Marinaketju

Kamalia vanhempia jotkut.. Miksi ihmeessä tehdä lapsia jos ei itse jaksa hoitaa. Ymmärrän et joskus haluaa tuulettuun, mut et joka viikonloppu.. mun siskon kaveri oli kerran kans totaalisen idiootti. Otti siskon pojan hoitoon kun sisko meni ulkomaille ja ei voinu poikaa ottaa mukaan. No, tää kaveri oli sit antanut omat lapsensa ja siskonpojan hoitoon jollekin kaverilleen, jota sisko ei ees tuntenut. Onneks pojan kummit oli sit hakenut sen kokonaan pois sieltä. En ymmärrä et otetaan toisen lapsi hoitoon ja sit sysätään se muualle et ite pääsee ryyppään.

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Poitsulin synnyttyä hän oli melkein 3viikkoa osastolla. Hoitajat vaihtui, kuka milloinkin hoiti häntä. Toki itse hoidimme häntä mahdollisuuksien mukaan. En tiiä onko tää vaikuttanut siihen et mulla ei ole superkiintymyssuhdetta lapseen. Vasta kotona pääsimme olemaan yhdessä perheenä, tutustumaan toisiimme, 3viikon ikäisenä.
Voin jättää hänet pariksi tunniksi muiden hoitoon, kaikki saa sylitellä häntä jne. Välillä suren tätä - pitäisikö minun tuntea eri tavalla, olla omistavampi tai jotain. Jotenkin luotan, et hän pärjää ja toisetkin osaa hoitaa häntä. Pitäiskö kuitenkin olla enemmän leijonaemo hänen suhteen?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Yölliset superpuklut ja tänään....Tittidii, napakakat! Oon kuullu niskakakoista, mutta miten ja missä välissä kakat pääs tytön mahan puolelle. Kysyn vaan? !

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Stella, älä sure, kaikilla kestää oman aikansa sen kiintymyssuhteen kanssa!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nyt pesen yöllisten superpuklujen jäljiltä kärsinyttä petaria meiän pikkuvessassa. On aika ahasta! Nyt kuivattelen suurimmat veden siitä aina välillä kääntämällä ja sit saan sen vasta parvekkeelle kuivumaan :smiley-chores020
 
Mulla oli vauva vierihoidossa sairaalassa (vauva viihtyi yöt omassa sängyssä ja viihtyy yhä). Heti alusta saakka rakastin poikaa valtavasti ja tunne on vaan voimistunut. Ei mulla silti ole ollut missään vaiheessa mitään ongelmaa jättää vauvaa 1-3 tunniksi luotettavalle hoitajalle (mies, mun äiti tai anoppi) ja käydä itse asioilla. Tähän mennessä en ole tosin käynyt kuin muutamilla pakollisilla asioilla (poika 2 kk), kaikki kuntoiluhommat olen vielä toistaiseksi hoitanut kotipunttiksella (kuten yleensä kesäisin teen muutenkin). Mutta tuokin lähinnä siksi, että haluan imetyksen onnistuvan enkä mielelläni jätä syöttöjä väliin, ei siksi, ettenkö voisi olla pojasta erossa. Aina ihanampi saada oma rakas syliin, kun on itse hetken saanut hengähtää (poika on melko itkuinen ja vaativa tapaus).
 
Eikä mulla ole tullut mieleenkään, että olisin jotenkin huonompi äiti, kun ilman tunnontuskia uskallan jättää pojan hoitoon (enkä ikävöi poikaa heti kotioven sulkeuduttua). Tiedänhän, että poika on hyvissä käsissä ja pian taas näen hänet.
 
