Uniensinilintu
Oman äänensä löytänyt
Oon kans tihrustanut niin paljon vuosien varrella omia testejä, että välillä luulen näkeväni omiani, mut sitten kun Maicy sanoi näkevänsä, niin ajattelin kans kertoa oman havainnon
Apua eikai, olin itekki aluks näkevinäni jotain mut omiin silmiini en enää luota. Oon päättäny et uskon ja luotan vasta ku siinä on kaks samanväristä ja vahvusta viivaa (jos sillonkaan)nää testit on mua kiusannu nyt niin kauan, että enää en uskalla luottaa omiin silmiin tai näihin testihin ennenku nään siinä samanväriset viirut.
Sehän olis hauska jos heti yrittämisen lopetettua tärppäiski (niinhän se yleensä menee) Hain kaupasta vielä viikonlopulle tai ensiviikolle yhden testin jos kuukautisia ei näy, ei kuulu.
Toivon että muuttuu selkeäksi plussaksi vielä
ootko tikuttanut ovista, jos ois vaan ovis alkanut tulemaan myöhemmin ku ennen, nyt ku kierrot pidentyneet? Mietin, et ootko alkanut ottamaan jotain gelee royalea tai muuta mikä vois vaikuttaa oviksen ajankohtaan? Yleensähän se on ovis jonka ajankohta muuttuu, eikä esim luteaaliajan pituus, ymmärtääkseni.
). Oon nyt kuitenkin huomioinut jotain ihan eriskummallista, kun en tämmösestä ollu kuullu et muille ois käyny. Esikoisen synnytyksestä on nyt sen 11kk aikaa, ja sen jälkeen on kiertojen oireet muuttuneet. Viime kierrossa oli pahoinvointia luteaalin aikana, ja nyt tässä vipalla piinaviikolla on ollu pahoinvointia, menkkamaista jomottelua alavatsalla, yökkäilyä hampaita harjatessa, ja voimakkaita kivun vihlaisuja häpyliitoksen alueella uidessa. Nää on kaikki mun edellisen raskauden raskausoireita, eikä viime kiertoa lukuunottamatta oo koskaan ollut näitä tavallisen kuukautiskierron aikana. Ilmeisesti hormonit on jotenkin raskauden jälkeen herkistäneet mun kroppaa niin, et loppukierron hormonitasot saa nää raskausoireet aikaan 
En tiedä oliko kondomi mennyt rikki vai mitä kävi, mutta kyllä sitä tavaraa ihan "kohteeseen" saakka oli päässyt...
En edes tiedä mikä vaihe menossa kierrosta, kun kuukautisia ei ole vielä pillereiden jätön jälkeen kuulunut.
Ainakin tossa ylimmässä noista kolmesta. Pidän peukkuja että vahvistuisi vielä!