Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloo uusille... erityisesti piajolille, ku koin heti yhteistä ymmärrystä ja yskää... ikää on mullakin 36 vuotta, ja ekaa vasta yrittämässä.

Ja onnittelut Niulle! On se hianoo ku plussia tulee.

Elämä hymyilee täällä - ainakin siihen asti ku menkat taas alkaa, mutt siihen pitäis olla viel n. kaksi viikkoa aikaa, joten nautin elämästä tässä vaiheessa!

Olipa mukavaa kuulla örkki, että joukossa on myös ikätovereita...! Sitä välillä kokee olevansa aika yksin, kun nuo läheiset ystävät ovat jo lapsensa tehneet, ja jotenkin mulle on vielä siunaantunut semmosia ihania naistovereita elämääni, jotka ovat tulleet raskaaksi ihan hups noin vaan, ekalla tai tokalla yrityksellä. On vaikeaa välillä jutella näistä pettymyksen tunteista ja pelosta, ettei tämä vauvahaave toteudukaan, ihmiselle, joka semmosia tunteita ei ole kokenut ja läpi käynyt. Eli onpa tosi ihanaa, että tälläinen ajatusten ja kuulumisten vaihto paikka on olemassa!!!

Tässä myös samalla kokeilua onnistuinko siirtämään itselleni tuon viehättävän allekirjoitus/laskurin itselleni...... hieman olen käsi näissä hommissa.... [8|]

Mukavaa päivää kaikille!!

Mee piajol tuonne yleiset keskustelut puolelle ja valkkaa keskustelun aihe nimeltä lilypie... siellä on hyvät ohjeet.

Oma vinkkini on, että laita sinne allekirjoitukseen sen HTML koodin sijasta tuo PseudoHTML koodi.

June: Mä olen syönyt nyt jonkin aikaa noita foolihappoja myös erillisenä pillerinä. Tuloksia ei toistaiseksi ole näkynyt, mutta syön nyt kuitenkin "varmuuden vuoksi". Tässä on yritetty raskautua kohta vuoden verran ja kokeiltu yhtä sun toista, mutta edelleen siis yritykset päällä.

June Vähän remontoidaan, lattioiden hionta ja lakkaus ja tapettien vaihtoa ja vessan laatootus uusia ja sitten vielä ulkopuolelta maalausta, ja sala ojitus. :)
Mut onneksi on remppamiehiä suvus paljon niin saa apua ja vinkkejä :)

Mä syön niitä raskaus monivitamiini valmistetta mitä suositellaan raskautumista yrittäville :)
En ole vaikutusta huomannut.
Ei hirveän kalliita ole, että viitsi niitä napsiakkin [:D]

Täällä täytynee huomenna testailla jo, kun illalla olisi juhlintaa tiedossa, en uskalla mitään riskiä ottaa.

Heippis ja tervetuloa kaikille uusille! ^^

Pisces, miten kävi, tuliko plussa? (peukut ojossa ++++phuuh+++)

Ite täällä ollaan oltu maanantai illasta asti pienessä paniikissa pienen vuodon takia, joka nyt sit vissiin jää aika vähäiseksi.
Maanantaina illalla pien tuhru kp40 ja sitten verinen vuoto kp41-44 ja nyt loppumassa (*koputtaa puuta*) joten toivona on että oli vain limakalvojen vuotoa yhdynnän jälkeen kun tuo vuoto alkoi =)
Tosi niukka, täysin kivuton tosin kohtuu verinen ja sit hyytymiä on tullut mutta neuvolassa sanottiin että liiallisen paikallaolon takia voi veri limakalvoilta vuotanutkin hyytyä kunei pääse kulkemaan... Itse uskon tuohon kyllä! :D
Neuvola 2.8.2010 ja siellä lupasivat koittaa ultrata. Siihen asti sormet ristissä, peukut pystyssä että tarrasukat ovat pitäneet. Kummaa että nyt alko itelläki muka jo rv 7 O_O

plussatuulia kaikille!

Voi Dark91, mä oon täällä jännänny että testasitko sitä vahvaa plussaa, mutta ilmeisesti se meni multa ohi [:D]. Itse kun kärsin kivuttomista ja superlyhyistä kuukautisista (max. 3pv vuotoa), niin en osaa sanoa juuta enkä jaata tuohon tiputteluun, mutta sen tiedän että alkuraskauden vuodot on ihan normaaleja! Bluerosella tuli muistaakseni ihan kunnon valemenkatkin raskaana [:)]. Tsemiä ultraan!

En tiedä näkeekö silmäni aivan oikein! [:D]
Mutta sieltä se ilmestyi haalea mutta kuitenkin selkeä viiva!
Joten nyt sitten muutaman päivän päästä testata vielä uudestaan
ja josko sitä ostais ihan clearbluen [:)]

Kiitos paljon plussatuulista ja peukuista, siitä oli selvästikkin apua [;)]

Täytyynee keksiä joku hyvää syy miksei sitä alkoholia voikkaan ottaa yhtäkkiä [:D]

Onnea pisces... juu se digitesti kyllä antaa täyden varmuuden asiasta [:D]
Onnea hurjasti!!

