Varhaisultra

Neuvolan ultrassa näkyi pienoinen sykkeineen :Heartred Omien laskujen mukaan olisi 6+5, mittauksen perusteella 7+0.

Onnea :love7

Mä tuun päivän perässä, mulla tänään 6+4. Meidän klinikka haluaa varhaisultran aikaisintaan 7+0, mulla ois siis lauantaina ollut se. Mut voin käydä oman kaupungin polilla, niin menee arkipäivälle ja aikaisin aika, et mies pääsee mukaan, on ens keskiviikko :wacky:

Nyt ei enää malta odottaa..
 
Täälläkin aamulla käytiin varhaisultrassa ja löytyi syke :Heartred
Ultraajan mittauksen mukaan vastasi 6+2, kun ovistestin perusteella piti olla 7+0. Se nyt vähän mietityttää :wideyed:

Käytiin kontrolliultrassa tänään, viikko sitten oli siis tuo eka ultra.
Saatiin huonoja uutisia :sad001
Sykettä ei enää löytynyt, eikä alkio ollut kasvanut yhtään. Keskeytynyt keskenmeno. Saatiin lähete naistentautien poliklinikalle, sieltä pitäisi saada aika ensi viikolle.
 
Meilläkin oli tänään varhaisultra ja syke löytyi vaikka vastasi vasta 6+4 (laskureiden mukaan tänään olis 7+0). Eihän tässä auta kun toivoa niitä kuuluisia tarrasukkia edelleen matkaan...
 
Käytiin kontrolliultrassa tänään, viikko sitten oli siis tuo eka ultra.
Saatiin huonoja uutisia :sad001
Sykettä ei enää löytynyt, eikä alkio ollut kasvanut yhtään. Keskeytynyt keskenmeno. Saatiin lähete naistentautien poliklinikalle, sieltä pitäisi saada aika ensi viikolle.

Olen niin pahoillani Dumbo :sad001
 
Meillä ei myöskään sykettä ultrassa. Ensi viikolla vielä uudestaan katsomaan löytyisikö ja sitten vasta tuomitaan keskeytyneeksi keskenmenoksi.
 
Onpas harmillisen paljon ikäviä uutisia nyt varhaisultrista. :sorry: Tsemppiä niitä saaneille!
 
Voi, tsemppiä huonojen uutisten saaneille :Heartred

Mä en oo ees miettinyt koko varhaisultraa, toisaalta mietin et pitäiskö mennä kun oon kerran saanut nt-ultrassa huonoja uutisia ja mun molemmat aiemmat keskenmenot on ollu just ilman mitään vuotoja tms.
 
Käytiin alkuviikosta varhaisultrassa ja siellä pikkuinen sykkeineen näkyi. ❤️ Laskujen mukaan viikkoja 6+4, mittojen mukaan 6+5 eli aika samoissa. Voi sitä helpotus-itkun määrää kun pääsi takaisin autolle ja omaan rauhaan.

Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille. ❤️
 
Tutkiskelin vielä noita yksityisiä ultria, kun suurin osa näyttäisi olevan Helsingissä. Olen itse Tampereelta, ja täällä olisi ainakin SydämenSyke + toimipiste myös Raumalla. Toimi aikaisemmin yhteistyössä Vauvantain kanssa (joku mainitsi toisessa ketjussa) ja ovat edelleen samoissa toimitiloissa. Tuolla oli varhaisultra 99 e ja viikolta 16 eteenpäin 109 e. Voi olla että jos itsellä ei paniikki kohta laske, niin täytyy käydä vielä.
 
