mä en oo koskaan pettäny.... mut mua on petetty monet kerrat.... oon ehkä helppo kohde sellaselle.... mä oon sitä mieltä että kerran pettäjä aina pettäjät, en tarkoita sitä, että sitä ei vois lopettaa, vaan sitä että se petetty ei koskaan voi sitä unohtaa... ja että se leima otsas seuraa aina, että se pettäjän täytyy muistaa se ja sit kans elää asian kanssa... jos sitä myöhemmin syyttää vanhoista asioista, nou kän duu, mitäs menit tekemään...?! petos ei oo koskaan petetyn vika, vaan kyllä se vika on pettäjässä jos ei uskalla tulla päin naamaa sanomaan.. ja mä en laske pettämiseks pelkästään sitä että käydään tapissa asti, vaan kaikki salailu ja tollanen typerä härvääminen on mulle pettämistä... miksi salailla, jos ei ole mitään salattavaa...?! mut siinä vaiheessa vastuu tulee myös petetylle, kun mietitään jatkoa, voiko sen asian kanssa elää ja miten siitä selvitään...?! vaikka se toinen ansaitsit ne pallit/häppärit sinne giljotiiniin, niin jos päätetän jatkaa niin sit kans jatketaan.... totta munas vähä voi härkkiä ja vittuilla, sehän on elävää elämää, mut reilumeininki silti... ja mun mielestä pettäminen ei ole syy saada ite pettää, sillon alentuu sen mulkun tasolle....
meil oli kans tänki ukon kans jotain pettämis hommia pari vuotta sitten.. jos poikaa ei olis jo ollu, olisin lähteny samana iltana.. ukko vannoo edelleen, ettei se hommaillu mitään sen naisen kans ja että se on lesbo, mut se on vähä 50-50.... koskaan en sitä unohta ja luottamus tuskin tulee koskaan olemaan sama, mitä ennen sitä episodia.... mies tietää sen. sanoin, et jos se ei voi elää tän asian kans, paree lähtee eri teille.... pitkään meni, mut nykyään se asia ei tuu enää joka päivä mieleen... joskus nousee jossain asianyhteydessä esiin, mut molemmat pystytään elää sen kanssa... toisinaan toivon, et olis joku jolla se todistais, että ei ole mitään duunaillu sen eukon kans, mut toisaalta pelkään, et mitä jos onki.....?! mitä sit tekisi....? jäisinkö vielä vaiko enkö, en tiedä...? haluun elää lopun elämää tän ukon kans, vaikka se pässi onki, mut en pidä mahdottomana etteikö joskus saateta erota.... en oo sellanen romantikko, kuka uskoo ikuiseen rakkauteen tai jotain blaa blaa blaa, mut haluan elää tätä hetkeä onnellisena... katsotaan huomista sit huomenna......
mun sydän on potkittu ja revitty niiiiiiiiin monta kertaa... ei pelkästään miesten puolelta, vaan myös "ystävien".... mä oon vähä sellanen nauta, mutta erittäin uskollinen nauta... sanon jos on sanottavaa, ja oon huomannu, et kovinkaan moni ihminen ei sitä kestä... ne tuntuu saavan sanoa mitä vaan, esim. arvostella mun käyttäytymistä, mut jos mä sanon takasin, niin sit on piru irti.... toki voi johtua mun tavasta sanoa, mut en nyt omasta mielestäni ihan täyttä shaissee puhu... ehkä siks mä oon vähä tällanen latleroitunu ja sarkastinen ääliö, mut oon huomannu, et kyl tästä elämästä selvitään, eli eletään siis täysillä
mut silti mä oon niin tyhmä vissiin, et jaksan uskoa ihmisiin... vaikka mä oon hitaasti lämpeevä, mut sit ku jonku kans kolahtaa, niin yleensä se kolahtaa sit kovaa.. en tarvii ympärilleni miljoonaa kaveria, osaan olla myös yksin... tarviin ympärilleni vain ne tärkeät ja oikeat ystävät ja aidot ihmiset... ehkä siks mä viihdyn niin hyvin tääl foorumissa

tääl ei varmaa kenenkään tarvii olla muu ku oma ittensä... en tiä mistä tää taas tuli, mut toi pettämis homma on asia minkä takia mä itken henkisesti varmaan lopunelämääni... toivon etten loukkaa ketään, en halua osotella sormella ja syytellä, en ketään (paitsi miehiä) mut tää on mun mielipiteeni ja osa mun outoa ajatuksen juoksua.... pettäjälle haluisin sanoo, et älä nyt vittu oo tollanen idiootti, kasvata pallit ja käyttäydy ku mies!!!! mut en tiedä mitä sanoisin petetylle... ehkä mä vaan halaisin..............