Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

En tiedä osasinko nyt laittaa sinulle viestiä :) tarkoitus ainakin oli, mutta en osaa kovin hyvin käyttää tätä palstaa...

Last edited by a moderator:
Hei!

Foorumilta löytyy nykyään salaiset ryhmät odottajille, joissa voi keskustella ilman, että ryhmään kuulumattomat pääsevät lukemaan keskusteluja. Salaisista ryhmistä ei myöskään lainata viestejä vau.fin artikkeleihin. Tämä on foorumin vastaus Facebookin salaisille ryhmille ja tästä syystä olemme ottaneet linjan, että Facebook-linkkaukset sekä kaikenlainen foorumin kanssa kilpailevien Facebook-ryhmien mainostus on foorumilla ovat kiellettyjä. Kielletty sisältö tullaan poistamaan! Säännöt koskevat myös salaisia ryhmiä.

Onko muilla ollut mitään vuotoa missään välissä? Mulla tänään 11+0 ja alkoi ihan tosissaan tulla päivällä. Tulin iha hysteeriseksi ja kävin Jorvissa. Vauva ok, eikä pystytty sanoon, mistä johtuu. Lääkäri vaan totes, että luultavasti tästä loppuu ja jos ei, niin tuu uudelleen. Mitään et oikeen voi itse tehdä. Ihmettelen, kun eilen olin Nähdään pian!-ultrassakin ja kaikki sielläkin ok. Muissa raskauksissa en oo ikinä vuotamu ja nyt meni kahdet vaatteet! Ihan kanalaa ja vähän kipuakin. Mistä ihmeestä tää voi johtua? Onko kokemusta? Jo tää nyt sit päättyy, niin eihän sille mutään voi. :-/

No siis mulla vuosi, nimenomaan nuihin aikoihin, 10+3 -> noin viikon, sit oli taukoa ja taas vähän. Mutta tosiaan vähän vaan.
Tänään oli ultra (12+2) ja kaikki hyvin, kystan se löysi ja sanoi että se tulee itekseen ulos, en tajunnu kyl kysyä et vuotaako se verisenä vai miten.. Ja et voisko ne vuodot olla siitä..

Onko muilla ollut mitään vuotoa missään välissä? Mulla tänään 11+0 ja alkoi ihan tosissaan tulla päivällä. Tulin iha hysteeriseksi ja kävin Jorvissa. Vauva ok, eikä pystytty sanoon, mistä johtuu. Lääkäri vaan totes, että luultavasti tästä loppuu ja jos ei, niin tuu uudelleen. Mitään et oikeen voi itse tehdä. Ihmettelen, kun eilen olin Nähdään pian!-ultrassakin ja kaikki sielläkin ok. Muissa raskauksissa en oo ikinä vuotamu ja nyt meni kahdet vaatteet! Ihan kanalaa ja vähän kipuakin. Mistä ihmeestä tää voi johtua? Onko kokemusta? Jo tää nyt sit päättyy, niin eihän sille mutään voi. :-/

Mulla oli eilen illalla seksin jälkeen kirkasta vuotoa paperiin. Eilen kävin myös np-ultrassa, jossa kaikki hyvin ja vauva vastasi viikkoja 12+0 (11+4 menkkojen mukaan.) Olin aika hysteerinen, vaikkei mitään kipua ollut, kun ultrassa oli kaikki hyvin. No, tänä aamulla ja pitkin päivää satunnaisesti vessassakäynnin yhteydessä pyyhkiessä veristä ja limaista vuotoa, nyt varmaan jo vähenemään päin mutta kyllähän tämä vähän stressaa. :/ Todennäköisesti siis vaan limakalvot kuivat tai joku muu aiheuttaa vuotoa, kun aamulla sain dopplerilla sydänäänetkin kuulumaan eikä mitään kipua ole, mutta tietty stressaan vielä vähän. Neuvolasta sanoi mulle vain, että jos tulee kipuja ja vuoto kovenee niin näytille päivystykseen.

Tulipa pitkä sepustus, mutta neuvolasta sanottiin myös, että vuotoihin ei välttämättä löydy mitään syytä ja jotkut voivat kärsiä niistä koko raskauden. Minä kyllä meinasin huomenna mennä varmuudeksi näytille, jos vuoto jatkuu, mutta yritän siihen asti olla positiivisin mielin, kun kerta ultrassakin kaikki hyvin. Tsemppiä sinulle. :Heartred

Mä sain aamulla paniikin itselleni. Olin aamuyön aikana vuotanut melko runsaasti verta. Kättärille soittamaan ja sanoivat että koska ei ole kipuja, ei tarvitse olla huolissaan. No, vaikee olla olematta. Viikon päästä neuvola. Maanantaina taidan poiketa avoimessa kuunteluttamassa sydänäänet jos alkaa tuntua että tulee hermoromahdus asian suhteen.
Hiukan on nipistellyt muutaman päivän vasemman munasarjan kohtaa. Kai ne ois ultrassa huomannut jos siellä kysta tms..
Tänään olis 13+2.

Heli, yritin laittaa pikkujätille yksityisviestiä ja linkitin hänen alkuperäisen tekstin tuon omani alkuun... Se on näköjään poistunut, sillä ylläpito on muokannut pikkujätin alkuperäistä viestiä. Sain kuitenkin häneen jo yhteyden :)

Ihanaa, sain äsken dopplerilla sydänäänet vaikka on tuota pehmustetta ullin kullin :D

Kytkin dopplerin bluetooth-kaiuttimeen, niin kuului ihan selvästi ❤️ja kivempikin niin, että saa molemmat kuunnella. Nuo dopplerin mukana tulleet kuulokkeet ei kovin häävit ole.

Jee, toinen on mukana vielä kun 14 viikkoa lähestyy ihan just!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ekassa raskaudessa ei ollut vuotoa, eikä vielä ainakaan, tässä toisessakaan. Ekassa kärsin kyllä tosi kovista kivuista, joiden takia olin parikin kertaa tiputuksessa :/ Nyt ei onneksi ole juurikaan noita kipuja ollu. Np- ultra ois 17.pvä joten sinne asti saa jännitellä onko kaikki varmasti hyvin pienellä :)

Viimeksi löytyi kohdusta myös Myoma joka kasvoikin sitten noin golfpallon kokoiseksi, veikkaisin että kivut johtu osittain siitäkin..

Takaisin