sitten.. Jänskätä vielä pitäs pari päivää. [:)]

Tervetuloa joukkoon RouvaKettunen! Pääsitkö testaamaan? Niin ja tervetulotoivotukset myös Nappuliinille! Teillä onkin jo pitkään yritystä takana..

Täällä massu möyrii menkkamaisesti ties jo monetta päivää.. Toivoisin nyt vaan, että se ois solurypäs, joka siellä hakee paikkaansa! [:D] Mahan möyrimisen lisäksi en juurikaan oo muita oireita bongannu, mitä nyt sunnuntaina alkoi etomaan ruuan tuoksu amarillossa.. Saapa nähä miten käy. Vielä en oo päättäny milloin uskaltautuisin testaamaan, mikäli menkat ei ala.

Toivorikasta viikkoa kaikille! [:)]

Sanra:

Mietiskelin sitä testaamista, että jos kuukautiset myöhästyy parilla päivällä, niin sitten. Ähem, JOS siis maltan olla testaamatta =D Huomenna pitäisi alkaa, viimeistään ylihuomenna jos kiertoon on luottamista, ellei sitten ole kyytiläinen mikä siellä mua riivaa. Huomenna pitäis pystyä keskittymään isoon tatuointiin, eikä mahan kuulosteluun, saa nähdä miten se sitten onnistuu.. Noh, mä ilmoittelen kyllä miten homma etenee.
Hermot on kieltämättä ollu hitusen piukealla taas tänään, ja aamupuuro meinas jumittua kurkkuun..

Ja uusille tulokkaille tervetuloa =) Vähän omanapa keskeistä on meikäläisen meno taas

Voi RiikkaJ, ihanaa, Ihanaa, IHANAA!!! [:D] Onnea tuhannesti! Otahan minut nyt mukaan.. [;)]

Tosin en nyt tiiä, kun ei mulla mitenkään hirveästi mitään oireita ole ollu. Tänään pitäs kuukautiset alkaa, jos alkaa. Testiä vois harkita viikonlopun aikana mikäli ei oo ennen sitä alkanu. Muutoin oon täällä vähän suru puserossa, kun isä sai sydäninfarktin maanantai-iltana ja oli sen verran paha, ettei pallolaajennus onnistu vaan oottaa pääsyä ohitusleikkaukseen.. [:(] Joten ei tässä tuota raskautumista niin oo ehtiny jännäämäänkään.

Sanra: Voi itku mitä uutisia, mutta asioilla on tapana järjestyä. Ohitusleikkaus on valtava operaatio, toivottavasti kaikki menee hyvin. Otat ihan rauhassa vaan.

Ja jos ei menkkoja näy niin testiä kehiin!

Uskaltaudun nyt kirjoittamaan tänne, kun olen viikkoja teitä jo seuraillut. Lopetin pillerit elokuun alussa, noin 8 vuotta ehdin niitä popsia. Ensimmäinen kierto oli 24 päivää ja sitten 27. Nyt meinasin jo innostua kun kp 29 menossa eikä kuukautisia kuulu. Mutta testi näytti aamulla negaa ja vatsaa nippailee kuukautisten merkiksi... Taisin siis innostua liian aikaisin. Alkuviikosta menkat tuntu alkavan, mutta tunne loppui pariksi päivää.. Syömisen jälkeen ruoan maku nousee tunteja suuhun... Taitaa kroppa vain "oireilla" haaveissani. Eihän täsäs kauan ole vielä yritetty, mutta pienokainen olisi niin kovasti haaveissa <3

Ihania aikoja plussanneille [:D] Toivottavasti me muut tulemme perässä!!

Joo, ei näy menkkoja ei... Mutta alavatsassa kyllä juilii niin menkkamaisesti, että ootan vaan milloin lurahtaa pöksyyn.. [:@] Mutta mikäli ne nyt ei alkais, niin varmaan viimestään maanantaina testaan ellei sitten viikonloppuna mee hermo jännitykseen.. [;)] Lähetään nyt viikonlopuksi mun kotiin äitille kaveriksi, ettei sen siellä yksin tarvi olla, kun isä on siellä sairaalassa..

Onko sulla RiikkaJ minkälaisia oireita sen kummemmin? On se niin ihanaa, että sait plussan, oon ihan onnessani täällä sinun puolesta! [:)]

Ja tervetuloa peppi! mukaan jutustelemaan! Mulla vähän samallalailla kun sullakin, että jo alkuviikosta mahassa tuntu menkkoja edeltävää möyrintää, pariksi päiväksi loppu ja eilen alko uudestaan, mutta vuotoa ei näy eikä kuulu.. Häätyy rauhallisesti odotella, aivan kuin se rauhallisuus multa onnistuis! [;)] Testaamaan en oo vielä uskaltautunu.

Pakkasviikonloppua kaikille! [:)]

Kyllä sitä muuttuu höperöksi näinä "menkkojen odotus päivinä". Pitäisi nyt ottaa ihan rauhallisesti, eikä rampata vähän väliä vessassa tilannetta tsekkamassa. Testailemaankin innostuin ihan turhan aikaisin, mutta nämä päivät tuntuu niin pitkiltä odotelless mitä tapahtuu ja tapahtuuko [:)] Nyt koitan jos saisi töitäki tehtyä [8|]

Voimia Sanra sinne!

Tervetuloo uudet ja onnittelut RiikkaJ:lle tätäkin kautta!

Täällä flunssaa taasen. Ei muuta.

