Noniin.. Kierto about puolessa välissä, vähän väliä melkein tekee kiusaa kun pitää odottaa testaamista [8|]
Tänään kaupungilla kaverin kanssa oli oikein hauskaa... Näinkö ehkä miljoonittain raskaana olevia naisia ja miljoonittain vaunullisia ... Ja sitten päivän kohokohta, oltiin lounassalaatilla ja sitten ah, parin pöydän päässä pariskunta lapsen kanssa, pieni poika. Vääntelehti siinä tuolissa ja sitten kun se katto mua, hymyilin sille... Ja voi ei mikä suloinen hymyvirnistys sieltä tulikaan [:)]<3 se oli aivan mielettömän suloinen... Kerroin kyyneleet silmissä miehelle mitä päivällä kävi, ja miehellä kans kyyneleet tuli silmiin, kun se näki kuinka mieletön lapsenkaipuu mulla onkaan. [:)]
Itkinkin sitten jälleen lapsenkaipuuta jokusen tovin... [:(]
Sitten miehen oli pakko nukkumaan mennä, että jaksaa aamuvuoroon herätä. Pyysi että tuunko peittelemään [;)]
Ja no, mä sitten vielä luin sille kolme muumisatua iltasaduksi[:D] Tuli sieltäkin kommenttia sängynpohjalta, että musta tulee tosi hyvä äiti ja osaan lukee hirveen mielekkäästi noita satuja... [:D]
Päädyin sitten lukemaan kolme tarinaa, muikkusen kevätlaulu, kamalan tarinan (homssu, joka narrasi) ja sedrik... Nautin hurjasti sadun lukemisesta, ja kissatkin jopa molemmat tuli nukkumaan heti viereen ja tähän aikaan ne ei nuku koskaan. Taisi mun ääni olla unettava[:D]
Voi toivottavasti heinäkuu tois plussan kaikille ^^ Sit oltais kaikki yhessä maalisvauvoissa melkeinpä [;)]
Niu, oon lukenu siitä, että laihduttaminen ei sinänsä oo hyväksi lasta yrittäville, mutta sitten taas toiset lähteet sanoo että sen 5 kilon tiputuksen jälkeen hedelmällisyystaso nousee. [>:] Mut siis laihduttamisella suurin osa ihmisistä varmaan mieltää sen johonkin ihmekuureihin. Jos huolehdit kuitenkin että saat energiaa tarpeeks, ei mitään nälkäkuuria, ja ravintoaineiden saanti tärkeää myös! Jättää esim. ylimäärä herkut nollille ja liikkuu vähän enemmän ku normisti, pienentää annoskokoja ja syö terveellisemmin, salaatteja ja muita semmosii vähäkalorisii ruokia. Kuitenkaan ite en tohon kalorinlaskujuttuun lähtis, koska kuitenkin kannattaa syödä vähän ja usein niin että nälkä pysyy loitolla, ja helposti kalorien saantia vähentää kun pienentää annoskokoja.
JOO ja syö hitaasti! Pureskelee jokasen suupalan miljoona kertaa, niin vatsastakin ehtii signaali aivoille lähtee, että on vatsa täysi, tulee syötyä paljon vähemmän. Ja kävelyn harrastaminen ikinä pahasta oo, vatsalihaksetkaan tuskin hirveesti haittaa yhtään mitään. Mut se, et tekee liikuntaa pikkuhiljaa lisäämällä varsinki jos ei oo tottunut liikkumaan paljoa. Ja muistaa sen, että n. 0,5-1kg pudotus viikossa liikkuu terveellisyyden rajoissa! ^^ Huh, johan mäkin sanailin tässä [:D]
Omaa napaa:
Päänsärky alkoi heti aamusta, niin etova olo ettei suuhunsa tehny mieli pistää mitään. Päänsärky vieläkin, ei menny panadolilla ohi, joita otin kolme. [>:]
Hirveesti tehny mieli herneitä. No ostinkin sitten kolme litraa ja melkein vedinkin yhdellä istumalla kaikki [:D]
Tuskanhiki bussissa kun tuli niin huono olo. Mulla harvoin kun tulee huono olo matkustaessa[:-]
Pissattanu tooooooooooosi usein... Mikä on kumma kun nyt en oo juonu niin paljoo ees... Mut toisaalta, kaikki nämäkin selitettävissä, ei hihkuta ennenkun testi kertoo totuuden. [:(]
PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yk1 kp15