Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä aloitin keskenmenon jälkeen kunnolla kuntoilee, oon nyt jopa 3 krt viikossa päässyt salille. Samalla yritän saada ruokavalioo järkevämmäks ja turhat herkut pois. Ajattelen että jos kroppa voi hyvin nii ehkä paremmat mahikset raskautua :) ylipainoa ei ole mutta oon mä nyt sen 6kg enemmän kuin ennen esikoista. Ja saahan treenatessa onneks ajatukset muualle :) tekee hyvää.
 
Täällä vähän sama projekti meneillään kuin pikkumartalla, sillä erotuksella että salikorttia en uskaltanut vielä hankkia, mutta tammikuussa sitten, mikäli ei plussaa tule!
Ja jouluna tietysti lupa herkutella. :p
Miehen kanssa yhteinen projekti :Heartred
Sain myös tänään napattua viimeisen paikan kevään Pilates ryhmästä, joten sitä odottelen kyllä innolla, ja sopii vastapainoksi salitreenille.

Huomaa kyllä näiden pienten tenavienkin kanssa, että fyysinen hyvinvointi kulkee niin henkisen hyvinvoinnin kanssa käsi kädessä. Sitä energiaa täytyy olla arjen keskellä ja kun keho voi hyvin = mieli voi hyvin ja vaikuttaa kyllä koko perheeseen positiivisesti kun sijoittaa hyvinvointiin! :)

Onko täällä muita elämäntapa muutostelijoita/petraajia? :)
 
Täällä yksi :grin Me ollaan vähennetty herkkuja miehen kanssa yhdessä. Ei osteta itselle kotiin. Pähkinät kaikissa muodoissa sallittua, muita ei tosiaan osteta. Tarjottaessa ja kyläillessä syödään ihan hyvällä omalla tunnolla. Paljon vähentynyt herkuttelu kyllä.
Kahvakuulailua taas aloittelin kotona, mutta nyt melkein pari viikkoa ollut flunssa tuloillaan ja nyt viikonlopun ollutkin kuumetautia itselläkin. Kerkee aina aloittaa ja sitten sairastuu :meh:

Oishan se kiva neuvolassa sit kertoa mahdollisimman pieni paino ennen raskautta painoksi :rolleyes: 7kg jäi kuopuksesta, että ihan samoihin en taida päästä
 
Mä olin tossa pari kuukautta sitten semmosessa elämäntaparemontin (ruoan osalta) starttiryhmässä. Siinä ollessa suju ihan suht hyvin mut sen jälkeen oon taas aikalailla palannut samaan moskaan. Paino ei oo onneks tullu takas mut paljon on petrattavaa.
Jos saisin -10kg niin olisin tyytyväinen. Tämähän ois ihan mahdollista kun vähän olis pitkäjänteisyyttä ja itsekuria.:smiley-angelic006:rulez
 
Koitan syödä kaikkea kohtuudella, mutta enemmän täytyisi liikuntaa harrastaa. Ei laihduttamis mielessä vaan ihan että peruskunto pysyis kunnossa. On ollut tässä vuoden verran ollut sellanen fiilis että ei mikään huvita eikä jaksa,joten en ole väkisinkään mitään aloittanut. Nyt alkas tekeen mieli tehdä jotain, jos vaikka alottasin ihan kevyet kävelylenkit x2 viikkoon ja sit jos innostuu, niin jotain sykettä nostattavaa ryhmäliikuntaa lisäksi, esim. tanssi. keväällä.

Muoks.mun työ on hyvin fyysistä ja kävelyä tulee tosi paljon.
 
Toi onkin hyvä että yhdessä on päätetty lopettaa herkkujen ostaminen, meillä mies kyllä joskus ostaa karkkia ja tulee tahallaan ärsyttämään mua niillä kun tietää että vois tehdä mieli. Mut ei toki mikään supertiukka linja mullakaan oo, eli silloin tällöin sallin itselleni suklaata :)

Päätin että testaan lauantaina, silloin dpo12. Ajattelen että parempi käsitellä mahdollinen pettymys ennen kun lähdetään anopille joulunviettoon maanantaina, siellä en taas ala testailla. Olin muuten viimeksikin anopilla kun menkat piti alkaa :D nyt on sit tää ihana kropan kyttäilyviikko, pientä menkkajomoa ja nipistelyä tuntunut, väsyttänyt ja posket punoittaa. Dpo7 :)
 
Mulla pahin koukku on sokeri. Sipsejä ei tule (juustonaksuja lukuunottamatta) syötyä kerralla liikaa, mutta karkkia tai leivonnaisia ei kyllä varastoon jää :rolleyes:

Täällä alkanut limoja olla. Flo ennustaa tosiaan huomiselle ovulaatiota. Huomaa kyllä, että lähenee, kun voisi lähes asua makkarissa :hilarious:
Ja joku viikko niin muhun ei saa taas koskeakaan ennen menkkoja :violent001
 
Tein testin kun lorahti oikeen valkkaria. Sofin liuskan perusteella oisin laskenu plussaks, mut digi oli eri mieltä.
Sofi on 25miu ja digi 40miu, et oisko siinä rajoilla sitten. Varmistelut hoidellaan joka tapauksessa kun kotiin päästään. Kp18
20191217_111106.jpg
 
Mustaki tuntuu että lähes pakoilen miestä ja läheisyyttä oviksen jälkeen. Mullahan alkoi keskenmenoon liittyvät vuodot samantien seksin jälkeen joten oon varmaan selibaatissa ekan kolmanneksen sitten kun plussa tulee... Vaikka tiedän että olisi varmasti mennyt muutenkin kesken mutta oli se aika kamala tilanne ja syytin itseäni.
 
