Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Srii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikki ok, syke löytyi oikeasta paikasta ja viikkojaan vastasi :)
Mulla tosiaan tuon ultran mukaan la olis 31.8., mutta ehkä mää jatkan täällä syyskuisissa kirjottelua kun tänne jo ehdin kotiutua. Mä kun laskin sen la:n syyskuulle :grin

Ihana kuulla!:love7

Täälläkin aamulla käytiin varhaisultrassa ja löytyi syke :Heartred
Ultraajan mittauksen mukaan vastasi 6+2, kun ovistestin perusteella piti olla 7+0. Se nyt vähän mietityttää :wideyed:

Mä en oo koskaan käyny varhaisultrassa, mutta nyt ehkä käyn. Edellisessä raskaudessa n vkon 12 ultrassa todettiin et on jo 17+, joten hups, se olikin kuukauden pidemmällä.. menkat tuli siis täysin normaalisti eikä ollu mitään epäilystä että oisin ollut jo raskaana.. nyt mulla on sellanen fiilis et oisin jo pidemmällä ku vatsa on jotenkin jo todella iso :confused004

Ultraajan mittauksen mukaan vastasi 6+2, kun ovistestin perusteella piti olla 7+0. Se nyt vähän mietityttää :wideyed:
Se voi olla mulla sama juttu, sen takia ei vanhemmalla ultralla ei saatu mitään kuvaa

Tuossa on niin pieni heitto et se menee mittaustarkkuuden piikkiin. Muistaakseni näillä viikoilla kun alkio on vielä niin pieni niin voi olla vaikea saada ihan täsmällistä mittaa.

Mä en oo koskaan käyny varhaisultrassa, mutta nyt ehkä käyn. Edellisessä raskaudessa n vkon 12 ultrassa todettiin et on jo 17+, joten hups, se olikin kuukauden pidemmällä.. menkat tuli siis täysin normaalisti eikä ollu mitään epäilystä että oisin ollut jo raskaana.. nyt mulla on sellanen fiilis et oisin jo pidemmällä ku vatsa on jotenkin jo todella iso :confused004

Mä mietin ihan samaa et oonko jo pidemmällä. Siis nyt vasta jäi menkat pois mut muistan marraskuussa kun mies kysyi et oonko varma etten oo raskaana. Totesin vaan silloin et tuskin kun menkat oli normaalisti. Ja jouluna tosiaan sisko kysyi et oonko raskaana ja anoppi oli kuulemma miettinyt asiaa muttei kehdannut silloin sanoa. Aiemmissa raskauksissa ei kyl oo ollu mitään valemenkkoja. Toisaalta mulla näkyi tässä viimeisessä raskaudessa maha jo rv 8 ja nyt tosiaan nuorin vasta 1v et jos tuo maha on vaan jäänyt tai näkyy heti :think005

Sillä mietin et varaanko kans ultraan aikaa... tai sit mulla on käyny mielessä et jos niitä onkin kaksi :wideyed:

Mulla on suvussa kolmosia.... et sillee. Mut aattelin kokeilla vantaalla kaunis odotus -nimistä paikkaa, sinne pääsis näppärästi junalla. Eikä o kauheen pahan hintanen..

Ovistestihän mittaa lh-hormonin nousua ja ovulaatio voi joskus tapahtua vasta muutaman päivän päästä noususta. Voisikohan siitä olla kyse? Lisäksi toki tuossa vaiheessa voi hyvinkin olla myös mittavirhe, kun alkio on vielä niin pieni. Hienoa, että syke löytyi! :)

Kiitos tsempeistä :Heartred mietin itsekin, että eihän ovulaatio välttämättä ole ollut ovisplussasta seuraavana päivänä. Ja varmasti munasolun hedelmöittymisen ja kiinnittymisen aikataulu voi olla yksilöllistä. Pitäisi vain nyt osata keskittyä siihen, että syke löytyi :Heartred

Tärkeintä on että löytyi oikeasta paikasta ja syke!:Heartred nyt yrität keskittyä siihen, muutaman päivän heitto voi johtua niin monesta syystä :smiley-angelic003

En taida mennä, jos kaikki muuten tuntuu menevän normaalisti. Esikoisen kanssa olisi hirveästi tehnyt mieli mennä, mutta nyt on jotenkin rauhallisempi olo kaikesta.

Täällä _jälleen_ huonoja uutisia :sad010 alkiota ei löytynyt eikä se ontelokaan vastannut kooltaan viikkoja:sad010en voi uskoa että tämä tapahtuu taas..

Täällä _jälleen_ huonoja uutisia :sad010 alkiota ei löytynyt eikä se ontelokaan vastannut kooltaan viikkoja:sad010en voi uskoa että tämä tapahtuu taas..

Voi surkeus, niin epäreilua:sad010 Halauksia ja voimia teille :Heartred

Kiitos :Heartred :sad001 täytyy taas jostain kaivaa ne toivon ja uskon rippeet, että se joskus vielä onnistuis. Mut lähetettiin naistentaudeille ja sinne uudelleen käynti tiistaina. Vielä ei mitään tehdä, mutta eipä se kovin todennäköistä ole että tämä enää voisi onnistua, kun kuiten 3 viikkoa sitten tein jo positiivisen testin. Onneksi aikoivat alkaa tutkimaan tilannetta kuitenkin.

Takaisin