Varhaisultra

@Hentta mulla näkyi ekassa ultrassa kaksi pussia, mutta toinen on jo kadonnut. Ilmeisesti niitä näkyy aikaisilla viikoilla ultrattaessa enemmänkin. Silti ajatus kaksosista on toki ihana :Heartred
Minullakin on hyviä uutisia, sykkeetön alkioni on kasvanut neuvolalääkärin ultrassa melkein tuplat viime viikkoon. Ultran tarkkuus ei riittänyt sykkeeseen, mutta hänen mielestään siellä vilahti syke.
Eihän tämä vieläkään varmaa ole, mutta taas viikko eteenpäin paremmalla mielellä.

Voi kuinka ihania uutisia Ulpu! Onko viikon päästä seuraava ultra?

Mekin käytiin tänään ultrassa, löytyi sykkeellinen alkio oikeasta paikkaa :Heartpink viikkoja mun ja lääkärin laskujen mukaan 7+4, alkion mitat vastaa 7+5.

Itkuhan siinä tuli. Oli myös niin ihanaa että mies oli mukana.

Voi että ihania uutisia teillä kummallakin, onneksi olkoon!:Heartred:Heartred
 
Meillä oli tänä aamuna varhaisultra. Syke näkyi hienosti ja alkio vastasi viikkoja 6+6 (tänään on 7+0). Ihan mahtava fiilis, että kaikki on tähän asti sujunut hyvin. :love7
 
Muistelin tässä että mulle taidettiin tehdä myös esikoista odottaessa varhaisultra julkisella, keskimmäisessä muistaakseni ei, ja nyt sitte tarkistettiin tämä kolmas... Joten oon saanu "ilmaiseksi" (verorahoilla) kaks kertaa tuon palvelun, jota moni täällä kertoo kalliiksi. Täytyy olla kiitollinen :smiley-angelic003
 
Keskiviikkona menossa ultraan, silloin pitäis olla rv 7+6. Jännittää ihan tosi paljon, koska tällä viikolla tullut yhtenä päivänä veristä vuotoa ja parina päivänä haalean vaaleanpunaista vuotoa.. mutta olen toiveikas, myös esikoisen raskaudessa oli samanlaista samoihin aikoihin. Sormet ristissä nyt vaan ja menispä päivät nopeesti.
 
Keskiviikkona menossa ultraan, silloin pitäis olla rv 7+6. Jännittää ihan tosi paljon, koska tällä viikolla tullut yhtenä päivänä veristä vuotoa ja parina päivänä haalean vaaleanpunaista vuotoa.. mutta olen toiveikas, myös esikoisen raskaudessa oli samanlaista samoihin aikoihin. Sormet ristissä nyt vaan ja menispä päivät nopeesti.
Paljon tsemppiä ja onnea ultraan :Heartpink
Itselläni on torstaina seuraava, kolme kertaa jo ultrattu. Tällaista vanhaa haahkaa ultrataan innokkaasti myös julkisella :woot:
 
Mulla on huomenna varhaisultra. Jostain syystä ei sinänsä jännitä keskenmeno ollenkaan vaikka kaksi aiempaa joskus ollut. Eniten mietityttää kuinka pitkällä oon tai onko siellä useampi kaveri :D
 
Mulla on huomenna varhaisultra. Jostain syystä ei sinänsä jännitä keskenmeno ollenkaan vaikka kaksi aiempaa joskus ollut. Eniten mietityttää kuinka pitkällä oon tai onko siellä useampi kaveri :D

mulla täysin sama. Huomenna ultra ja mietinnässä samat jutut. Mulla ei kyl o keskenmenoja takana, mut ku 40v on nurkan takana ni se aina vähä pelottaa..
 
Paniikin hetkiä taas, ja nelisen viikkoa vielä nt-ultraan niin varasin sitten torstaille vielä kätilön tekemän varhaisultran :smiley-ashamed004
 
Keskiviikkona ultra ja jännittää todella paljon. Perjantai aamuna oli vaaleanpunaista valkovuotoa tjsp, pienen pieni määrä. Ei oo ollut sen jälkeen eikä kyllä mitään muitakaan merkkejä et olisi joku huonosti, mut se pelottaa vaan niin paljon silti.
 
Multa löyty yksi pieni sentin katkarapu jolla sydän sykki kovaa :) oon menkoista laskenu 6+6, toi sai 7+1, eli aika samoissa mennään.
 
Täältäkin löytyi yksi vahvalla sykkeellä oleva kaveri, joka vastasi viikkoja 8+0. Lisäksi löytyi kyllä noin 4cm kokoinen kysta ja joku ihme nesteontelo. Kätilö kyl sano et pitäis olla huolissaan mut tietty sitä alkoi miettimään kaikkea. No ei auta kuin odotella nt-ultraa et onko noille ylimääräisille tapahtunut mitään.
 
Ihania uutisia @Suski.81 ja @Freyja86 :Heartred:Heartred
Tässä alkaa kohta ahdistus kasvamaan oman ultran kanssa, torstaina sitten
 
Oli tänään ultra mutta ei ihan sillä kaavalla kun luulin. Aamulla alkoi runsas verenvuoto ja ajatus keskenmenosta täytti pään. Menin äitiyspolille ja ultrasivat. 6+1, vahva syke. Vuodolle epäiltiin syyksi kaksosta joka ei ole lähtenyt kehittymään. Kaksonen myös selittäisi minkä takia testit oli niin vahvoja. Nyt toivon että pieni pysyy matkassa. :Heartpink
 
Oli tänään ultra mutta ei ihan sillä kaavalla kun luulin. Aamulla alkoi runsas verenvuoto ja ajatus keskenmenosta täytti pään. Menin äitiyspolille ja ultrasivat. 6+1, vahva syke. Vuodolle epäiltiin syyksi kaksosta joka ei ole lähtenyt kehittymään. Kaksonen myös selittäisi minkä takia testit oli niin vahvoja. Nyt toivon että pieni pysyy matkassa. :Heartpink

Huh, jännittävä päivä ollut sielä! Toivotaan että pieni pysyy matkassa :Heartred
Mulla vasta myöhemmin iltapäivällä ultra. Ei oo koko päivänä pystynyt keskittymään mihinkään.
 
Vihdoin käyty ultrassa ja kaikki hyvin vuodosta huolimatta! Syke kuului ja tyyppi oli oikeassa paikassa. Vastasi viikkoja 7+6 niinkuin itsekin olin laskenut. Huh :Heartred
 
Tänään varhaisultra vol. 2, kaikki oli hyvin, aktiivinen pikku kiemurtelija oli kasvanut oikein, syke oli vahva ja kuuluikin jo hienosti :love7
 
Tänään ultrassa 6+2 viikkojaan vastaava pienokainen, jolla näkyi selvästi syke :love7raskaus oli alkanut kaksosraskautena, mutta toinen ei ole lähtenyt kehittymään. Tästä hieman ristiriitainen fiilis, mutta olen erittäin onnellinen meidän yhdestä hienosti kehittyvästä toukasta:Heartred

Lääkäri sanoi, että keskenmenon riski pienenee nyt kun syke näkyy. Että ois enää alle 10%. Oletteko muut kuulleet samaa?
 
Takaisin
Top