Pk-seudun odottajat

Ihanaa Tiukuliisa, siis tulevat häät :) Tuleehan niitä muita tapaamisia myöhemmin jos et tuolloin pääse :wink
 
Hei miten mä vasta löysin tän!!? :D ihanaa et on pk seudullekin oma ryhmä:) mä asun ite keravalla ja haluun kyl ehdottomasti tavata muitakin pk seudulta samassa "tilassa" olevia :D
 
KIRAN84, asutaan tassa motarin vieressa :) en oo niissa paivakerhoissa aikasemmin kaynyt. Mulla on tuo esikoinen 7 vuotta, onkohan liia vanha tulemaan mukaan ? :D

18.1 kuulostaa hyvalta nain alkuunsa ainakin.
 
Mäkin asun keravalla ja ekaa kertaa löysin tän :) En ite ehkä pääse ku oon vuodelevossa,enkä osaa sanoa oonko jo silloin jakautunut :/
 
Hei apua mitähän mä tein ku toi edellinen viesti tuli tohon o.o

Muitakin keravalta! Miten kiva:) onko sulla Tiada monesko lapsi? Ja ootko ollu pitkään vuodelevossa? :eek:
 
Keräsin vähän osallistujia, uusimmasta alkaen. Kysymysmerkki on niiden kohdalla, jotka jo ilmoittautumisvaiheessa olivat vähän epävarmoja. Jos joku jäi pois niin lisäilettekö? Ja kerrotteko jos ette pääsekään?

Kirsikka2014 taisi lupailla varailla pöytää sitten lähempänä :)

Kengu87
Tiada92 ?
Vaapukka
Ninz
Tiukuliisa ?
nallep ?
Yennoriz
*Riina*
Hennannaa
Mamma cantante ?
enough
Kirsikka2014
Pääpuu

13 tulijaa joista ainakin 4 vain "ehkä"
 
Jeps onnistuu :) Sovitaanko että keskiviikkoon mennessä porukka voisi ilmoittaa tulostaan jos tullut muutoksia tuohon Pääpuun listaan. Torstaina varaan pöydän, jos vielä mahdollista :) Niin ja mikä aika porukalle käy, klo 12, 13, 14?
 
Kahvila menee näköjään sunnuntaisin klo 16 kiinni, joten voit varmaan fiksuinta tavata viimeistään klo 14, että ehitään edes vähän aikaa jutskailla :)
 
Yritän varata pöydän tuonne Leppävaaran Peroba Cafeeseen mistä on ollut aiemmin puhetta tässä ketjussa :) Mutta jos siellä ei ole tilaa niin varmaan jossain muussa kahvilassa Lepuskissa nähdään.
 
En mä leppävaaraan lähde ajamaan..palataan asiaan ku tullaan lähemmäs itä-helsinkiä,vantaata tai vaikkapa keravaa! :)
 
Mä pääsen kyllä jo vaikka yhdeksi paikalle. Kahdeltakin toki sopii :)
 
Takaisin
Top