Raskaaksi 2021

No nyt, kiitos ylläpito:Heartpink


Paljon on tapahtunut viimeisen 1,5kk aikana, ei meinaa ihan enää perässä pysyä ja nyt seuraa sekavin selitys ikinä:
Ensimmäinen tuoresiirto tehtiin punktion jälkeen toukokuun alussa ja se epäonnistui. Menkat alko sillon kp31 muistaakseni, ja se oli yk15.
Kukaan ei ollu kertonu mulle, miten paljon sitä vuotoa tulee ja millaiset kivut onkaan kun ensin pumpattu kroppaan gonal f:ää sen melki 10 päivää ja perään sitten aloitettu cyclogestit:sick009 Oli kyllä maailman inhottavimmat kuukautiset hetkeen. Edes yöside ei meinannu riittää...
Kammottavinta oli tehdä se raskaustesti testipäivänä, kun oli yksin kotona ja ei ketää kehen tukeutua. Purskahtelin itkuun pitkin päivää töissäki...

Sitte piti jäädäkki seuraamaan kiertoa, ja tikuttamaan ovista. Aattelin, että ei me ehditä enää mihinkään pakastealkion siirtoon, mutta planeetat oliki oikeissa asennoissa ja plussa pärähti ovistikkuun kp14 illalla. Just sitä edeltävänä päivänä kävin ultrassa ja oli kätilö tosi tyytyväinen tilanteeseen ja sanoi oviksen tapahtuvan 1-3 päivän päästä. Se kätilö oli aivan ihana, halus varmistaa että päästään varmasti siirtoon, niin antoi varuiksi irrotuspiikin, jonka käski pistää kp15, jos ennen sitä ei tule plussaa. Hauskinta oli että kp14 aamulla testi oli tosi vaalea ja sitten illalla 9h päästä siitä oli testi ihan räikeän positiivinen :cool14

8.6 käytiin siirrossa ja 4päiväinen kaveri siirrettiin. Oli ollut erityisen ahkera yksilö ja jakautunu tosi pitkälle ja sulatuksen jälkeenkin jaksoi tosi hienosti. Siellä ne hoitajat ja lääkärit kovasti kehui:laughing002
20.6 oli virallinen testipäivä, 12 päivää siirron jälkeen. Toiveet ei ollu korkealla, alamahaan sattui ja vatsa kramppasi koko perjantain ja lauantain. Aattelin, että tässä tää taas oli, aivan samanlaiset kivut kuin endo tekee menkkojen aikana. En edes halunnu tehdä testiä. Halusin vaan skipata menkkojen jälkeiseen elämään.
Sitte koitti sunnuntai, ja aamu-unisena meinasin unohtaa pissata tikkuun :laughing001 Äkkiä ylös pöntöltä ja ottaan digitesti esiin.


Mua pelottaa aivan järkyttävän paljon, voiko tää olla mahdollista?
Voiko tää pitää paikkansa että mä oon raskaana?:sad010:Heartred
Onko tää edes normaalia pelätä näin paljon? Onko raskaus edes oikeassa paikassa? Mun alavatsaan, kohtuun ja oikeanpuoleiseen munasarjaan päin juilii useita kertoja päivässä:confused2

Kauheasti onnea!!! ❤️ Iloinen sun puolesta ❤️
 
Dpo 10-12 ja testiin haalea punainen plussa apua!
Kaikki sormet ristiin, koska teen huomenna aamusta vielä uuden. :nailbiting:

Miten sokea sitä pitää olla; 6kk jatkuvaa olojen seurantaa ja, kun niitä tulee niin niitä ei ole muka nähnyt.. Olen luullut, että keho muuten vaan sekaisin. :banghead: :hilarious:
 
Dpo 10-12 ja testiin haalea punainen plussa apua!
Kaikki sormet ristiin, koska teen huomenna aamusta vielä uuden. :nailbiting:

Miten sokea sitä pitää olla; 6kk jatkuvaa olojen seurantaa ja, kun niitä tulee niin niitä ei ole muka nähnyt.. Olen luullut, että keho muuten vaan sekaisin. :banghead: :hilarious:

Ooo.. Onneaaa!! :Heartred :hello2
Viivalle vahvistumista ja pienelle niitä kuuluisia tarrasukkia.:Heartred

