Moi tännekin!Sompaan nyt kaikki palstat kun on aikaa![:)]
Ihana,kun on niin monenikäistä täällä,se tuo oman mausteensa!Ja valitettavan moni on joutunut kohtaamaan vaikeuksia tässä raskautumisessa.[:(]No,kannustetaan toisiamme!Se mikä ainakin mua murehduttaa,on juuri se,että ei ole sitä ensimmäistäkään,ikään kuin takaamassa,että niitä lapsia joskus tulee...Hirvittää ajatus lapsettomuudesta!Olen aina ollut äärimmäisen lapsirakas ja kuvittelin aikoinani saavani ensimmäiseni 23-vuotiaana.No,rajapyykki on ajat sitten mennyt ja nyt odotetaan hedelmöityshoitoja.Tiedän,että oon vielä nuori,mutta silti murehdin,jos hoidot ei annakaan toivottua tulosta...Jos vuodet vaan vierii,eikä lasta kuulu.Kaverit on lapsentekoiässä ja ite sitten kipuilee omien ongelmiensa kanssa ja murehtii kerkeääkö joukkoon.Haluaisin niin kovasti lapselle myös sisaren,oon aina sanonu,etten halua vain yhtä lasta...No,onhan meillä vielä aikaa ja toivotaan,että ainakin se kaksi meille suodaan!Tässä vaan omat naivit haaveet kyllä laittaa hymyilemään irvokkaasti!
Meilläkin tuo raha aina välillä nousee murheenkryyniksi.Juuri nyt pärjätään mukavasti,mutta miehen työ on aika epävarmaa ja määrää silti pitkälti meidän asuinpaikan ja samalla mun työskentelymahdollisuudet.No,nyt sitten vielä yksityiselle hoitoihin...Mutta kaikkea ei voi mitata rahassa.Ja aina sitä jotenkin selviää,uskon niin!
Minniliina,omasta kokemuksesta voin sanoa,että jos lapsen tulo kestää,niin tutkimuksia on hyvä harkita...Mä kyllä toitotan tätä joka palstalla![:D]Mutta mä inhosin sitä epätietosuutta ja stressasin...Nyt kun syy tiedetään,voidaan taas asian kans edetä ja se jotenki rauhottaa mieltä.
Voi Artemis,niin pidän sulle peukkuja!Plussaahan meille se eka plussa tännekin palstalle![:)]
Mitä tuohon stressaamiseen tulee,oon jostain lukenu,että ihmisen murheista 80% on turhia ja yrittäny muistaa sen asian aina iltaisin kun alkaa nukkumaan mennessä mieltä asiat kalvamaan.Yritän muistuttaa itteäni asioista,mille en voi mitään,mitä en saa tehdyksi ja muistuttaa vielä,että aika harva asia muuttuu just sillon klo 24 yöllä![:D]Nyt täällä ovis takana ja klinikkakäyntiä odotellessa!
Stressitöntä ja puuhakasta viikonloppua!