Hyvää huomenta kaikille myös täältä!
Tsempit testien kanssa räpeltämiseen ja tuloksen odottamiseen – muistakaa suojata silmänne, ettette sokeudu häikäisevästä valkoisuudesta! (ironiaa)
@Olive aivan, niinhän teillä olikin. Muistaakseni noin kuukausi sitten käytiin tää sama keskustelu. xD Miten niin täällä on seurattavana monien ihmisten vaihtelevia tilanteita ja oon niin välinpitämätön, etten muista kaikkia ulkoa?! xD Mut siis onnittelut oikein nätistä ovulaation bongaamisesta – tuohan meni kuin oppikirjasta! Ite en oo koskaan saanu enkä nähny testii, jossa testiviiva olis vahvempi kuin kontrolliviiva, mutta sä onnistuit sellasen tekee eilen. Mä oon nähnyt ja tehnyt tähän asti siis vahvimmillaan tasavahvoja.
@Zebra okei, toivottavasti saat tietoa tilanteestasi ja teidän tilanteesta ensikäynnillä ensi viikolla ja pääsette kurkkaamaan vaikka kohdun ja munasarjat uä-laitteella. Vaikka toi vv-testi onkin positiivinen, niin eihän se vielä tarkoita, että kaikki toivo olis menny. En siis halua mitenkään väheksyä sun kokemuksia tai tunteita enkä yrittää antaa turhaa toivoa, mutta käsittääkseni niin kauan kuin kuukautiskierto jatkuu, raskaus voi olla mahdollinen. Toivon tosi kovasti, että teille vielä onni kääntyisi. <3 <3
@Round2❤️ voi hitsit, ettei sun testit vieläkään vahvistuneet. En tiedä, voisko olla niin, että lh-huippu oli tosi nopea ja missasit sen siksi vai voiko olla ovuloimaton kierto tai sit vaan tosiaan kierto nyt vähän sekaisin. Toivottavasti palautuis kierto pian ja tekin pääsisitte taas seuraavaan odotuspiinaan. <3
@Rouva W ovulaatio on kyllä siitä ikävä kaveri, että se tulee ja menee just miten itse haluaa ja lupia kyselemättä. Pidän peukkuja, että teille järkkääntyis pikku hetki tai pari, joissa voisitte hyödyntää tän kierron hedelmälliset päivät.
@Suskikitten tsemppii valvotun yön jälkeisestä päivästä selviämiseen! <3 Mä oon krooninen huono nukkuja, samoin mieheni on herkkäuninen. Välillä mietin sitä, että mitäköhän siitäkin sitten tulee, jos lapsi tosiaan joskus onnistutaan saamaan ja nukkumiset menee varmaan tästäkin huonommaksi. No se on tietty sen ajan murhe. Mä nukuin viime yönä ekaa kertaa viikkoihin suht hyvin, joten olen tänään samaan aikaan sekä väsyneempi kuin pitkään aikaan että levänneempi kuin aikoihin. Toivottavasti saatte pääsiäisen pyhinä levätä tekin – tai ainakaan se ei niin paljoa haittaa, jos lapsi herättää yöllä.
Omanapa: Kp 2, vuoto normaali. Tänään varmaan loppuu menkat. Ei aiheuta toimenpiteitä. Yritän tän seuraavan pari viikkoa vielä skarpata ja tehdä puuttuvat kurssitehtävät, että saisin noi opinnot lopultakin päätökseen ja paperit kouraan. Tai siis todistushan tulee nykyään sähköpostiin linkkinä – että jos korkeakoulusta valmistuminen oli arkista ennen, niin nyt se on vielä arkisempaa. xD
Mitä suunnitelmia porukalla on pääsiäiselle? Mulla esseesulkeisia ja sit tehdään hyvää ruokaa. Mies kävi ostamassa karitsanviulun ja mä ajattelin leipasta Fazerina-suklaakakun sekä mahdollisesti wilhelmiinoja. Sit tietty suklaamunia ja muuta herkkua. Tosin ostin viime viikolla suklaata, mutta kun söin sitä, niin se ei ollutkaan hyvää. Mies sentään söi suklaat palattuaan työpaikan kevätvirkistysmatkalta, joten se ei päässyt menemään piloille kaapissa.