(P.s. saa laitaa huomenna meille kuvaa ihasteltavaksi! :rolleyes: )
 
Mulla 6dpo ja nyt illalla valkovuotoa! Mulla ei koskaan oo valkovuotoa kuin ovulaation aikaan :rolleyes: Jännittävää.. tuleeko tässä vaan oireita kun lukee tätä ketjua :grin
 
@Lillati isot onnittelut ja niin paljon vauvaliimaa, aivan ihanaa että teille vihdoin tuli se plussa kaikkien vastoinkäymisten jälkeen :Heartred
 
No nyt, kiitos ylläpito:Heartpink


Paljon on tapahtunut viimeisen 1,5kk aikana, ei meinaa ihan enää perässä pysyä ja nyt seuraa sekavin selitys ikinä:
Ensimmäinen tuoresiirto tehtiin punktion jälkeen toukokuun alussa ja se epäonnistui. Menkat alko sillon kp31 muistaakseni, ja se oli yk15.
Kukaan ei ollu kertonu mulle, miten paljon sitä vuotoa tulee ja millaiset kivut onkaan kun ensin pumpattu kroppaan gonal f:ää sen melki 10 päivää ja perään sitten aloitettu cyclogestit:sick009 Oli kyllä maailman inhottavimmat kuukautiset hetkeen. Edes yöside ei meinannu riittää...
Kammottavinta oli tehdä se raskaustesti testipäivänä, kun oli yksin kotona ja ei ketää kehen tukeutua. Purskahtelin itkuun pitkin päivää töissäki...

Sitte piti jäädäkki seuraamaan kiertoa, ja tikuttamaan ovista. Aattelin, että ei me ehditä enää mihinkään pakastealkion siirtoon, mutta planeetat oliki oikeissa asennoissa ja plussa pärähti ovistikkuun kp14 illalla. Just sitä edeltävänä päivänä kävin ultrassa ja oli kätilö tosi tyytyväinen tilanteeseen ja sanoi oviksen tapahtuvan 1-3 päivän päästä. Se kätilö oli aivan ihana, halus varmistaa että päästään varmasti siirtoon, niin antoi varuiksi irrotuspiikin, jonka käski pistää kp15, jos ennen sitä ei tule plussaa. Hauskinta oli että kp14 aamulla testi oli tosi vaalea ja sitten illalla 9h päästä siitä oli testi ihan räikeän positiivinen :cool14

8.6 käytiin siirrossa ja 4päiväinen kaveri siirrettiin. Oli ollut erityisen ahkera yksilö ja jakautunu tosi pitkälle ja sulatuksen jälkeenkin jaksoi tosi hienosti. Siellä ne hoitajat ja lääkärit kovasti kehui:laughing002
20.6 oli virallinen testipäivä, 12 päivää siirron jälkeen. Toiveet ei ollu korkealla, alamahaan sattui ja vatsa kramppasi koko perjantain ja lauantain. Aattelin, että tässä tää taas oli, aivan samanlaiset kivut kuin endo tekee menkkojen aikana. En edes halunnu tehdä testiä. Halusin vaan skipata menkkojen jälkeiseen elämään.
Sitte koitti sunnuntai, ja aamu-unisena meinasin unohtaa pissata tikkuun :laughing001 Äkkiä ylös pöntöltä ja ottaan digitesti esiin.


Mua pelottaa aivan järkyttävän paljon, voiko tää olla mahdollista?
Voiko tää pitää paikkansa että mä oon raskaana?:sad010:Heartred
Onko tää edes normaalia pelätä näin paljon? Onko raskaus edes oikeassa paikassa? Mun alavatsaan, kohtuun ja oikeanpuoleiseen munasarjaan päin juilii useita kertoja päivässä:confused2

Ihanaa lukea tällaisia kuulumisia! :happy: Onnea ja paljon tarrasukkia pienelle! Juilimiset ja muut on normaaleja, munasarjat voi kovastikin kipuilla alussa. Itse makoilin usein ensimmäisten viikkojen aikana lämmitetty jyvätyyny alavatsan päällä just sen takia kun tuntui niin kipeältä. Ilmeisesti ne munasarjat kovastikin voi turvota raskauden alussa mikä aiheuttaa vaikka mitä tuntemuksia. Ja pahoinvoinnista kun kirjoittelit, ainakin mulla alkoi vasta 6+2 kieppeillä tai siinä main, että ei se läheskään kaikilla ala heti :) nyt vaan pidetään peukkuja että plussa pysyy! Ja tsemppiä pelkojen kanssa, se on ihan normaalia että niitäkin on, ja niistä on myös hyvä puhua ettei jää yksin niiden kanssa vellomaan.
 