Tutkiskelin vielä noita yksityisiä ultria, kun suurin osa näyttäisi olevan Helsingissä. Olen itse Tampereelta, ja täällä olisi ainakin SydämenSyke + toimipiste myös Raumalla. Toimi aikaisemmin yhteistyössä Vauvantain kanssa (joku mainitsi toisessa ketjussa) ja ovat edelleen samoissa toimitiloissa. Tuolla oli varhaisultra 99 e ja viikolta 16 eteenpäin 109 e. Voi olla että jos itsellä ei paniikki kohta laske, niin täytyy käydä vielä.
Mä olen menossa juuri tuonne Sydämen Sykkeelle. Harmi kunnen tajunnut mennä edellisestä, vaan kävin silloin mehiläisessä ja maksoin tuplahinnan.
 
Voi _rosegold, halaus :Heartred Monesko km tää sulla oli? Mulla oli ennen esikoista kaksi km joten kyllä teilläkin varmasti vielä onnistuu :Heartred

Mulla on mennyt nämä viestit ihan ohi, pahoittelut. Mutta kiitos :Heartred tämä oli nyt kolmas keskenmeno..:sad001 täytyy yrittää jaksaa toivoa, että meidän vuoro vielä tulisi ja raskaus onnistuisi:Heartred
 
Tutkiskelin vielä noita yksityisiä ultria, kun suurin osa näyttäisi olevan Helsingissä. Olen itse Tampereelta, ja täällä olisi ainakin SydämenSyke + toimipiste myös Raumalla. Toimi aikaisemmin yhteistyössä Vauvantain kanssa (joku mainitsi toisessa ketjussa) ja ovat edelleen samoissa toimitiloissa. Tuolla oli varhaisultra 99 e ja viikolta 16 eteenpäin 109 e. Voi olla että jos itsellä ei paniikki kohta laske, niin täytyy käydä vielä.
Mä varasin tuolta Sydämen Sykkeesta just ajan :happy: kävin siellä myös kesällä, kun sain keskenmenon, voin suositella kyllä paikkaa :)
 
Mä kävin Turussa Mehiläisessä Heikki S Virtasella. Hän on varmaan yksi parhaista ultraajista. Maksoi yht 200, joten ei siellä ihan viikottain kyllä voi käydä.
 
Mä olen menossa juuri tuonne Sydämen Sykkeelle. Harmi kunnen tajunnut mennä edellisestä, vaan kävin silloin mehiläisessä ja maksoin tuplahinnan.

Kävin itse myös pari viikkoa sitten Terveystalolla ja harmittaa etten löytänyt tätä aikaisemmin. Mutta joo, mulla tosiaan nyt aika kauhea paniikki päällä, niin voi olla että jos ei neuvolassa juttelemalla ensi viikolla helpota ja nt-ultra on vielä kaukana, niin menen uudestaan vielä. Vähän tyhmältä tuntuu, mutta toisaalta, ei ole kivaa tämä paniikkistressikään...
 
Kävin itse myös pari viikkoa sitten Terveystalolla ja harmittaa etten löytänyt tätä aikaisemmin. Mutta joo, mulla tosiaan nyt aika kauhea paniikki päällä, niin voi olla että jos ei neuvolassa juttelemalla ensi viikolla helpota ja nt-ultra on vielä kaukana, niin menen uudestaan vielä. Vähän tyhmältä tuntuu, mutta toisaalta, ei ole kivaa tämä paniikkistressikään...
Mä ymmärrän sun paniikkistressin, mulla oli ja on ihan sama. Ensi viikolla on kaksi ultraa, jos sieltä ei löydy sykettä niin sitten tyhjennykseen.
On muuten ollut aika karsea viikonloppu. Huomenna täytyy kertoa osalle työkavereista, alan varmaan parkumaan.
 
Mä ymmärrän sun paniikkistressin, mulla oli ja on ihan sama. Ensi viikolla on kaksi ultraa, jos sieltä ei löydy sykettä niin sitten tyhjennykseen.
On muuten ollut aika karsea viikonloppu. Huomenna täytyy kertoa osalle työkavereista, alan varmaan parkumaan.

Voi Ulpu, tosi kauhea tilanne kyllä... Paljonko sulla on nyt viikot? Toivotaan vielä parasta kuitenkin. :Heartpink
 
Takaisin
Top