POKS!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TaTaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo nukutettiin. Se oli kesken synnytyksen melko pikanen pyrähdys leikkaussaliin ja seuraava muistikuva onki tosiaan heräämöstä, eikä mistään mitään tietoa. Mieski oli jääny vaan saliin, kunnes kätilö oli tullu sen parin minuutin päästä hakeen peseen vauvaa jne.

POKS 34 viikkoa täynnä!! Painoarvio eilen 2200 grammaa ja cervixiä ei enää kontrolloida. Täytyy yrittää vielä ainakin viikko ottaa rauhassa, eihän se tämän 17 viikon lepohoidon jälkeen ole enää mitään..
Kunpa täälläkin päästäisiin tammikuulle!

35 viikkoa takana, 35 päivää edessä

Piti asia esittää miehellekin noin, ja sen mielestä se oli hauskaa. Jaa miten niin pitää autossakin aina ilmoittaa kun mittareista tai digikellossa on hauskoja lukemia? (12:21, 22:22, 15:15 tai 12:34...)

35 siis poksuu täälläkin!

Piti asia esittää miehellekin noin, ja sen mielestä se oli hauskaa. Jaa miten niin pitää autossakin aina ilmoittaa kun mittareista tai digikellossa on hauskoja lukemia? (12:21, 22:22, 15:15 tai 12:34...)

Mikä on 12.34?

Hahahh!! :D Joo vois vissii vähä aivoja käyttää! Mä aattelin et jos sillä on joku kaksoismerkitys. Ite kun satun usein kattoon öisin kelloo 03.10, ja tyttö on syntyny lokakuun kolmas...

Onneks me raskautuneet saadaan vähien unien ja hormoonien takia olla välillä vähän omissa ajatuksissa =). Ja aika monella on just noita "omia tärkeitä" lukemia, kuten lasten syntymät tai hää-/kihlapäivät jne. jotka eivät välttämättä muille aukene.

Mua oikeasti hirvittää, miten hajamielinen ajoittain olen jo raskausaikana ollut, ennen kuin unirytmikään sekosi. Olen muutamaa kaveria seurannut, ja ne unohtaa viikon takaisia asioita ikään kuin asiasta ei olisi koskaan puhuttukaan. Ja ainakin yksi on perusluonteeltaan paljon jämptimpi ollut kuin minä, joten mitähän mulla on odotettavissa tammikuun jälkeen?

Muakin varoteltiin joku aika sitten imetysamnesiasta. Väittivät just, että oota vaan kohta oot ihan zombie, ja et muista mistään mitään. Turhaan haaveilet mistään töistä tai noista opiskelujen tekemisestä keväällä. Tän aattelin kyllä väkisinkin todistaa vääräksi. Teen opiskelun loppuun samassa aikataulussa kuin muutkin vaikka laps olis toisessa tississä kiinni kaikki kevään kurssipäivät. Unohdan sitten vaikka mieluummin alusvaatteet alta kuin jätän ton opiskeluhomman kesken. :happy090

Mä kyllä huomasin esikolta ton imetysajan pöhnän. En muistanu ikinä kiittää tai pyytää anteeksi enkä muitakaan ns. perus tapoja..olin vain niin omassa maailmassa :D

36+3 ❤️ torstaina synnytystapa arvointi ite tunsin oloni vkl ihan tyhmäksi.. Puhuin mieheni kanssa jotain ja hän oli vastaamassa minulle ja sit en enää muistanu että mistä edes puhuttiin taitaa vaan vauva viedä sen viisauden

Mä ajoin äsken ihan pokkana punasia päin. Odotin siis jo valoissa, kaikilla palo punaiset. Seurasin et kohta toisille vaihtuu, olin ihan tietoinen että mulle jää vielä punaiset ja kun niillä vaihtu lähdin oikeen äkäseen liikkeelle.... Mies vieressä et mitä sää kulta teet.. :oops: Onneks en kylkeen ajanu. En tiedä mikä ajatuskatkos... :sad001:confused:

Takaisin