Äidit kaikki erilaisia eikä voi sanoa että olisi huono äiti jossei itkisi muutaman tunnin erossa olon aikana ollenkaan. Mutta mulla tunneside esikoiseen kesti kehittyä sen muutaman kuukauden. Alku oli niin hankalaa ja oli itsekin tuore äiti ja ymmällään niin sitä ei sitten päässyt oikein lämpimiin väleihin pienen vauvansa kanssa. Nyt tosikon kanssa eron huomaa ja heti synnärillä oli jo sydän pakahtua rakkaudesta!
 
tän viimeisimmän kohdalla kesti aikansa kaikki tunteiden syttyminen yms. Rakastan poikaa tosi hurjasti niin kuin muitakin lapsia, eikä ollut yhtään tiukkaa tänään jättää poikaa hyvään hoitoon mun toimenpiteen ajaksi. Erossaolo kesti 8h ja hyvin meni.

ei kerro kiintymyssuhteesta yhtään mitään hoitoon jättämisen helppous/vaikeus.
 
Nyt harmittaa ja meinasi itkukin tulla. Aloiteltiin maissivellin antaminen maanantaina korvikkeen kera kun annamme aina iltaisin korviketta muutenkin sen yhden pullollisen. Noh, tänään poika itki varmaan puoli tuntia (tuntui kahdelta tunnilta) ilmeisesti mahakipua kun mikään hytkyttely ei auttanut. Nyt nukkuu isin sylissä. Taidamme siis lykätä tätä vellin aloitusta.. :sad001 Muuten meillä on niin iloinen ja tyytyväinen poika ollut, että pienikin paha olo pojalla tuo pahan olon myös äidille.
 
Meillä on nyt kiukuteltu kaks päivää...Poika vissiin ikävöi kunnolla isiä, kun isi on nyt reissus..mamillakin on isiä ikävä, melki itku tuli kun puhelimessa toivotettiin hyvät yöt. Onneks tulee huomenna kotiin, tosin illalla lähtee sorsastaan... :/

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Prkl:n huussi! Mies lähtee huomenna mökille taas ja taas ne sukulaiset on siellä. Mut lupasin et mennään sinne kun huussi on valmis ja miehellä aikaa meillekin siellä mökillä ettei tarvii kaikkea aikaa siellä sen tädin kanssa olla

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Ärsyttää, väsyttää, selkä törkeen kipeä. Kauhulla odotan jo nukkumaan menoa, kun kääntyessä selkä kramppaa ja särkylääkke ei siihen hommaan auta. Ja sitten kun nostan tytön pinniksestä ja siirrän tissiltä toiselle, on inhottavaa kun 5 kg puntti vielä sylissä ja sitten sattuu taas enempi selkään. Pitäisi varailla hieronta-aikaa, mut millä rahalla...
 
Prkl:n huussi!
Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
Ai että, mua naurattaa tuo kys huussi:grin, sori, varmaan vihaat kyseistä rakennusta! Millainen palatsi siitä lieneekään tulossa,saatat vielä yllättyä kun viimein vääntäydyt paikalle:wink!

hirvikärpäset:smiley-angry007 aina ne yllättää ällöttävyydellään..
 
Alkaa itteäki naurattaa toi. Tulee siitä isompi kuin vanhasta et sinne on helppo mennä sit lapsen kanssa. Nyt ei vaan oo fiilikset kauheen lämpimät sen suhteen :D

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Hyi en mee enää metsään jos siellä on niitä ällöttäviä ötököitä! (Hirvikärpäsiä siis) :eek:

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Vaaveli on nukkunut velliähkyssään yli 9h. Ei siinä mitään että nukkuu, mutta mun tissit meinaa räjähtää! Yöpuku on ihan märkä kun jäbältä jäänyt pari ruokailua välistä.
 
meillä ei vois mennä omaan pihaan jos ei kestäis hirvikärpäsiä. Kaikkeen tottuu ja tuo on siitä mukava et sen mönkimisen tuntee ja ehtii napata pois ennen kuin se tekee mitään.
 
Turhaa marinaa, mut voi juma. Telkassa tuli joku ruokakaupan mainos ja siinä nainen puhuu juustoleivästä ja tarkoittaa leipäjuustoa. Tuli ihan mieleen meidän vanhat murreväännöt :p.

Vihta. Tuima on ilme. Itikka on hyttynen. :D

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app. Proud member of Reilumammakerho.
 
Mulla kans särähtäny korvaan toi mainos...
Ja täällä kans vihta ja tuima ilme :D

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top