Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei vaan,tosiaan varovaisin mielin liityn tänne mukaan,ensimmäistä odotellaan ja aika epätodelliselta tuntuu,testejä kulunut pikkasen monta ja varmaan tulee lisääkin kulumaan :grin niin ja onnittelut kaikille plussien johdosta!

Johonkin sivun 5 kyssäriin; kyllä minä syön kymäpuristettua vehnänalkioöljyä vieläkin.. ja mama vitamiineja, ajattelin vaihtaa noi mamat pelkkään foolihappoon koska saan ruoasta oikeestaan vitamiinit aika hyvin =)
Sivun öö varmaan varmaan 12 kyssäriin; tänne olis tulossa poika kiinalaisen mukaan <3
Milläs viikoilla dopplerin kanssa saa sydänäänet kuuluviin?
LilyF jee! onneksi olkoon ja tervetuloa =) liimaa kyytiläiselle, kyllä se pysyy siellä!

Siis saako alkuraskauden ultraa julkisella kinuttua itselleen mikäli perustelee sen hyvin? :D :O

Mulle tosiaan neuvola ehdotti varhaisultraa pitkän kierron vuoksi. Ei tikutettu ovulaatiota ja voi olla hedelmöityksessäki viikon heitto. tämä ei ilmeisesti yleinen käytäntö kaikkialla, mutta saahan sitä varmaan yrittää :)

Hellurei kaikille! Täällä myös yksi esikoisen odottaja ilmottautuu. Jouluaattona plussasin ja laskurin mukaan laskettu aika olisi 4.9.

Takana yksi kkm alkukesästä -14. Alkuraskauden ultra ja neuvola varattu parin viikon päähän.

moikka vuan kaikille :) Plussailtu juuri ja laskurit antaa H-hetken 8.9. Suas nähä mikä se sitten oikeemmin on. Kierto ku on aina ollu mitä on ja tän eka pikku-ukon jälkee kierto vasta lähti käyntiin. Joskos sais taas varhaisultran juuri ton kierron epäsäännöllisyyden vuoksi. Kunta vaan vaihtunu sitten edelliskerran niin tiiä mitä päätävät...

Minä en saanut ruinattua varhaisultraa neuvolasta eli yksityiselle matkamme siis vie... Mutta ehkä tilanne on eri jos tosiaan nuo viikot eivät ole ihan varmoja.

Mä päätin tosiaan jättää varhaisultran väliin, kun hintaa olis kuitenkin tullut se 100e. Keksin sille summalle muutakin käyttöä :) joten nyt sitten odotellaan jännityksellä pidempään..

Täällä toivotusti plussailtiin eilen! :) Ajattelin et no, sit ku toinen tärppää niin ei varmaan tunnu yhtään niin jännältä ku eka, mut kyllä oli eilen illan ihan yhtä yli iloinen kun viimeksikin ku plussasi ;) Ensimmäinen on tällä hetkellä sellaset 7,5kk herrasmies joka kovasti kropuaa joka paikkaan :D

Kiitos Kiivimami ! Onnitteluja paljon myös muille plussanneille,täällä alkaa olla mukavasti porukkaa:grin

Tervetuloa uusille minunkin puolestani :)
Ihanaa syyskuussa on odotettavissa paaaaaljon vauvoja. :Heartbigred Toivotaan et meillä kaikilla rusinat kestää kyydissä :love017

Uskaltaisinkohan mäkin jo liittyä tänne.. Täällä odotetaan toista ja la ois omien laskujen mukaan 9.9 :) pelottaa kyllä pysyykö kyydissä, mutta toivotaan parasta. Ensimmäinen neuvolakin olisi jo muutaman viikon päästä. Esikoinen on vasta 8kk vanha, joten pienellä ikäerolla on tulossa. Esikoinen antoi odottaa itseään pari vuotta joten aloitettiin ajoissa yrittäminen, mutta ylläriksi tärppäs heti ekasta kierrosta. :)

Takaisin