Mulla on tavoitteena myös ihan vaan sellainen hyvä yleiskunto. Ja ruokavalio, jonka voisi omaksua ihan lopun elämää.
Oon sellainen herkkupeppu ja tykkään juhlia, että meillä juhlitaan kaikki pienemmätkin merkkipäivät ja pyhät ym. Mutta se sellainen suklaan ostaminen, koska nyt vaan tekee taas mieli yms turha herkuttelu saa kyllä luvan loppua! :meh:

Emir, Pitkäjänteisyys ja itsekuri ei ole täälläkään vahvana! :D Mutta ehkä meilläkin on oikealla motivaatiolla jotain toivoa? Ja tsempit talletteluihin!

flikalle myös tsemppiä! :happy: Mulla oli ennen myös noin mutta nykyään haluttaa aina menkoista ovikseen asti ihan hulluna. :shy:

Täällä jännäillään pikkumartta puolestasi! Pidän niin peukkuja! :rolleyes:
Ja helpommin tosiaan sanottu kuin tehty mutta älä syytä itseäsi. Mulla oli sama juttu km kanssa. Vuoto alkoi aikalailla seksin jälkeen, mutta mulla ei plussakaan tummunut normaalisti, joten jotain häikkää siellä oli.
 
Kp 8 ja johan tässä kohta saisi alkaa harjoitella jos ovis saapuisi ajoissa kp 16. Tilasin varuiksi ovistestejä jotta saisi jonkun varmuuden ajankohdasta.

Mutta epäilyspä iski lujaa kun näin unta, että synnytin pienen tyttölapsen. :dummy1: Hänet oli kääritty pieneen pinkkiin kapaloon ja makasi sairaalasängyssä, mutta pohdin itse siinä että onko hän elossakaan, kun mitään ääntä ei kuulunut. (Ehkä nukkui?)
Itse olin kuulemma ollut hädässä synnytyksessä ja en muistanut siitä mitään. Olin pyörtynytkin.
Taipumusta nähdä enneunia ja vähän tuli sellainen fiilis että toivottavasti ei nyt mitään sellaista ollut.. :sad001
 
Mä näin kanssa unta plussauksesta, siinä se vaan ahdisti hirveesti. Sekavat fiilikset kyllä, toisaalta toivon raskautta tosi paljon mutta se alku on niin ahdistavaa :eek: ei oo oikein kummosia oireita, pientä jomotusta välillä alaselässä ja aamulla oli yökötystä mutta ei niin paljoa kuin plussakierroissa. Onneks mulla ei oo yhtään testejä niin ei tee mieli testailla :D
 
Maanantaina lääkäri soitti labroista kaikki kunnossa paitsi kilpisrauhaslabrassa lievää poikkeavuutta käski terveysasemalta pyytää uutta maksusitoumusta heille Mehiläiselle, tai mennä heidän kautta kilpisrauhas labroihin missä uusitaan sama labra kuin heidän ottama+ muita kilpisrauhas labroja.Kävin ti labroissa ja nyt odottelen terveysasemalta jatkosuunnitteluja.
 
No nyt. Katsotaan onko tääkin vaan joku lh-nousu vai oikee ovis. Kp19
 

Liitteet

  • 20191218_211131.jpg
    20191218_211131.jpg
    22.2 KB · Katsottu: 127
Jes Emir! :)

Nyt menee kyllä jännäksi. Eilen hain pc:t valmiiksi lauantaita odottamaan, tein kuitenkin illalla yhden koska halusin vertailuks täysnegan (joo tekosyitä). No kuitenkin testiin tuli ihan haalee viiva/viivanpaikka :eek: voiko keskenmenosta vielä näkyä näin pitkälle? Viiva lähti silloin kyllä nopsaa haalenee mutta negaa en testannut missään vaiheessa kun testit loppu. Joko tää on sitä tai sitten joku yrittää tarrautua. Lauantaina sit nähdään onko yhtään selvempi :eek:
 
Kuulostaa ihanalta Emir! Ja ei ainenkaan jää talletuksista kiinni. :happy:

pikkumartta, Onpas siellä jännä tilanne! :) Oman km kohdalla ainenkin lähti niin nopeasti haalenemaan että en ihmettelisi vaikka sullakin enteilisi uutta plussaa. Maltatkohan odotellakkaan lauantaille. :grin
 
Hupsista, kp 9 ja vahvat viivat ovistikkuun. Aattelin että vasta viikon päästä ehkä.... Täytyypi laittaa peitto heilumaan! Eilen tuli vielä haalea viiva.
 

Liitteet

  • IMG-20191219-WA0002.jpeg
    IMG-20191219-WA0002.jpeg
    14.1 KB · Katsottu: 138
Jes hieno homma KatMa!

Mua vähän mietityttää myös kun samoissa mennään, kp 9 tänään ja mies uumoili eilen että oonko varma ettei oo ovis ajoissa :woot: Testit yhä matkalla!
Toivotaan ettei nyt kumminkaan näin ajoissa ois.
Tuli kyllä eilen peittoa heiluteltua, ei sillä. :shy:
 
Takaisin
Top