Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
heissan tännekin pitkästä aikaa.
Kerran oon tainnu muistella kirjoitella [:D]
Eli ekaa meilläkin yritellään.
Oon kirjoitell noihin "joko nyt onnistaisi" ja "pidemmän kaavan mukaan yrittäneisiin".
Meillä tulee elokuussa täyteen 2 vuotta yrittämistä.
Tutkimuksiin lähetään syksyllä.
Kaks varhasta KM ollut.
Tässä näin nopeasti.

Kaikilel tsempit ja plussatuulia !

Ninjalle plussa tuulia [:)]

Täällä oireet lisääntyy, rintojen arkuus on aivan mahdotonta.
Testin teen huomenissa..

Heips!

Tulin tännekin vierailemaan, elikkä ensimmäistä lasta aloitettu yrittelemään ja yk2 vasta käynnissä.
Myöskin wastiksen tapaan tuolla "joko nyt onnistaisi" -ketjussa oleillut. (Onnittelut wastis plussasta vielä kerran! [:)]) Käyn aina kurkkailemassa täällä[:D]

Ninja, meillä on lähes sama tilanne kiertopäivien suhteen [:D]
Kp 31/28(?) taitaa olla meneillään ja juurikin kolme negaa testattu, viimeisin tänään.
Kierto siis pidentyy, mutta kyllä toivon kipinä on vielä, ettei se täti sieltä tule [:)]

Plussapuhallukset täältä! [:)]

Siis mitäh?!! Nyt äkkiä selaamaan muita sivuja... aivan mieletöntä... tosi iloinen... ONNEA WASTIS! Sen siitä saa ku ei käy näillä sivuilla pitkään aikaan... Itelleni ei kuulu mitään uutta... nyt meen lukee tekstejä muilta osioilta, että näen miten tuo wastiksen juttu oikeen meni.

heissan, tulinpas tännekki palstalle nyt "ilmottautumaan" [:)] oon tuolla "joko nyt onnistaisi" palstalla nyt vähän aikaa kirjotellu. [:)]

Eli siis,minäkin yritän ensimmäistäni, yk 4 on nyt ihan viimemetreillä menossa eli siis menkkoja tai plussaa odotellaan..[:)]

En jaksanut tätä palstaa ihan alusta asti lukea, viestejä oli aika paljon, mutta yritän jotenkin päästä kärryille teidän jutuistanne. [:)]

Tervetuloa kiraffe tännekin. Tää ei ole vaikuttanut niin aktiiviselta palstalta, kuin se kuumeilijoiden palsta, mutta ei se mitää, kivaa täälläki on [;)]

mulla nyt menos kp 41/32 (jos oikein laskin XD ) ei mitään havaintoakaan että menkat alkas..perjantaina taas negan tein.alkaa usko hiipua kyl että raskaana oisin.minne lie menkat karanneet.. [8|]

Ninja: Täällä sama tilanne, kp 35/28(?) pyörähti käyntiin. Eilen luulin et täti tuli kylään, mut eipä ei. Melkein jo huokaisin helpotuksesta, alkaa sitä tässä pelkäämään et kierto venähtää ihan mammuttimaiseksi. Perjantaina myös aamulla testi tehty, samoissa mennään [:D] Tottakai sitä toivoisi ettei täti tulisikaan, mut alkaa hajottaan se nega testissä  [:@] Koska olet ajatellut testailla seuraavan kerran?

Moikka kaikille ja onnea plussanneille!

Mää oon taas yrittäny pitää matalaa profiilia ja siihen jotenki liittyy se etten tänne paljoo kirjottele. Tää tekee asiat jotenki todellisemmiks, heti alkaa mahaakin nipistellä kun muiden raskausuutisista lukee :D

Tässä kuussa on muutenki ollu sen verran hiljasempaa kun ollaan molemmat tehty vuorotyötä ja oltu kaksi viikonloppua eri osoitteissa niin ei oo oikein kerinny heilutella peittoja. Ovista en ees tuntenu tässä kierrossa ollenkaan, mut laskennallisen oviksen aikaan oltiin kyllä joka toinen ilta puuhissa.

Odotukset ei oo tältä kierrolta kyllä mitenkään kovat, oon jo valmistautunu uuteen kiertoon ja toivon oikeestaan että kierto tasaantuis ja menkat tulis sillon kp31 niinku viimeks :)
Nojoo, katellaan taas sit huomenna, saatan löytää itteni jo apteekista sormet syyhyten testejä pyörittelemästä [:D]

yk3kp28/31-38

mangue,aattelin rauhassa nyt ainahii muutamia päiviä tätiä ootella.jospa sitä loppuviikosta sitten testais (?).ja ostan kyllä ihan kalliin testin,nyt tehny niillä predictorin halpiksilla.mulla ei oo nyt moneen päivään ollu ees menkkamaisii kipuja,toisinkuin aikasemmin tuntui jatkuvasti.valkovuotoo sen sijaan riittää.nyt en onneksi enää stressaa sitä raskauden tuloa,ajattelen että tulee kun tulee.ja paremminhan se niin onnistaakin.ihan liikaa asia mielessä pyöriny,ei tee hyvää.mullahan toi kp on epäselvä,kun viime menkat oli ekat minipilsujen lopettamisen jälkeen.
eilen illalla piti käydä oksentamassa.kesti ääretön paha olo jonkun aikaa.saattoi johtua synttäreistäni,tuli aika paljon herkkuja syötyä [&:] (epänormaalia kyllä tollanen oksetus mulle)
millos sie mangue testiä?

