Varhaisultra

_rosegoldille paljon jaksamista ikävien uutisten takia.:sad001

Meillä oli eilen varhaisultra (7+1),jossa näkyi viikkoja vastaava alkio. Olimme julkisella hedelmöityshoidoissa ja pääsimme sen takia ultraan käyntimaksulla. Ilman tätäkin mahdollisuutta olisin ollut valmis maksamaan varhaisultrasta, sillä olin tosi hermona viimeiset pari viikkoa. Mielenrauhasta kannattaa mielestäni maksaa, jos ei saa itseään muuten rauhoittumaan.

Saa nähdä kauanko ultran rauhoittava vaikutus kestää.
 
Mäki varasin ny itelleni ajan 2.2, pitäs olla sillon 6+6, ni katotaan monta löytyy ja onko oikeen kokonen.. sykekin kai pitäisi tuossa vaiheessa jo kuulua.
 
Mäki varasin ny itelleni ajan 2.2, pitäs olla sillon 6+6, ni katotaan monta löytyy ja onko oikeen kokonen.. sykekin kai pitäisi tuossa vaiheessa jo kuulua.

Kyllä se syke yleensä näkyy jo tuossa vaiheessa. Mulla on kanssa viikoille 6+6 varattu ultra parin viikon päähän (29.1.).
 
Voi _rosegold, halaus :Heartred Monesko km tää sulla oli? Mulla oli ennen esikoista kaksi km joten kyllä teilläkin varmasti vielä onnistuu :Heartred
 
_rosegold olen tosi pahoillani:Heartred

Minä varasin varhaisultran 3.2. joten saa vielä odotella tovin. Juuri siitä syystä että haluan tietää mahdollisimman pian jos asiat eivät olekaan niin kuin pitäisi.
 
_rosegold pahoittelut!
Varasin itse nyt myös varhaisultran 4.2. jolloin olisi 7+0.. Jännittää ihan hirveästi, kun viime kerralla sykettä ei löytynyt :sad001 mitenkähän tämän odotteluajan saisi kulumaan?!?
 
_rosegoldille paljon jaksamista ikävien uutisten takia.:sad001

Meillä oli eilen varhaisultra (7+1),jossa näkyi viikkoja vastaava alkio. Olimme julkisella hedelmöityshoidoissa ja pääsimme sen takia ultraan käyntimaksulla. Ilman tätäkin mahdollisuutta olisin ollut valmis maksamaan varhaisultrasta, sillä olin tosi hermona viimeiset pari viikkoa. Mielenrauhasta kannattaa mielestäni maksaa, jos ei saa itseään muuten rauhoittumaan.

Saa nähdä kauanko ultran rauhoittava vaikutus kestää.

Mulla kesti se rauhoittava vaikutus alle viikon... nyt jostain syystä taas ruvennut jännittämään että mitä jos. Ihan hölmöä kyllä tällainen jännittäminen. Pitäisi osata ottaa rauhallisesti :bored: Kai se on sitä kun ei raskaus tunnu niin todelliselta vielä.
 
Pahoittelut myös minulta _rosegold:Heartred

Itseä ärsyttää kun nämä mun kirjoitukset ovat niin negatiivisia. Pitäisi muistaa, että täällä varmasti on ensikertalaisiakin. Ja kun eihän kaikille muutenkaan mitään ongelmia tule.
Mutta siis.. odotin hetken huhtikuista ja se keskenmeno tietenkin nyt eniten mielessä pyörii.
Kävin silloin varhaisultrassa rv7+1 ja kaikki oli kunnossa. Seuraavalla viikolla olikin sitten äitiyspolikäynti rv8+3 ja todettiin sykkeen pysähtyneen ja alkion koko vastasi 8+2. Toisaalta lohdutti, ettei tarvinnut kauaa tyhjää odotella, vaan asia selvisi heti.
Tämän kokemuksen jälkeen nyt sitten tietenkin varhaisultra tuntuu vähän turhalta, mutta tietenkin silti käydä aion, ettei mitään tuulimunaa tarvitse turhaan hautoa.:smiley-ashamed005
 
Mulla kesti se rauhoittava vaikutus alle viikon... nyt jostain syystä taas ruvennut jännittämään että mitä jos. Ihan hölmöä kyllä tällainen jännittäminen. Pitäisi osata ottaa rauhallisesti :bored: Kai se on sitä kun ei raskaus tunnu niin todelliselta vielä.

Pelkään pahoin, että mulla säilyy tämä hyvä mieli maksimissaan pari viikkoa. Onneksi ensimmäinen neuvola on tuon parin viikon sisällä. Ehkä sen jälkeen asia tuntuisi todellisemmalta.
 
Hmmm, aloin vielä miettiä varhaisultran aikaani, kun silloin 4.2. voi pienimmillään olla vasta 6+3 eikä se 7+0.. onkohan tuo 6+3 ihan turhan aikainen.. mistä olette itse laskenut päivät? Ovulaatiosta vai viimeisimmistä menkoista?
 
Hmmm, aloin vielä miettiä varhaisultran aikaani, kun silloin 4.2. voi pienimmillään olla vasta 6+3 eikä se 7+0.. onkohan tuo 6+3 ihan turhan aikainen.. mistä olette itse laskenut päivät? Ovulaatiosta vai viimeisimmistä menkoista?

Itse laskin ovulaatiosta, onhan se tarkempi jos varmaksi tietää - minä tiesin, koska IUI ja ultra. Olin myös varhaisultrassa juurikin 6+3 ja näkyi oikein hyvin. Mutta voithan vielä soittaa ja kysyä, vissiin jossain on laitteet vähän heikompia ja olihan täällä kai joku kenellä ei ollut vielä oikein näkynyt tuossa vaiheessa. /edit @Ulpu han se oli.
 
Muokattu viimeksi:
Itse laskin ovulaatiosta, onhan se tarkempi jos varmaksi tietää - minä tiesin, koska IUI ja ultra. Olin myös varhaisultrassa juurikin 6+3 ja näkyi oikein hyvin. Mutta voithan vielä soittaa ja kysyä, vissiin jossain on laitteet vähän heikompia ja olihan täällä kai joku kenellä ei ollut vielä oikein näkynyt tuossa vaiheessa. /edit @Ulpu han se oli.
Kiitos vastauksestasi :) kysyin ultrapaikasta ja meinasi, että lääketieteellisesti pitäisi näkyä 6+0 niin ehkäpä uskaultaudun noilla päivillä sinne ultraan..
 
Kävin tänään lauantaisen vuotelun takia näytillä. Alue, josta vuoto oli tullut oli onneksi muualla päin kohdussa ja näytti siltä, että se on loppunut, eikä vuotoa olekaan tullut enää sen yhden päivän jälkeen. Tässä vaiheessa kaikki näytti normaalilta. Viikot oli lääkärin mukaan 5+4 (itse olin laskenut 5+3), joten kunnolla näkyi vasta sikiöpussi ja ruskuaispussi. Lääkäri oli onneksi melko luottavainen, että asiat on todennäköisesti kehittymässä oikeaan suuntaan. Ensi viikon pe meillä on sitten varsinainen varhaisultra ja lääkärin mukaan viikot olisi 7+0, joten sykkeen pitäisi näkyä.
 
Takaisin
Top