Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
...mun eksäni syytti mua pettämisestä samalla kun se itse vehtasi selkäni takana. Keksi ihan ihme syitä, mm. kaivoi pyykkikorista mun pikkareita ja selitti, että niissä on jonkun toisen spermaa!

Niinhän se yleensä on että pettäjät on kovimpia syyttämään ja epäilemään toista koska niillä ei itellään oo puhtaita jauhoja pussissa.

Eksä oli valitettavan normaali ja hyvätapainen mies, kunnes alkoi muka-salaa seukkailla kymmenen vuotta nuoremman harrastuskaverinsa kanssa... No mutta, nyt ei ollut puhe musta.

No sitä mäkin just pelkään! Mut saatiin sit puhuttua suht järkevästikin. Tai no niin järkevästi ku raskaana oleva nainen kykenee. Sanoin ihan suoraan sille epäilyistäni. Ovat kuulemma turhia, mitäs muutakaan sanoisi. Mut toi mun syyttely seuraavassa lauseessa sai kyllä karvat vähän pystyyn.. Ja tahdon uskoa että puhuu totta, mutta kun jo kerran onnistunu niin hyvin elämään kanssani valheessa niin miks ei kykenisi toistekin.

Toi on niin inhottavaa jos menneisyyden ikävät asiat nostaa uudestaan päätään kun niitä vähiten kaipaa. Toivotaan että sun mies puhuu nyt totta ja se tajuaa muuttaa käytöstään sua kohtaan!

Nii älä muuta sano hymykuoppa :( tosta on kuitenkin neljä vuotta, mutta ei niitä niin ikinä voi täysin unohtaa. Erosimme tuolloin, mutta kuukauden päästä palasimme yhteen kun tajuttiin ettei voida elää erossa. Siinä vaiheessa punnittiin nämäkin asiat niin tarkkaan, että voiko suhde oikeesti enää toimia. Ja on toiminutkin. Mut tässä on muutenkin tunteet niin pinnassa koko aika ni tulee noi paskatkin fiilikset esiin herkemmin. Kai tästä selvitään. Mun mielestä on kuitenkin tärkeetä nostaa se kissa pöydälle, koska jos kumpikaan ei puhu tunteistaan ni sit syntyy näitä epäilyjä.

Oon ihan samaa mieltä, suora puhe kannattaa! Kyllä se saa sun miehen ainakin ajattelemaan omaa käytöstään viimeaikoina!

Samaa mieltä myös lyytin kanssa!! Avoimuus herättää luottamusta ja pienikin salailu antaa aihetta epäillä!

Voi ei! Niin ikäviä juttuja teillä... Mie valitan silti et mul on nälkä, mut en haluu mennä tupaan ku noi miehen sukulaiset herää. Voitaispa vaan ostaa tää mökki noilta pois ni ei tarviis kattella niitä täällä. Ylimieliset mielistelijät! Mut nyt nukkuu ennenku nälkä kovenee... Öitä!

Alkoi harmittaa tosi paljon Lällyn puolesta!

Meillä on ollut parikin kertaa näitä pettämisepisodeja. Mies jäänyt kiinni nettideittailusta ja sopinut niiden ämmien kanssa tapaamisia. Oon kyl ehtinyt huomaamaan tilanteen aina ennen, kun on mitään vakavampaa tapahtunut. Viimeisimmässä riidassa nostin kissan pöydälle kyseisestä asiasta uudelleen, koska mies ei vissiin ollut täysin tajunnut miten satutti, kun heti raskauden keskeytyksen jälkeen se alkoi säätää selän takana. Pakko myöntää, että vaiks asiat on selvitetty niin välillä epäilen vieläkin et säätääkö toi jotain mun selän takana.

Lälly, hirveästi voimia, toivotaan, että asiat on jo selvinneet. Paljon tullut ikäviä miesjuttuja palstalle ihan viime metreillä, mitä ne ukot nyt oikein kipuilee?

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Takaisin