vatukka
Vauhtiin päässyt keskustelija
Pahoittelut Lotte! Tosi kurjaa kun tuolla tavalla vedetään matto jalkojen alta. :( Olen kyllä samaa mieltä muiden kanssa, että testit on varmaan olleet ihan oikeasti positiivisia ja nyt on sitten joko valemenkat tai hyvin aikainen keskenmeno. Mulla ei keskenmenoon liittynyt oikeastaan kipuja, mutta ehkä siitä nyt ei voi päätellä mitään, kun oli keskeytynyt versio. Kannattaa varmaan tehdä varmistustesti vielä vuodon loputtua. Paljon jaksamista! :(
elenna: Miten alunperin iloisesta asiasta tuleekin yhtä murehtimista? Mulla on ainakin peukut pystyssä jonkun valoisamman skenaarion puolesta! :)
Kp 30 / 31-32?. Testatakko vai eikö testata aamulla, kas siinä pulma. Paitsi jos täti saapuu ja ratkaisee pulman ennen minua. Eipä kyllä taida olla mitään tekosyitä alkaa testailemaan ennen lauantaita, muuta kuin kärsimättömyys ja toiveiden nousun estäminen.
elenna: Miten alunperin iloisesta asiasta tuleekin yhtä murehtimista? Mulla on ainakin peukut pystyssä jonkun valoisamman skenaarion puolesta! :)
Kp 30 / 31-32?. Testatakko vai eikö testata aamulla, kas siinä pulma. Paitsi jos täti saapuu ja ratkaisee pulman ennen minua. Eipä kyllä taida olla mitään tekosyitä alkaa testailemaan ennen lauantaita, muuta kuin kärsimättömyys ja toiveiden nousun estäminen.