Heippa kaikille!
Pisces, paljon paljon onnea!
June, mää oon nyt tämän kierron syönyt ihan tavallista multivitaa ja sen kaverina Foliren-foolihappolisää. Yhteensähän siitä tulee kai vähän ylimääräistä mutta ei pitäisi olla kuin positiivista raskautta yrittäessä :)
Dark91, pakko kysyä kun mulla on menny varmaan joku teksti tässä helteessä ohi, ootko saanu plussan sen verikoenegan jälkeen? Vai teitkö sää sen digitestin jossain vaiheessa? Onnea kuitenkin kovasti, toivotaan ettei tihutus ole mitään vakavampaa :)
Omaanapaa: Mulla oli tässä kierrossa siis käytössä sylkiovulaatiotesti joka näytti selvän ovulaation kp19 eli tämän kierron olisi määrä kestää jotakuinkin 33 päivää. Nyt on kp30 ja muutaman päivän ajan on ollut alavatsakipuilua, välillä tuikkivaa ja välillä ihan sellaista pakottavaa kipua. Nyt tänään kuvioihin astunut myös etova olo, joka on kestänyt oikeastaan koko päivän.
Jännittävää, jos tämä ei nyt ole sitä mitä toivon, täytyy varmaan käydä antamassa pissakoe ettei mitään tulehdusta ole, tuo mahakipu on ollut sen verran vallitsevaa. Keskiviikolle ajattelin malttaa testauksen, meillä on kyllä tiistaina eka kihlajaispäivä että toisaalta voi olla että testaan jo sillon. Peukalot pystyyn!
Simppu yk4 kp30/33