POKS!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TaTaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nunnuliina, mulle kävi just noin viime raskauden loppuvaiheessa! Onneks meille ei mitään sillon sattunut. Ihan järkyttävää, kuin ajatukset voi olla niin sekaisin. Jostain kyl luin jonkun tilaston siitäkin, et raskaana olevat ajaa enemmän kolareita kun normitilassa olevat naiset. Ihmekö tuo näillä hormooneilla ja unenpuutteella.. Onneks selvisitte säikähdyksellä!

Mulla on kans ajotaidot heikentyneet parin viikon aikana. Äkkijarrutuksia valoihin ym. En edes kehtaa ääneen maista, kun aiemmin olen muita arvostellut ja nyt useampi tämmönen.... Hävettäis jos joku tuttu olis nähnyt mun ajavan. Onneksi oon saanut koottua itseni, nyt ei hetkeen ole mitään törttöilyjä tullut tehtyä.

Muoks. ääneen mainita asiasta

Täällä myös ☆☆☆ rv 35 täynnä☆☆☆ sen kunniaksi valvotaan yöllisten supistusten kanssa :/ viikon kun vielä malttas, jos ei toisenkin!

Toivotaan, että malttaisi sen kaksi. Ja että supistukset laantuu myös! Auttaisiko joku lämpötyyny?

Tässä just meinasin että kuullostelen että meneekö ohi vai jatkuuko vaan..täytyy sitten käydä lämpimäs suihkussa jos ei meinaa mennä ohi. Tähän mennessä kyllä loppuneet aika nopeasti...

Takaisin