Sanra: Oireet oli just sellaset että nyt alkaa menkat, koko päivän juoksin vessassa tarkistelemassa, mutta ei niitä sitten näkynytkään, kipuilut jatkuneet enemmän tai vähemmän tähänkin asti, vähenemään päin tosin. Lenkillä puuskututtaa enemmän, ja pitää pari taukoa pitää, ja nälkä on välillä infernaainen, mutta muuten aika helppoa tähän asti. Ei pahoinvointia tms ollenkaan. Vielä.

Toivotaan nyt että sullakin on samasta syystä vatsa kipeä!

Kerrotaanpa nyt täälläkin jotain nippelitietoja Nipsusta[:)]

Eli ikää meillä on molemmilla 25v ja kuuden vuoden yhdessä olon jälkeen mennä pöräytettiin naimisiin kesällä. Pillerit lopetin kesäkuun lopussa ja siitä asti on yritys ollut ahkera[;)] Alussa meille kävi niin kuin varmaan monille ensikertalaisille eli laskeskelimme tulevan vauvan syntymäpäivää tyyliin "jos lopetan pillerit nyt, niin sitten se saa alkunsa heti häiden jälkeen ja syntyy semmoinen iloinen kevätvauva". Joopajoo, eihän se sitten ihan noin mennytkään, näin jälkeenpäin suorastaan ärsyttää, kun kuvitteli sen olevan niin helppoa...[>:]

Pillerien lopetuksen jälkeen kierto oli kolmisen kuukautta tasan 28 päivää, eli ilmeisesti kierto pysyi tavallaan pillerien tahdissa. Nyt elellään sitten kp57/?? Kp 28-35 testailin melkein joka päivä, mutta yhtä viivaahan sieltä vain tulee. Sen jälkeen olen testannut suunnilleen kerran viikossa, vaikkei mitään raskausoireitakaan ole

Tässä vaiheessa täti Punainenkin alkaisi olla jo ihan tervetullut, sitten ainakin tietäisi missä mennään[:@]

Mutta jos jotain positiivista asiasta etsitään, niin eilen päivällä ja illalla alavatsa vihloi hetkittäin niin, etten tahtonut jaloilla pysyä. Sanoin miehellekin ihan riemuissani, että jotain siellä sentään tapahtuu[:D] Eipä sen niin väliä, onko se ovis-, menkka- vai kiinnittymisvihlontaa, kunhan jotain tapahtuu... Ilmoittelen taas, jos/kun jotain tapahtuu.

Täällä kai menkat menossa, niukkaa on kyllä ja rusehtavaa, en oo rehellistä punaista pongannu ollenkaan. Mitäs tämä nyt sitten on? Ei mitään menkkamaisia kipuilua, ei muita oireita kun ruskea vuoto

Nipsu86 toivotaan että jotain sullakin tapahtuisi, tietämättömänä odottelu on pahinta. Itsekin sorruin tuohon luuloon että tämä tapahtuu noin vain. Kesällä mekin 8 vuoden yhteiselon jälkeen avioiduttiin, ja elokuun alusta jätin pillerit pois

Ja niinhän ne menkat alko perjantai-iltana kaikista toiveista huolimatta..! [:@] Kyllä häätyy myöntää, että silloin kismitti ja kovasti!! [:@] Mutta nyt jo paremmalla tuulella: Josko kolmas kerta toden sanoo, tai neljäs, tai viides, tai tai tai... [;)]

Tervetuloa Nipsu86 mukaan!

Sori en nyt tämän enempää jaksa kellekään kommentoida, kun isä on parhaillaan siellä ohitusleikkauksessa, niin ajatuksetkin on siellä..! [&o]

Täällä odotellaan kuinka on käynyt. Paljon on yritetty oviksen aikana peittoja heilutella. Ei muu auta kun odotella kuinka käy, kaippa se on ens vuoden alussa lähettävä tutkimuksiin jos ei aikasemmin plussa pärähdä :)
Onnea plussanneille ja kaikille onnea yritykseen, ehkäpä yhdessä pääsemme nousujohteiseen plussatuuleen :)

Sanra Toivottavasti siellä isälläsi kaikki hyvin!! Ei muuta kuin seuraavaa ovista pongaamaan, täällä sama meno!

Nappuliini Toivotaan että olis tärpänny [:)] Teilläki jonkin verran jo yritystä takana!

Täällä vielä hämillään erittäin niukoista menkoista, mutta katse ensi viikon oviksen pongailuun ja peittojen heilutuksiin [:D]

Blaah... Mitään ei tapahdu, kauhea flunssa vaan tuli jostain. [&:]Vatsaa vihloi eilen illalla taas niin, ettei välillä uskaltanut edes hengittää. Kuukausi sitten näistä vihlaisuista jaksoi vielä innostua, mut nyt ei enää oikein. Miehelle ei näistä enää jaksa tehdä selkoa, ei se kuitenkaan oikein ymmärrä, mitä kaikkea mikäkin oire tai tuntemus voi tarkoittaa. Alkaa pikkuhiljaa masentaa. Tiedän kyllä, ettei vielä kannata heittää toivoaan, moni joutuu yrittämään vuosia ilman tuloksia. Jotenkin vaan tulee niin surulliseksi, kun ajattelee, että söi vuosia pillereitä ja jos nyt niitten takia lisääntyminen ei enää onnistukaan. Ironista. Ja kun vielä töissä näkee päivittäin nuoria, jotka ovat vahingossa raskautuneet ja haluavat äkkiä eroon siitä sisällä olevasta ihmeestä, itkettää moinen välillä.[:(]

Takaisin