Niu oletpa todella onnekas jos ekalla kierrolla tärppää![;)]
Itsellä taannoin tuli rinnat kipeäksi vasta kun menkat oli reilusti pari viikkoa myöhässä, tosin turvonneet oli jo aikaisemmin mutta en tajunnut jotenkin ollenkaan että olisin voinut olla raskaana. Maha tuntui jotenkin tiukalta muistan että teki mieli venytellä vatsaa kun se jotenkin oli jumissa, niinkuin nyt lihakset on kun on vaikka jumpannut kunnolla. Itse olen päättänyt etten raskaustestejä tee ennen kuin menkat on selvästi myöhässä. Eihän se elämään juuri mitään vaikuta aluksi onko raskaana vai ei ja säästyy "( ehkä monelta) turhalta porulta kun ei niitä kiinnittymishäiriöitä tiedä olleenkaan. Ei se mitään auta jos tietää mutta vähentää harmitusta edes pikkaisen kun tulee vaaan menkat.

Omaa napa: Mulla sitten mitä ilmeisemmin tuo pikkuenkeli (tai pirulaiselta alkaa kohta tuntua) paukautti laktoosi-intoleranssin päälle. Perjantaina kävin verikokeilla kun vatsa on ollut sekaisin vuodenvaihteesta saakka, ei nyt ihan kamalaa mutta omituisen epämääräinen koko ajan. No sitten sen verran itse ymmärsin jo tuosta laktoosirasituskokeesta ettei sokeriarvo noussut normaalisti, vain 0.7mmO kun pitäisi nousta yli 1.7 jotta olisi normaali. Katsellaan nyt vielä mitä keliakia kokeesta sanovat. Voihan rähmä sentään.
No pupuiltu on ja nautittu. Itku tulee silmään vähän väliä ja siitä pitäisi kyllä päästä eroon. Ei vaan voi kun noita vauvauutisia tulee sieltä täältä kaveripiiristä ja itsellä ei tuon KM jälkeen ole mitään uutisia. Jospa tämä kesä antaisi minulle ja meille aurinkoisen uutisen ja pikkupikkuinen alkaisi kasvaa tuolla kohdun kätköissä. Sitä odotellessa [:)]

Lähinnä menen ajatuksella että tulee kun tulee.. on vaan niin vahvat tuntemukset tästä.. mut anyways menin ja testasin liian aikaisin ja nyt päätin että testaan vasta perjantaina seuraavan kerran jos menkat ei tule, silloin 2 pv myöhässä.. mulla kun ovat kellontarkat ja yleensä päivää tai kahta ennen alkaa tuhru joten siitäkin voi päätellä jo jotain.. mut kahtellaan.. loppuviikosta sit tietää paremmin :)

IhaNainen: Olen kuullut että monille ihmisillä raskaus on laukaissut jonkun allergia tms.
Kyllä se vielä tärppää, plussatuulia puhaltelen ++ !!

Tervetuloa Niu [:)]

Negaa täällä vielä testaillaan, mutta tätiä ei näy ei kuulu.
Loppu viikosta testailen taasen, ellei täti nyt ilmesty ennen sitä.
Omat ajatukset vauvakuumeesta on saanut siirrettyä töihin ja talon etsintään.
Oireita tosiaan on tuo nännien mahdoton arkuus, mahassa paineen tunnetta, vessassa ramppausta. lämpöilyä ja josaain määrin väsymystä.

Plussatuulia teille, täällä on peukut pystyssä että teitä onnistaisi, ja oireilut johtuisi raskautumisesta [;)]

Ninja: Ajattelin perjantaiaamulla testailla. Tekisi mieli testailla vasta sitten jos jotain selviä raskausoireita tulee, negat ikäviä... Mut tarkoitus olisi tottakai juhannusaattona hieman alkoholia maistella, joten kai se pitää sitä ennen testata. Valkovuotoa täälläkin riittämiin, ja jotenkin kyllä etoo välillä. Ehkä vain johtuu siitä et epäterveellisesti tullut syötyä niin kroppa ei tykkää.
Loistavaa et osaat asennoitua noin, ettet turhaa stressiä ota. En minäkään periaatteessa, eli siis onnistaa jos onnistaa.Toki sitä vähän kuumeilu asian suhteen noussut [:D]

Tervetuloa Niu! [:)]

Meistä näköjään moni testailee loppuviikosta, plussapuhallukset kaikille! [:)][:)]
Juhannusplussia! [:)]

Niu niin siis tosiaan kyllähän ne herkimmät testit periaatteessa lupaa että raaskaus aika varmasti näkyy jopa 4 vrk ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, jos alkaa. Toivotaan ettei ala [:)]

Taisipa testi olla oikeassa.. täällä alkoi tuhruilu ja huomenna dpo 14 pitäis alkaa kunnon vuoto eli Kp1.. Tästä lähtee käyntiin yk2.. Positiivisin mielin, ei tässä kuviteltukaan että välttämättä heti raskautuisikaan.. Ajan kanssa [:)] Hip hip.. eikun oottelemaan seuraavaa ovulaatiota [:D]

Onko normaalia että kun kuukautiset on alkaneet niin lämmöt pysyy silti koholla?? itellä edelleen 37.

Takaisin