Paljon onnea lillati ja Hilla_ :thumleft

Haukikanto: Juurikin niin, vaikka mun ei enää pitänyt :silent

huomio: No muistin sitten oikein :cheers

harmi89: Aamulla taas testaukset? :laughing001
 
Paljon onnea Lillati :love7:Heartpink

Ja Hilla myös! :Heartpink

Miehen näytteen tulokset tulee huomenna, kävi tänään antamassa näytteen. Lääkäri soittaa tulokset mulle, miehen toiveesta. Sanoi ettei haluaisi tietää ekana jos jotain vikaa onkin - sitä kun pelkää kovin. Kolmatta letrokiertoa mennään ja tikuttelutkin olis hyvä alotella tässä piakkoin, tallettelut myös:hug003 Pregnylin tilasin apteekkiin soittamalla ja huomenna mies hakee sen töistä päästyään. Saapi nähdä millon tulee O+ ja pääsis pistämään jälleen :smiley-ashamed004
Onnistuispa nytten :smiley-angelic001
 
Onnea plussanneille ! :love017

täällä yksi uusi kuumeilija, 27v ja esikoista yritetään. Yk1, kp 14, kierrot suht säännöllisiä 28-32. Toisaalta hirveä pelko persuksissa lapsettomuudesta jo valmiiksi ja toisaalta omituinen tunne siitä että vois napata nopeastikin o_O varmaan aika tavallisia ajatuksia tässä tilanteessa kun eihän sitä voi tietää. Nyt vaan jäitä hattuun ja peitto heilumaan :dance008
 
Onnea Lillati ja Hilla! :cat:
Mulla pahoinvointi alkoi tästä raskaudesta noin viikolla 6. En pystynyt syömään oikeastaan mitään. Nyt alkoi onneksi helpottaa( vk 10+5). Esikoisesta mulla ei oikeastaan pahoinvointia ollut, muutamaa yksittäistä kertaa lukuunottamatta. Eli on sekin täysin normaalia:cat: Ja itsellä myös pelko ollut aikalailla päällimmäinen tunne aikaisemmasta keskenmenosta johtuen. Nyt vähän helpotti ja asia alkaa vihdoin tuntua todelta, kun neuvolassa ultrattiin ja löytyi viikkoja vastaava sikiö, jolla vahva syke:Heartred
 
Kai se on uskottava :woot: Onneks en ehtinyt sitä gyneaikaa varaamaan, olisi varmaan nauranut, jos olisin sinne mennyt valittelemaan omituisia oireita. :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20210624_022347.jpg
    IMG_20210624_022347.jpg
    4.4 MB · Katsottu: 131
Onnea Hilla ja Lillati
Mulla kp 30 ja pakko varmaan vielä huomenna testata ennen kuin alkaa viiniä nautiskelemaan, ellei menkat älä. Raskauskeijulta tilasin r testejä viime viikon pe eikä oo vielä tullut
 
Mitä oireita sulla on ollut?

Heti ovulaation jälkeen alko "menkkakivut" semmoiset aika kevyet, mutta häiritsevät. Ne aiheutti semmoista yleistä huonovointisuutta. Samoin tiputteluvuoto alkoi heti oviksesta. Nyt se kuitenkin loppu, kun menkkojen pitäisi alkaa tänään.

Todella poikkeuksellista minulle. Toki tiputtelua on aina ollut, mutta vasta alle viikkoa ennen menkkoja. Ajattelin, että tää ei voi olla normaalia mitenkään, että varaan gynelle ajan, että saa selvittää onko kaikki kunnossa ja miksi keho ihan sekaisin. Ei ilmeisesti nyt tarvitsekaan. :angelic:
 
Takaisin
Top