Onnea pisces! Me käytiin just Pietarissa ja siellä oli alkoholittomia drinkkejä. Olisipa Suomessakin. Tai kai niitä on, mutta joo, ne vois olla hämääviä juomia. Ainoa miten ne saattavat erottua joukosta, ni ku ne ovat niin kauniita. Kai sellasia jostain Suomenkin baareista saa.

Itse täällä odottelen tuhruvuodon alkamista... jos ei ala pian, sillä on kaksi syytä: Isot menkatkaan ei ala ja tiedätte mitä se tarkoittaa... tai sitten pikkuvuoto vaan on loppunut mun osalta. Siitäkin olisin iloinen. Mutt viikon päästä pitäis menkkojen oikeesti alkaa... sitten vasta alan jännittämään lisää.

tänään tuli vielä testailtua ja plussa tuli, huomenna vielä täytyy testata ennen kuin uskaltaa clear bluen uhrata
Ehkä ensimmäisten oireiden ilmestyessä uskon että tosiaan olen raskaana [;)]

June Toivottavasti sinullekkin se plussa ilmestyy ja päästään yhdessä huhtikuisiin [;)]

Olisi kyllä kiva kun suomessakin olisi alkoholittomia juomia listalla.

Pikkutäti kurvasti paikalle.... viikon päästä varsinaiset vuodot alkaa. Alkaa alkaa, vaikka välillä toivonkin, etteivät alkais, mutta alkavat kuitenki.

örkki toivottavasti ei alkaisi :)

Niu taisit vielä ehtiä maaliskuisiin [:)]
2.4 täällä olisi aika, eli 4+1, missä vaiheessa neuvolaan kuuluu soittaa? [:-]

June Joko olet testaillut? [:)]

Heippa kaikille!

Pisces, paljon paljon onnea!

June, mää oon nyt tämän kierron syönyt ihan tavallista multivitaa ja sen kaverina Foliren-foolihappolisää. Yhteensähän siitä tulee kai vähän ylimääräistä mutta ei pitäisi olla kuin positiivista raskautta yrittäessä :)

Dark91, pakko kysyä kun mulla on menny varmaan joku teksti tässä helteessä ohi, ootko saanu plussan sen verikoenegan jälkeen? Vai teitkö sää sen digitestin jossain vaiheessa? Onnea kuitenkin kovasti, toivotaan ettei tihutus ole mitään vakavampaa :)

Omaanapaa: Mulla oli tässä kierrossa siis käytössä sylkiovulaatiotesti joka näytti selvän ovulaation kp19 eli tämän kierron olisi määrä kestää jotakuinkin 33 päivää. Nyt on kp30 ja muutaman päivän ajan on ollut alavatsakipuilua, välillä tuikkivaa ja välillä ihan sellaista pakottavaa kipua. Nyt tänään kuvioihin astunut myös etova olo, joka on kestänyt oikeastaan koko päivän.
Jännittävää, jos tämä ei nyt ole sitä mitä toivon, täytyy varmaan käydä antamassa pissakoe ettei mitään tulehdusta ole, tuo mahakipu on ollut sen verran vallitsevaa. Keskiviikolle ajattelin malttaa testauksen, meillä on kyllä tiistaina eka kihlajaispäivä että toisaalta voi olla että testaan jo sillon. Peukalot pystyyn!

Simppu yk4 kp30/33

Simppu olisi kyllä hieno kihlajaispäivän lahja kun plussa tulisi [:)] peukut täällä pystyssä [;)]

June Kiitoksia paljon :) tovottavasti sinulla tästä kierrosta onnistaisi (peukut pystyssä!) [:)]
Kävin ostamassa itselleni alkoholittomia juomia joita sitten join lasista. [:D]
yk2 tosiaan jo onnisti, toki vieläkäään ei tahdo uskoa todeksi, ehkä sitten ensimmäisten oireiden ilmestyessä.

Kiitos June ja pisces, olisi kyllä ihan huippua, mutta saa nyt taas nähdä, vähän alkaa epäilyttää että tuskimpa vaan :/ Ainiin, unohdin mainita nyt myös lähes ovulaatiosta asti olleen tissikivun, joka on nyt muutaman päivän ollut kovana kipuna nänneissä. Tämä on mulla kai kans ihan uusi oire, eli aikaisemmissa kierroissa ei ole ollut. Noo, mutta turha innostua, tippuu sit taas vaan turhan korkeelta kun menkat alkaa :(

Tsemppiä uuteen kiertoon June, sieltä sitä taas noustaan :)

Pisces: Joo maaliskuisiin kerkesin nipin napin.. LA ois 30.3.2011 [:D] Joko teit vielä Digiä, se on kiva kun siihen ruutuun tulee selkeesti se et onko raskaana vai ei, vaikka viivatesteistäkin sen jo tietää mut niin sanotusti sanallinen varmistus [:)]

June: pahoittelut tädistä!

Täällä ukkostaa ja salamoi sekä sataa vettä, kivaa tän helteen vastapainoiksi.

Takaisin