Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Täällä poksutaan tänään! 10+0 ja olo on mitä mahtavin. Viimeset pari viikkoo nyt jännäämistä edessä, että pysyykö meidän pikku tintti masussa! Ensiviikon pe eka sikiöseulonta, jännittää nyt jo! Silloin 11+4 :) uskaltaakohan sitä silloin jo kertoa, että masussani on asukki? :) mites muut, mihin aikoihi ootte kertonu muille
?

Sent from my GT-P5220 using Vau Foorumi mobile app

Moikka. Meillä tietää jo lähes kaikki. Olen huono salailemaan ja tämä näkyykin jo. Minulla ei ole ollut keskenmenoja tai ongelmia, joiden takia olisin nyt varovainen.

Kyllä täälläkin tietää lähes kaikki. Mulla takana neljä raskautta ja kaksi lasta, joten en osaa analysoida. Jos jotain sattuu, niin sitten kerrotaan sekin, ei kai siinä muuta. pääsääntöisesti kaikki menee kuitenkin ihan hyvin. Jos jotain sattuu, niin siihen ei ole ainakaan voinut itse kamalasti vaikuttaa. :-/

Mä en kestä! :D
Tuo herttuatar Catherine on taas paksuna samaan aikaan kuin minä! Oltiin samaan aikaan sairaalassa puskemassa vauvaa ulos (heheh ei samassa sairaalassa tosin..), ja tuo prinssi-George syntyi päivää ennen.
Nytkin tuo raskaus on vissiin suht samoilla viikoilla kuin meillä, sillä joutuivat taas ilmoittamaan "liian ajoissa" raskauspahoinvoinnin takia..
Täällä tänään 9+2. Tää on ihan deja vu :D

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Täällä myös paukkuu täydet viikot, 10+0! Mähän olen jo yli kuukauden ollut raskaana tietoisesti o_O (kuulostipa hassulta..) Nopeesti on aika mennyt! Ei ole oikeen osannut nauttia tästä etovasta olosta ja väsymyksestä, vaikka haluaisin ja yritänkin kaikesta nauttia kun on niin uutta ja ihmeellistä, ensimmäinen kun on. :)

mulla ois eka ultra tasan kahen viikon päästä, ja sen jälkeen aateltiin kertoa lähimmille ihmisille... Muut saa huomata sitten kun huomaavat :) tosin äidilleni, siskolleni ja yhdelle kaverille olen jo kertonut, ihanaa kun on edes joku jonka kanssa voi jo jakaa tätä ihanaa asiaa <3

Ite oon kertonut vaan muutamalle lähimmälle raskaudesta. Tänään sain tietää että pieni sydän siellä sykkii <3 Äitille tahtoisin kertoa joka kerta kun nään häntä, mutta edellinen keskeytynyt keskenmeno kummittelee päässä edelleen !

Samaa nauroin Mara! :grin Meillä esikko on myös heinäkuun 2013 lapsia ja veikkaan myös Georgen pikkusisaruksen LA:n olevan huhtikuulla! :grin

Leele, näkyykö sun masusta jo raskaus? Itellä näkyy hieman pyöreyttä jo... mulla ihan samat fiilikset, plussasin 4+6 ja hirmu nopeesti on aika mennyt!

Heips, nyt uskallan itsekin ilmoittautua mukaan :) ketjua lueskellut jo jonkin aikaa.

Tänään käytiin varhaisultrassa ja sydämen syke löytyi :) LA 30.4.2015. Tarkentunee vielä myöhemmin toisen ultran myötä. Tätä raskautta ultrattu jo kolmesti, sillä edellinen oli 4kk sitten kohdunulkoinen ja jouduttiin lopulta leikkauksella poistamaan. Nyt kuitenkin pikkukaveri oikeassa paikassa :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Heips, nyt uskallan itsekin ilmoittautua mukaan :) ketjua lueskellut jo jonkin aikaa.

Tänään käytiin varhaisultrassa ja sydämen syke löytyi :) LA 30.4.2015. Tarkentunee vielä myöhemmin toisen ultran myötä. Tätä raskautta ultrattu jo kolmesti, sillä edellinen oli 4kk sitten kohdunulkoinen ja jouduttiin lopulta leikkauksella poistamaan. Nyt kuitenkin pikkukaveri oikeassa paikassa :D

Tervetuloa KäPy2015 ja onnittelut hyvistä uutisista! Miten tuo kohdunulkoinen sinulla huomattiin viimeksi? Kävitkö varhaisultrassa vai tuliko sinulle kipuja? Millainen tuo leikkausoperaatio oli? Anteeksi, jos kyselen liian tungettelevasti. Tilanne on varmasti ollut karmea. Itseäni pelottaa kaikki mahdolliset riskit ja panikoin kaikesta, siksi ehkä tämäkin kiinnostaa, vaikka siis nyt toistaiseksi kaikki hyvin myös täällä, syke löydetty jne.

Hei Tökkönen,
mulla kohdunulkoinen huomattiin tosiaan ultrassa. Kuukautiset olivat tulleet ihan normaalisti, mutta aloin huomaamaan aivan selkeitä raskausoireita... Paha olo, rinnat turvoksissa jne. Joten tein raskaustestin joka näytti plussaa. Varasin ajan yksityiselle varhaisultraan. Siellä ei raskautta näkynyt lainkaan(ehkä kehnot laitteet tai ei niin kokenut lääkäri), päätettiin vielä ottaa raskaushormoni verestä. Seuraavana päivänä lääkäri soitti yksityiseltä, että hormoni huitelee päälle 11tuhatta, että nyt välittömästi saattajan kanssa päivystykseen. Meninkin, päivystyksessä ultrattiin uudelleen ja löytyi oikeasta munajohtimesta elävä sikiö, viikkoja oli noin 7-8. Jouduin kiireellisenä hätäleikkaukseen jossa oikea munanjohdin sekä raskaus poistettiin kokonaan, tähystyksellä vatsan päältä(eli nyt kolme arpea mahassa muistona tuosta). Kipuja ei siis ollut lainkaan ennen leikkausta. Ei ollut paljosta kuulemma kiinni, että olis käynyt itsellekin huonosti.... Luojan kiitos menin sinne yksityiselle silloin.

Tässä raskaudessa ultrattu nyt useasti siitä syystä, että vaikutti alkuun myös kohdunulkoiselta, mutta vasemmalla puolella. Ei kuitenkaan ollut, siitä saatu varmuus tänään <3

Huhhuh. Aikamoista. Onneksi kävit varhaisultrassa! Kiitos kun kerroit tarinasi. Toivottavasti tällä kertaa kaikki sujuu hyvin, paljon tsemppiä odotukseen!

Piuku: Kyllä mun mielestä vähän näkyy! Ei selvästi ehkä raskausmahana, koska muutama kilo on ylimääräistä muutenkin, mutta just pienenä pyöreytenä (eli niinkuin ois vaan lihonnut muutaman kilon :D ), eikä mahaa saa enää vedettyä sisälle niinkuin ennen. Omia housuja en oo enää pariin viikkoon voinut käyttää, jouduin ostaan äitiyshousut. :)

Leele, mun on vatta ihan turvonnu joka näyttää jo ihan raskausvatsalta! Päätettiin miehen kanssa ettei salailla tän turvotuksen takia kun sitä on nyt melkee mahdoton peittää. Vatta pömpöttää hirveesti :D toki pyöreyttäki tullu :)

Heli, meillä onkin näköjään samat viikot menossa :) itsellä myös tänään 6+5.

Takaisin